מחברות ממותגות – פרסום שהולך עם הלקוחות שלך לכל מקום

מחברות ממותגות הן אחד ממוצרי הפרסום הפופולריים ביותר ולכן, ניתן למצוא אותן היום כמעט בכל מקום. מחברות אלה הן כלי שימושי שילווה את הלקוחות, את העובדים ואת השותפים העסקיים שלכם כחלק משגרת היום-יום.

מחברת ממותגת יכולה להציג את לוגו החברה, פרטי קשר, סיפור רקע וכל חומר שיווקי או עיצובי המקשר אותה לעסק שלכם. מחברת שהושקעה מחשבה בעיצוב ובמיתוג שלה, יכולה להפוך לחלק מחוויית כתיבה עשירה, ליצור כלי נגיש לרשום בו רעיונות שעולים במהלך פגישה עסקית או מקום לסיכום וכתיבת הערות בכנס ארגוני או אירוע השקה.

מחברות בראי ההיסטוריה

הכתיבה מלווה את בני האדם, וככל הידוע לנו, רק את בני האדם מבין כל בעלי החיים על פני כדור הארץ, כבר מהאלף הרביעי לפני הספירה ויתכן שאף מוקדם מכך. הכתב הראשון הידוע לנו הוא כתב היתדות שהתפתח סביב האלף הרביעי לפני הספירה באזור מסופוטמיה הקדומה.

הכתב התפתח מתוך הצורך ליצור סדר ותיעוד עם המעבר לחיים חקלאיים ולשלטון מרכזי. בדומה להיום, מחברות והרישום בהן סייעו לאנשים לנהל את חיי היום-יום בצורה יעילה יותר ולחלוק ידע אחד עם השני. עם השנים הכתב התפתח גם לצורך ביטוי עצמי וכצורת אומנות.

למה להדפיס מחברות ממותגות?

האמירה מחברות ממותגות – פרסום שהולך עם הלקוחות שלך לכל מקום – לא הגיעה משום מקום. מחברות ממותגות הן בעלות שימוש כפול. גם שימוש עיקרי פרקטי כמחברת לכתיבה וגם כלי פרסומי שבאמת הולך עם הלקוחות שלכם לפגישות במקומות אחרים, למקום העבודה שלהם, הביתה למשפחה ולכל מקום בו הם זקוקים למחברת. המחברת הממותגת זמינה להם מהרגע בו פגשו אתכם וכל עוד יש בה מקום לכתוב.

בנוסף, אנשים אוהבים לקבל ערך מוסף מאירוע שהיו בו ולקחת איתם מזכרת משמחת. המחברת יכולה להיות מתנה מכם לעובדים, לקוחות או שותפים שתשמש תזכורת לכנס מוצלח שהיו בו או לאירוע חברה כיפי. הם יוכלו להשתמש במחברת במהלך האירוע ולקחת אותה איתם להמשך היום.

יתרונות חוברות ממותגות

כאמור, מחברות ממותגות הן כלי שיווקי שהולך יחד עם הלקוח לכל מקום ויכול לסייע בהפצת המסר שלכם והשם שלכם בכל מקום אליו יגיעו. אם מכפילים את זה בכמה מאות או כמה אלפים של מחברות שמסתובבות ברחבי הארץ, זה מצטבר לפרסום משמעותי ביותר.

שימוש במחברות ממותגות כפרסום שהולך עם הלקוחות שלך לכל מקום כולל את כל היתרונות הבאים:

  • מחברת היא כלי רב פעמי ורב תכליתי
  • הכריכה הממותגת מייצרת נראות וחשיפה מוגברת ומהווה שטח פרסומי מצוין
  • קהל היעד למחברות ממותגות הוא אוניברסלי. הן ידברו לכל אחד ויכולות להיות ממותגות במספר שפות.
  • מחברות ממותגות מקושרות לתכונות רצויות כגון יצירתיות וארגון
  • הן מגיעות במגוון צבעים, גדלים, עיצובים ושימושים
  • ניתן להשתמש בנייר ממוחזר ולהעביר מסר נוסף על תמיכתכם באיכות הסביבה

לסיכום, הדפסת מחברות ממותגות הפכה לאמצעי פרסום נפוץ בעולם העסקי. כל עסק שרוצה לקדם את עצמו בקלות וליצור פרסום שמתפתח בלי מאמץ מיוחד ובלי הוצאות גדולות, יבחר להשתמש במחברות ממותגות שיקדמו את שם העסק ויהוו מתנה שימושית בכל מפגש.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות