הדפסת מגנטים

הדפסת מגנטים

הדפסת מגנטים הפכה בשנים האחרונות לנפוצה במספר מגזרים. במגזר הפרטי היא משמשת לעיתים רבות כמתנה מושקעת לסבא ולסבתא, לחברים וכדומה. בעולם הדפסת מגנטים הפכה ללהיט, כאשר צלמים רבים מפעילים עמדת הנפקה מהירה של מגנטים מהירה באירוע, כך שהחוגגים יכולים לחזור ממנו עם תמונות שהודפסו עבורם כבר באותו הערב. במגזר העסקי היא נחשבת לדרך ייחודית ויעילה לצרכי שיווק ופרסום, כאשר השיטה מתבססת על הצורך של אנשים במוצר הפשוט- מגנטים למקרר.
אנשים רבים לא קונים מגנטים ייעודיים למקרר שלהם, אלא מסתמכים על קבלה של מגנטים מעסקים שונים אשר מהם הם קיבלו שירות.

יתרונות הפרסום בשיטה זו

ישנם מספר יתרונות לשימוש בשיטה זו בכל הנוגע לפרסום העסק שלכם.

  • סבירות גבוהה לשימוש – בניגוד לחלוקה של פליירים או כרטיסי ביקור מנייר, חלוקה של מגנטים תבטיח כמעט תמיד שהמגנט יגיע אל ביתו של הלקוח, שכן פחות סביר שהוא יזרוק אותו לפח מיד לאחר קבלתו, אלא ישמור אותו, לפחות לזמן מסוים, כך שתיווצר סבירות גבוהה לאפשרות שישתמש בו לאחר מכן על המקרר שלו.
    וכמובן, שימוש של הלקוח במגנט שעליו מוטבע לוגו של העסק שלכם ופרטים ליצירת קשר, מעלים פי כמה את הסבירות שהלקוח הזה, יפנה אל העסק שלכם פעם נוספת. ההימצאות של המגנט על המקרר מעניק לעסק שלכם תחושה מוכרת בעיני הלקוח, ולכן הוא יעדיף לחזור אליכם, מאשר לחפש נותני שירות אחרים באותו תחום.
  • יצירת זיכרון – אדם נורמטיבי עשוי לזכור בצורה טובה את הדברים שנמצאים על המקרר שלו, מאחר והוא פותח אותו מספר פעמים ביום, מנקה אותו לעיתים וכדומה. על כן, המגנט מאפשר ללקוח לזכור את העסק, את שמו ואת תחום ההתמחות שלו, כך שבמידה ויזדקק לשירותיו, הוא יידע מיד אל מי לפנות.
    מכיוון שהמקרר נמצא במקום כל כך מרכזי בבית, הזמינות של העסק שלכם בראש הלקוח יכולה להיות אפילו לא מודעת, אבל העסק יכול להיות מוטמע בו על ידי הראייה היומיומית של המגנט.
  • זמינות – בנוסף, כאשר לאדם יש צורך בנותן שירות מסוים, יהיה לו קל יותר לפנות למי שפרטי הקשר שלו כבר מודפסים על מגנט שנמצא על המקרר שלו, ולא להתחיל לחפש באינטרנט נותן שירות אחר.
  • חשיפה ללקוחות נוספים – מאחר והמגנטים ממוקמים על אחד המקומות המרכזיים ביותר בבית – המקרר במטבח, ישנה סבירות גבוהה כי לקוחות פוטנציאליים נוספים עשויים להיחשף לשם של העסק שלכם ולתחום ההתמחות שבו הוא עוסק, מתוך ביקור אצל אותו לקוח שעושה שימוש במגנט. כך, תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם גם לחבריו ולמשפחתו של אותו לקוח שקיבל מכם את המגנט.

למה חשוב לשים לב בהדפסת מגנטים לעסקים?

חשוב לבחור במגנט אשר יכיל מסר קצר וברור. מומלץ כי המסר הזה יהיה תחום העיסוק או השירות שלכם, שכן כך תוכלו ליהנות מיצירת הזיכרון הרלוונטי אצל הלקוח, שיקשר בין סוג השירות אליו הוא נזקק, לבין בית העסק הספציפי שלכם.
יש להשקיע בעיצוב בולט לעין, אך לא עמוס מדי, על מנת ליצור חפץ שאנשים רבים ירצו להשתמש בו בביתם ולהניח אותו על המקרר שלהם באופן קבוע.
כלומר, לא מומלץ לבחור עיצוב ייחודי מדי, שעשוי לדחות אנשים מסוימים להשתמש בו רק מעצם המראה, אך מצד שני לא לבחור עיצוב משעמם לגמרי שייבלע במקרר בין שאר המגנטים שעליו. מומלץ להתייעץ עם מעצב גרפי מומחה, שיעזור לכם לשלב את הלוגו של העסק, העיצוב, ומשפט קצר הנוגע לתחום התמחותו של העסק, בצורה מיטבית.
איכות הרזולוציה של המגנט גם היא חשובה, על מנת ליצור מראה מקצועי שישדר תדמית יוקרתית ורצינית לעסק שלכם.
נראות הינה פן חשוב במיוחד בכל הנוגע לתפיסה של הלקוח את העסק, ולכן חשוב שהמגנט ישדר את המסר כי מדובר בעסק מושקע ואיכותי. לכן, חשוב לבחור בבית דפוס שיעניק לכם מגנטים בגימור איכותי, שיודפסו ברדולוציה טובה ועל גבי משטח עמיד שיכול להישמר לאורך זמן. העמידות הינה חשובה הן עבור הנראות היוקרתית והאיכותית, והן עבור היכולת לאפשר ללקוח להשתמש במגנט של העסק שלכם לאורך זמן רב יותר, בלי צורך לזרוק אותו בעקבות בלאי. משתי הסיבות הכפולות האלו, חשוב גם לבחור בבית דפוס שיעניק לכם הדפסה על גבי מגנט איכותי שנדבק בקלות למקרר ויכול להחזיק דפים וכדומה. כך, הלקוח ירצה להשתמש במוצר שלכם, שיהיה פרקטי יותר עבורו, וגם יקבל את הרושם המושקע הרצוי.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות