הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים המפרסמים את בית העסק שלכם הינה אחת הדרכים הוותיקות והנפוצות ביותר לפרסום ולשיווק של עסקים.
פוסטר הינו הדפסה מוגדלת של תמונה, אשר לרוב מורכבת משילוב בין מלל לאלמנטים עיצוביים. את הפוסטר תולים על מעמד המיועד לכך, על קירות ברחוב וכדומה. הוא נתפס כשלב יחסית בסיסי בעת שיווק של בית עסק, בתוך תחום שנקרא "פרסום רחוב".

מה הדפסת פוסטרים מאפשרת?

תליית פוסטרים ברחוב, מחוץ לעסק עצמו או ברחובות הסמוכים אליו, יוצרת אפקט שיווקי חשוב על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות.
בעזרת פוסטר גדול ובולט לעין, עוד אנשים רבים יכולים להיחשף לקיומו של בית העסק, ולהשתמש בשירותיו.
על כן, חשוב לתכנן את המיקומים בהם תציבו את הפוסטר שלכם כך שמצד אחד יהיו קרובים לעסק, על מנת לאפשר להם להיות אפקטיביים שכן לא סביר כי לקוחות יגיעו במיוחד לחנות מסוימת אשר אינה קרובה אליהם רק בעקבות פרסום בפוסטר, אך מצד שני כן יהיו מספיק רחוקים ממנו על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות לכאלה שלא נמצאים בסמוך לחנות עצמה.
בנוסף, שלב העיצוב לפני הדפסת פוסטרים הינו קריטי ביותר, מכיוון שיש ליצור פוסטר שיתפוס את העין עבור אנשים רבים אשר ייראה גם אטרקטיבי ומזמין, וגם ברור מבחינת המסר שלו.

למה מומלץ לשים לב בעת עיצוב פוסטרים?

ברוב המקרים, הפוסטר שלכם לא יהיה היחיד שיהיה תלוי בסביבתו, מכיוון שבדרך כלל תולים אותם על לוחות מודעות, או בקיר ייעודי לפוסטרים. ולכן, חשוב מאוד שהפוסטר יהיה בנוי בצורה הנכונה.

  • שמרו על פשטות – פוסטר עמוס מדי במידע, בצבעים או באלמנטים קישוטיים מורכבים, פשוט לא ימשוך אנשים לקרוא אותו ולהכיר את העסק. יש להקפיד על מינימליזם מסוים על מנת לאפשר לאנשים להתעניין.
  • קריאה נוחה – עצבו את הטקסט כך שיהיה נוח ומזמין לקריאה. הקפידו על פונט קריא ואחיד, ועל גודל מספק. השתדלו להביע מסר קצר בפונט גדול וברור, ואת שאר הפרטים כתבו בקטן יותר.
  • אל תתפשרו על איכות הדפסה – שימו לב כי הדפסת פוסטרים, מאחר והיא כוללת הגדלה של התמונה המקורית פי כמה וכמה, עלולה לצאת מטושטשת. וודאו כי בית הדפוס בו בחרתם מדפיס את התמונה ברזולוציה גבוהה מספיק.
  • תהיו מקוריים – בחרו צבע מיוחד, תמונה או ציור אשר לא רואים בכל פוסטר. כך תוכלו להבליט את העסק שלכם על פני האחרים.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות