קיר צילום לכל מטרה

קיר צילום לכנסים ואירועים

בעולם הטכנולוגיה והמדיה המתקדמים משלבים צילום באירועים כנסים ואפילו בראיון קיר צילום. קירה צילום הוא למעשה אותו רקע המאפשר לנו לתעד מצד אחד צילום של רקע מסוים אנו לא נמצאים בו כמו למשל בצילומי חתונות בר מצוות ואחרים בהם נרצה להצטלם על רקע של קיר הצילום עם תמונת נוף או מקום מסוים.

מצד שני קיר לצילום משמש גם למטרת פרסום וקידום מכירות. הרבה פעמים אנו עדים לצילומים ושידורים במדיה על רקע קיר שכזה של פרסומות, מותגים, סיסמאות ולוגו של חברות ועוד מגוון עשיר. זהו למעשה הדפס דפוס דיגטאלי הניתן למקמו על קיר הצילום בכל גודל וצורה.

קיר צילום או בשמו השני קיר עיתונאים הינו הדפס שנעשה על גבי חומרי גלם כמו קאפות או בד שמשונית ואפילו בדי קנבס. את המוצר ניתן להתקין על קיר או לבנות מסגרת מעץ אלומיניום או כל חומר אחר ועליו למתוח קיר צילום שישרת את המטרה.

קיר לרקע צילום וההדפס שלו נעשה בצורה ממוחשבת ומעוברת לקובץ אשר יפעיל את מכונות הדפוס הדיגיטליות בפורמט רחב על מנת לקבל קיר מעוצב בעל רזולוציה חדה ומיוחדת שתשמש כרקע לכל צילום נדרש.

כפי שציינו, קיר צילום יכול להיות שימושי עבור מותגים, כאשר נעשה בו שימוש בכנסים, השקות, אירועי חברה וכדומה, או עבור אירועים, כאשר נעשה בו שימוש במהלך האירוע עצמו.
כל אחד מהשימושים יכול להעניק יתרונות שונים.
כאשר מדובר בקיר הנועד למיתוג, הוא משרת מטרות שיווקיות, ובעידן האינטרנט והרשתות החברתיות בו אנו חיים, כאשר הכל מתועד ועולה בצורה מיידית לרשת, מדובר בשיטה טובה במיוחד.
קיר הצילום קורא לאנשים שנמצאים באירוע או בכנס, לבצע את הצילומים שלהם מהאירוע, אותם הם מתכננים להעלות לרשתות החברתיות, במיקום מסוים ונוח, וכך מאפשר פרסום משמעותי שמגיע לצופים רבים, העוקבים אחר אחד מן האורחים שהצטלמו על רקע הקיר.
לכן, כאשר מדובר במטרות של שיווק, הנראות של הקיר הינה חשובה ביותר, ויש לשים לב כי בוחרים בקיר המודפס בצורה איכותית, תוך הקפדה על ייעוץ עם אנשי מקצוע וגרפיקאים שיאפשרו לכם לבחור את העיצוב המתאים ללוגו שלכם ולשם המותג, כך שיבלוט ויאפשר לקיים את מטרת השיווק שלשמה הוא נועד.
גם כאשר מדובר באירוע, איכות ההדפסה הינה חשובה, אך הפעם מטעמים מעט אחרים. קיר צילום באירוע מקנה לו הילה של יוקרה ומשווה לו מראה מושקע וייחודי, ולכן מומלץ לשלב אותו באירועים גדולים שאתם רוצים שיבלטו וייזכרו על ידי האורחים שלכם גם הרבה זמן אחר כך. על מנת לשמור על המראה היוקרתי ועל הרמה שאתם רוצים לשדר באמצעות הנחה של קיר כזה באירוע שלכם, מומלץ לבחור בקיר המודפס בצורה איכותית. במקרים רבים, תזדקקו להדפסה של תמונה, ולא רק של לוגו כמו במקרה השיווקי, מה שמעמיד את שאלת האיכות במקום מרכזי עוד יותר, שכן הדפסת תמונות שנעשית בצורה לא איכותית הינה בולטת ובעייתית.

קיר צילום לארועים לפי בחירתכם

חברת ננו פרינט הינה בית דפוס ותיק ומנוסה בעלת מכשור וצוד טכנולוגי מהמתקדמים בעולם ואשר מבצע קיר צילום לכל מטרה באיכות ורמה ללא פשרות. החברה מעניקה שירותי גרפיקה ועיצוב ממוחשבים וביחד אתכם תעצב ותייצר לכם קיר צילום העונה על הצרכים שלכם.

שירותי הדפוס של חברת ננו פרניט מבוצעים בהתאמה אישית לכל לקוח כך שכל קיר צילום מיוצר באופן ייחודי ומקורי, ניתן לשלב בקיר צילום תמונות, סמלים, אמרות וכל דבר שיהווה עבורכם את קיר הצילום מושלם למטרותיכם.

לאחר עבודת הדפוס תוכלו לבחור באיזה חומר גלם אתם מעדיפים לקבל את קיר הצילום. ניתן לקבל את קיר הצילום מודפס ומעוצב במסגרת עץ או אלומיניום או בלוחות קאפה ועוד מגוון עשיר בהתאם לבחירתכם.

ננו פרינט מציעה הדפסה של קירות צילום לכל אירוע ולכל מטרה, באיכות גבוהה ותוך ליווי משמעותי של גרפיקאים ואנשי עיצוב מומחים. כך, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את התוצר הטוב והאיכותי ביותר, ויהיה ניכר כי השקעתם באירוע שלכם. המחירים של החברה הינם נוחים ואטרקטיביים במיוחד, וזאת בלי לוותר על אף פרמטר של איכות, לא של שירות ולא של התוצר עצמו.

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר החברה או להגיע אליהם, להתרשם ממגוון הדגמים והאפשרויות המוצעות לכם. החברה תיתן מענה ופתרונות יצירתיים לקיר צילום ושירותי גרפיקה ממוחשבת בהתאם לצרכים שלכם במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

היכנסו לפרטים לפרטים נוספים

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות