הדפסת פליירים

הדפסת פליירים

אם אתם בעלי עסק, בין אם בתחילת דרככם או שמדובר על חברה וותיקה, אתם וודאי מבינים את החשיבות שבפרסום העסק על מנת להביא לצמיחה ולרווחים גבוהים יותר, בין אם באמצעות גיוס לקוחות חדשים נוספים ובין אם בשימור הלקוחות הקיימים. 

פרסום הוא כלי מרכזי שיביא לצמיחת העסק שלכם, בעיקר בעידן דינמי ובשוק המלא במתחרים. לכן, זה לא רק כדאי, אלא הכרחי, לוודא שיש לעסק שלכם פרסום איכותי, ממוקד ויעיל. הדפסת פליירים היא מהאפשרויות היעילות ביותר על מנת לפרסם את העסק שלכם בעצימות המירבית תוך הוצאות מינימליות וממוקדות.

אחד הדברים החשובים ביותר לעסק על מנת שיצליח היא איכות הפרסום שלו. אין שום משמעות לאיכות הביצוע, השירות הנפלא וניהול למופת אם אף לקוח לא מגיע. לשם כך יש צורך בפרסום ושיווק של העסק, ולשם כך קיימים היום אמצעים רבים. עולם השיווק והיח"צ מגלגל היום תקציבי ענק, וכל עסק, לפי גודלו והיקפו, מקדיש תקציבים לצורך כך. אז איך בוחרים כיצד לפרסם? למה לפרסם דווקא בפלייר? וכיצד עושים זאת?

שיטות פרסום

עולם השיווק והפרסום הינו עולם שמתפתח ומשתנה כל הזמן. הוא נמצא בצמיחה מתמדת, ומפתח שיטות ואמצעים חדשים ויצירתיים יותר ויותר על מנת להיות טובים יותר ומוצלחים יותר. אנו מכירים אמצעי פרסום כמו שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מוצרים ממותגים, פרסומות ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב ומודעות בעיתון ובגוגל. אלו הן כמובן רק דוגמאות ספורות לשיטות פרסום ישנן עוד רבות מאוד. אחת השיטות הוותיקות ביותר הינה על ידי פליירים, היא נשארת פופולרית ומבוקשת גם היום.

למה לפרסם באמצעות פליירים?

פרסום והפצה של פליירים מאפשרת לכם להיחשף לפני קהל גדול של לקוחות חדשים, ולעדכן על מבצעים, הנחות, השקות, שירותים חדשים ומוצרים ייחודיים. הפלייר מאפשר חשיפה גדולה מאוד לקהל יעד פוטנציאלי בעלות שאינה גבוהה מאוד, וללא צורך בטכנולוגיה ומאמץ מטורפים כדי להגיע לתוצאות טובות מאוד.

מחירי הדפוס כיום, ירדו באופן משמעותי ביחס לעבר, בעקבות שיפורים טכנולוגיים בהדפסה. מעבר למחיר הטוב, הפרסום באמצעות הפלייר הוא ממוקד הרבה יותר מאשר הפרסום בעיתון למשל, ובטח הרבה יותר מאשר הפרסום בשלט חוצות. בפרט אם אתם עסק מקומי, קל מאוד להבין היכן כדאי לכם לפרסם. בכך, ניתן בעצם להדפיס את הכמות הנצרכת עבורכם לפרסום, ולוודא שהיא מופצת באזורים הרלוונטיים לכם. פרסום במתודה זו הוא זול הרבה יותר מפרסום אשר כולל גם קהל גדול שאינו רלוונטי עבורכם כלל, כמו פרסום בעיתון למשל שהוא יקר הרבה יותר ומגיע לקוראים שאינם רלוונטיים לעסק שלכם. 

יתרה מכך, גם מי שזורק את הפלייר מיד לפח, נחשף אליו בסבירות גבוהה הרבה יותר מאשר למודעות בעיתון שהעין מדלגת עליהם באופן אוטומטי. כדי שהלקוח הפוטנציאלי בכלל יבין אם הוא מעוניין לזרוק את הנייר שהגיע אליו, עליו להביט בו, להבין במה מדובר ואז הוא מקבל את ההחלטה. מכאן, הדרך קצרה לכניסה של השם של העסק שלכם לתת המודע שלו, ואפילו אם לא ישמור את הפלייר או יצור עימכם קשר באותו הרגע ממש, הוא עלול להיזכר בפלייר שהגיע אליו ביום בו יגלה כי הוא צריך שירות מסוג זה.

איך עושים את זה?

ראשית, יש לדעת מה בדיוק רוצים לפרסם ולשרטט את הקווים הכלליים של המסר אותו הוא אמור לשדר. עם זה ניתן להתחיל לעצב את הפלייר באופן עצמאי, אולם מומלץ מאוד ללכת למעצב גרפי מקצועי שיעשה זאת עבורכם. לעיצוב הפלייר ישנה חשיבות מכרעת ומומחה בעיצוב ושיווק יכול לגרום לפלייר להיות מוצלח הרבה יותר ולפיכך גם אפקטיבי הרבה יותר ללא השקעה ומאמץ רבים של זמן וכסף. על הפלייר כמובן צריכים להיות הפרטים הרלוונטיים של העסק – כתובת, טלפון, אתר וכו'. ללא הפרטים האלו הפלייר יהיה חסר תועלת לחלוטין.

פלייר טוב, הוא פלייר איכותי, שמושך את עיניהם של הלקוחות, ובאמצעות העיצוב שלו גם מעביר במהירות ודיוק את המסר שאתם רוצים להעביר. הגורמים המשפיעים הם לא רק הטקסט שתרצו לכתוב, אלא גם, ולפעמים אף יותר מכך, העיצוב שתבחרו לפלייר והתחושה והאווירה שהוא מייצר. 

כאשר הפלייר מוכן, יש להדפיס אותו בבית דפוס. ישנן איכויות רבות של הדפסות פליירים שונים ולפיכך יש לבחור בקפידה את בית הדפוס והשיטה בה הינכם מעוניינים להדפיס את הפלייר. מומלץ לעשות השוואת מחירים על מנת לראות שהמחיר הינו משתלם. לאחר ההדפסה, יש לכם פלאייר, וכל הנדרש כעת הוא רק להפיץ אותו ולחכות ללקוחות…

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות