הדפסת מעטפות

הדפסת מעטפות

כל מי שמתעסק בפרסום יודע שמדובר בעולם הרבה יותר מגוון משלטי חוצות ותשדירים לטלוויזיה בלבד. פרסום לעסק יכול להתבטא בכל מיני דרכים, כאשר האחת האפקטיביות שבהן היא שימוש במעטפות מעוצבות. במאמר הבא נציג כל מה שצריך לדעת על הדפסת מעטפות לטובת שיווק ופרסום העסק.

לחשוב מחוץ למעטפה

גם בעולם הדיגיטלי של ימינו, החשיבות של כרטיסי ביקור מובנת לכולם. אך מה עם מעטפות? לא כולם מודעים לאפקט המרשים שניתן להשיג באמצעות הדפסת מעטפות. מעטפות ממותגות הנושאות את לוגו העסק משדרות רצינות והשקעה בפרטים הקטנים.

חשוב לזכור שמעטפות הן בעצם הדבר הראשון הנגלה לעיני הלקוח כאשר הוא פותח את תיבת הדואר שלו. הרבה לפני שמגיעים אל תוכן המסמך עצמו ניתן להשיג רושם חיובי באמצעות מעטפה מהודרת ואיכותית שתעשה פרסום עקיף אך אלגנטי לעסק.

עשה ואל תעשה בהדפסת מעטפות

הדפסת מעטפות אינה עניין כה בסיסי כפי שניתן לחשוב בטעות. קיימים כמה כללי 'עשה' ו- 'אל תעשה' שכדאי מאוד להקפיד עליהן על מנת להגיע לתוצאה פרסומית טובה.

כך למשל, חשוב להשקיע בעיצוב אלגנטי ולא עמוס מדי למעטפה. מעטפה צריכה להכיל עליה את לוגו העסק, פרטים רלוונטיים עליו (שם, כתובת) וזהו. עיצוב עמוס מדי, הן במלל והן בגרפיקה, עשוי לפגום ברושם הרצוי ולפספס את המטרה.

בהקשר זה יש לציין שהדפסת מעטפות נחשבת להדפסה מורכבת יחסית מבחינת בתי הדפוס ולכן היא יותר מוגבלת באפשרויות שלה. זאת עוד סיבה למה לא כדאי להתפרע יותר מדי עם העיצובים, וללכת על קו 'נקי' יחסית בחזון המעטפות. מנגד, בהחלט מומלץ לבחור בצבעים מעניינים יותר מהלבן הקלאסי שכולנו רגילים לראות בתאי הדואר – הואיל ולבן נחשב בנאלי ולא מושך את העין, לעומת צבעים אחרים.

מעטפות יכולות להגיע בשלל גדלים אולם כדאי בכל זאת לדבוק בגודל הסטנדרטי ולא ללכת על חיתוכים בלתי שגרתיים. זאת מהסיבה הפשוטה שקל יחסית לעבוד איתן והן מותאמות לניירות A4, שהוא הגודל עליו מודפסים מסמכים רבים.

לא סוגרים חשבון

בעוד הכללים האחרים הם כללים גמישים יחסית ואפשר לחרוג מהם במידת הצורך, הנה כלל שמוטב  למלא בכל סיטואציה הקשורה להדפסת מעטפות.

מומלץ מאוד להדפיס את המעטפות בעיצוב שאינו מזכיר מעטפות בהם מגיעים חשבונות, כמו למשל כאלו של חברת החשמל, רשות המים או העיירות השונות להן משלמים ארנונה. מעטפות מסוג זה מעוררות לרוב קונוטציות שליליות בקרב הלקוחות ולכן כדאי לבדל את המעטפות של העסק מהן.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות