מחברות ממותגות – מתנה לעובדים ולקוחות מרוצים

בעל עסק? שואף להרחיב את מעגל הלקוחות שלך ובכך את היקף העבודה של העסק?

בעולם התחרותי בו אנו חיים, נכון למצוא דרכים יצירתיות וייחודיות ככל הניתן כדי למשוך לקוחות ולהפוך את העסק שלך לבולט, רלוונטי, עדכני, ויחיד במינו. נוסף על הרחבת מעגל הלקוחות, חשוב ליצור גם סולידריות בקרב העובדים שלך – כך שהעובדים יהיו שמחים ותפוקת העבודה שלהם, ובהתאם הרווח והרווחה שלך, יגדלו ככל הניתן.

אחת הדרכים לקדם את עצמך בעולם העסקי התחרותי המודרני הינה יצירת מוצרים ממותגים – הנושאים את הלוגו של העסק שלך, ולעיתים אף משפט קצר המתאר את מגוון עיסוקכם וכולל הישגים שלכם. בין מוצרים אלה ניתן לזהות ספלים, לוחות שנה, מחברות ממותגות, ועוד.

המוצרים הממותגים מאפשרים את העלאת התודעה למותג שלכם ולעסק שבניהולכם, וכך מתווכים מסרים ישירות ללקוחות פוטנציאליים, ללא צורך במאמץ רב. כך, תוכלו להביא לידי ביטוי את השפה הייחודית של העסק שלכם ואת גישתכם הייחודית ללקוחות.

רווחת העובדים מובילה לעלייה ברווחים

מחקרים רבים עוסקים בכך שככל שלעובדים יותר טוב כך האווירה בבית העסק חיובית יותר. כך, מחקרים מלמדים שכאשר השכר הוא הוגן והיחס לעובדים הוא נעים וראוי, רווחי החברה מזנקים. כך, תשלום נמוך למשל אינו רע רק לעובד, אלא גם לבעל העסק עצמו.

מעבר לשכר ראוי שבאפשרותו לכלכל משפחה ולתנאי עבודה ראויים – דרך נוספת להעלות את רווחת העובדים היא מתן חפצים ממותגים שונים – אשר יוסיפו על רווחתם ואף יכולים לחזק את הקשר שלהם למקום העבודה.

כך למשל מתן מחברות ממותגות כמתנות בתחילת העבודה או בחגים מסייעות לעובד במהלך עבודתו השופטת והינן אף בעלות פוטנציאל לגרום לו לחוש קשור יותר למקום העבודה ולשפר את תחושותיו בעת השהות במשרד למשל.

חשיפה למגוון רחב ככל הניתן של לקוחות וביטוי ישיר לייחודיות העסק

נוסף על רווחת העובדים, יצירת מחברות ממותגות יכולה לסייע לכם לחזק את הקשר עם לקוחותיהם, ואף להביא להרחבת מעגל הלקוחות.

במידה וכל מי שיבוא בשערי העסק שלכם יקבל מחברת הנושאת את הלוגו שלכם ומביעה במגוון דרכים את הייחודיות שלכם, הן הקשר עם הספציפיים האלה יתחזק, והן ככל הנראה החשיפה לאנשים חדשים.

מחברות הן פריט שימושי במיוחד, שמשתמשים בו במגוון אופנים ובמגוון מסגרות. כך למשל הן יכולות לשמש את הלקוח החל משימוש בעסק שלו עצמו – בו הוא ירשום דברים שאינו רוצה לשכוח ומשימות דחופות יותר ופחות, וכלה בשימוש בדברים יומיומיים, כגון רשימות מכולת.

כיוון שהשימוש נעשה במגוון נושאים – הוא גם נעשה בפועל במגוון מקומות. החל מביתו של הלקוח, דרך העסק שלו עצמו. פעמים רבות מעצם התנועה של הלקוח בין המקומות השונים מעגל האנשים שנחשפים לעסק שלכם ממשיך ומתעצם – כאשר הלקוח נוסע בתחבורה ציבורית וכיוצא בזה.

כמו כן, ייחודיות השימוש במחברות ממותגות ככלי לקידום עצמי באה לידי ביטוי גם בכך שמתאפשר פרסום של מגוון רחב יחסית של תוכן. למחברת שטח פנים גדול יותר מאשר מה שיש לספל למשל – ובאופן זה תוכלו להכניס במסגרת המיתוג לא רק את הלוגו שלכם, אלא גם משפט או שניים המתארים את עיסוקכם והישגים בולטים שלכם.

לפיכך, השימוש במחברות יכול לסייע לכם בהרחבת הרווחים – הן באמצעות החשיפה הרחבה והן באמצעות שיפור רווחת העובדים.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות