הדפסת פליירים – הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך
הדפסת פליירים היא מבין אמצעי הפרסום היעילים ביותר שיש, ומבחינות רבות.
עלות נמוכה, נגישות ומיידות הן מבין היתרונות הבולטים של מדיה זאת.
במאמר הבא נסביר למה כדאי להשקיע בהדפסת פליירים – הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך.
למה לפרסם באמצעות פליירים?
מלבד העובדה שהדפסת פליירים היא הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך היא גם אולי שיטת הפרסום הוותיקה ביותר בענף, עם ניסיון מוכח של מאות שנים (אולי דרך ה-'פה לאוזן' עתיקה יותר, אך לא מדובר בדיוק באמצעי פרסום מכוון).
מאז המצאת הכתב, פליירים הם חזון נפוץ בכל עיר ויישוב.
החל מפרסומי דרשות לכנסייה ועד ללוחות הופעות, עוד לפני בואם של הרשתות החברתיות, הפליירים היו שם בשביל לעשות את העבודה.
מחירי הדפוס כיום, ירדו באופן משמעותי ביחס לעבר, בעקבות שיפורים טכנולוגיים בהדפסה.
מעבר למחיר הטוב, הפרסום באמצעות הפלייר הוא ממוקד הרבה יותר מאשר הפרסום בעיתון למשל, ובטח הרבה יותר מאשר הפרסום בשלט חוצות.
בפרט אם אתם עסק מקומי, קל מאוד להבין היכן כדאי לכם לפרסם.
בכך, ניתן בעצם להדפיס את הכמות הנצרכת עבורכם לפרסום, ולוודא שהיא מופצת באזורים הרלוונטיים לכם.
פרסום במתודה זו הוא זול הרבה יותר מפרסום אשר כולל גם קהל גדול שאינו רלוונטי עבורכם כלל, כמו פרסום בעיתון למשל שהוא יקר הרבה יותר ומגיע לקוראים שאינם רלוונטיים לעסק שלכם.
יתרה מכך, גם מי שזורק את הפלייר מיד לפח, נחשף אליו בסבירות גבוהה הרבה יותר מאשר למודעות בעיתון שהעין מדלגת עליהם באופן אוטומטי.
יתרונות של הדפסת פליירים
כדי שהלקוח הפוטנציאלי בכלל יבין אם הוא מעוניין לזרוק את הנייר שהגיע אליו, עליו להביט בו, להבין במה מדובר ואז הוא מקבל את ההחלטה.
מכאן, הדרך קצרה לכניסה של השם של העסק שלכם לתת המודע שלו, ואפילו אם לא ישמור את הפלייר או יצור עימכם קשר באותו הרגע ממש, הוא עלול להיזכר בפלייר שהגיע אליו ביום בו יגלה כי הוא צריך שירות מסוג זה.
אז הנה כמה יתרונות של הדפסת פליירים:
יתרון המיידיות
הדפסת פליירים היא אמצעי פרסום שמעיד על מיידות וקרבה. בשונה מפרסום באינטרנט או בטלוויזיה, פליירים מתמקדים במרחב הגיאוגרפי הזמין.
לכן מדובר בסוג פרסום שעשוי לדבר יותר לכלל האוכלוסייה – הוא משדר משהו קרוב ומיידי, אולי אפילו במרחק הליכה מכאן.
כך למשל, פליירים שמבשרים על פתיחת מסעדה חדשה או מבצע בחנות כלשהי עשויים למשוך אותנו הרבה יותר מפרסום מקביל בערוצים אלקטרוניים.
זאת משום הדפסת פליירים רומזת באופן עקיף שהמסעדה מאוד קרובה או שהמבצע מתחיל ממש בזה הרגע, ולכן הם מגרים עוד יותר את הלקוחות.
נגישות היא לב העניין
הדפסת פליירים היא מבין אמצעי הפרסום הנגשים ביותר שיש בנמצא. הם כתובים לרוב בכתב גדול ובולט ומתאימים לשכבות גיל רבות.
היתרון הגדול יותר בתחום זה גלום בכך שפליירים הם לא אלקטרוניים.
לכן גם קהל שאינו מחובר באופן הדוק לרשת (כמו למשל בני דור הזהב או הקהילות הדתיות השונות) יכול להיות חשוף לאמצעי פרסום זה ולהיות מושפע ממנו.
לכן ניתן לומר שמדובר באמצעי פרסום אפקטיבי ביותר כאשר מבקשים להגיע לכלל האוכלוסייה ללא ניסיון להצטמצם לכדי נישה אחת.
כל אדם שעובר ברחוב חשוף לפלייר ועקב כך חשוף לפרסום.
ניצחון במבחן עלות תועלת
בנוסף, חשוב להדגיש שוב שהדפסת פליירים היא הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך.
תקציבי פרסום יכולים לא פעם להתנפח ולהגיע לסכומים מופרזים.
מוצרים ממותגים, פרסום בעיתונות ובטלוויזיה ופרסום בפלטפורמות אינטרנט הם עניינים הדורשים עלויות גבוהות, של אלפי שקלים ויותר מכך.
פליירים מנגד הם ממש לא דבר יקר. כל בעל עסק, ללא הבדל גודל או תחום מסחר, יכול להרשות לעצמו תקציב פרסום קטן של פליירים.
נכון, גם כאן יש הוצאה מסוימת אך בהשוואה לאלטרנטיבות הפרסומיות האחרות היא לגמרי מתגמדת.
הסוד טמון בעיצוב
האסוציאציה הראשונית לפליירים היא לא תמיד הכי מושכת. יש אנשים שהמילה הדפסת פליירים מזכירה להם אוטומטית את שנות השמונים ועיצוב ישן ואנכרוניסטי.
אולם האמת רחוקה מכך ובתי הדפוס המודרניים מציעים מגוון של פליירים איכותיים ומעניינים.
זאת אומרת שלא כל פלייר חייב להיראות אותו דבר. גדלים וצבעים שונים, הדפסים מיוחדים, עיצובים כפולים ועוד גימיקים נוספים יחכו לכם כאופציה בכל הצעת מחיר שתסגרו עם בית דפוס.
לכן תוכלו לבדל את העסק שלכם ולצאת עם תוצר פרסומי אישי ועם זאת יעיל ואטרקטיבי.
איך עושים את זה?
ראשית, יש לדעת מה בדיוק רוצים לפרסם ולשרטט את הקווים הכלליים של המסר אותו הוא אמור לשדר.
עם זה ניתן להתחיל לעצב את הפלייר באופן עצמאי, אולם מומלץ מאוד ללכת למעצב גרפי מקצועי שיעשה זאת עבורכם.
לעיצוב הפלייר ישנה חשיבות מכרעת ומומחה בעיצוב ושיווק יכול לגרום לפלייר להיות מוצלח הרבה יותר ולפיכך גם אפקטיבי הרבה יותר ללא השקעה ומאמץ רבים של זמן וכסף.
על הפלייר כמובן צריכים להיות הפרטים הרלוונטיים של העסק – כתובת, טלפון, אתר וכו'. ללא הפרטים האלו הפלייר יהיה חסר תועלת לחלוטין.
פלייר טוב, הוא פלייר איכותי, שמושך את עיניהם של הלקוחות, ובאמצעות העיצוב שלו גם מעביר במהירות ודיוק את המסר שאתם רוצים להעביר.
הגורמים המשפיעים הם לא רק הטקסט שתרצו לכתוב, אלא גם, ולפעמים אף יותר מכך, העיצוב שתבחרו לפלייר והתחושה והאווירה שהוא מייצר.
כאשר הפלייר מוכן, יש להדפיס אותו בבית דפוס.
ישנן איכויות רבות של הדפסות פליירים שונים ולפיכך יש לבחור בקפידה את בית הדפוס והשיטה בה הינכם מעוניינים להדפיס את הפלייר.
מומלץ לעשות השוואת מחירים על מנת לראות שהמחיר הינו משתלם.
לאחר ההדפסה, יש לכם פלאייר, וכל הנדרש כעת הוא רק להפיץ אותו ולחכות ללקוחות…
הדפסת פליירים עם נאנו פרינט
בית דפוס ננו פרינט תבצע עבורכם הדפסת פליירים בצורות שונות כמו גלויה, או נייר בגדלים שונים המותאמים בהתאם לשיטת ההפצה כמו חלוקה בתיבות דואר או למסירה ביד ועוד.
החברה מתחייבת לאיכות גבוהה עמידה בזמנים ואספקת המוצר עד לבית הלקוח באמצעות שירות משלוחים שהחברה מקיימת לטובת לקוחותיה בכל רחבי הארץ.
אנו מבינים את החשיבות של פרסום מדויק, מותאם, ומתוזמן – ולכן אנו שומרים על זמני אספקה מהירים ונוחים בהתאם לדרישת הלקוח, כדי להבטיח שכל שיתוף פעולה שלנו ביחד איתכם יוגדר כהצלחה מסחררת.