עיצוב כרטיסי ביקור – הדבר המרשים ביותר שאתם יכולים לעשות

כאשר מקימים עסק ומתחילים לפרסם את שירותיו אצל קהל היעד שלו, חשוב ליצור פרסום שיקל על האנשים לזכור את העסק, מה הוא נותן ולמה משתלם להם לבחור דווקא בו ולא בעסק דומה.

אחד הדברים החשובים ביותר שעסק זקוק לו הוא הפרסום והמיתוג. מיתוג איכותי ופרסום חכם יקדמו את העסק ויהפכו אותו מעוד סתם עסק קטן ומקומי לעסק מצליח.

איך הכי נכון לפרסם?

לפני שהולכים על כל הפלטפורמות המקובלות, שהן יהיו בדרך כלל גוגל והרשתות החברתיות, כדאי לחשוב על אופציה נוספת ואיכותית- כרטיסי ביקור.

כרטיסי ביקור מוסיפים טוויסט של קשר אישי- הם מראים ללקוח הפוטנציאלי שהוא כבר פגש בעסק, התרשם ממנו וממי שמספק אותו וגם שהעסק מספיק איכותי ומקצועי כדי לקדם את עצמו בפלטפורמות פחות מוכרות וברורות מאליהן כמו באינטרנט.

כרטיסי הביקור, כשהם מעוצבים נכון ובהתאם למה שהעסק מספק, יכולים לעשות את ההבדל וליצור קהל לקוחות אמין וקבוע, שיוכל להמליץ על העסק גם למכרים שלו.

עיצוב כרטיסי הביקור

אם החלטתם ללכת על כרטיסי ביקור- אנחנו איתכם! כאשר מעצבים את כרטיס הביקור לעסק כדאי לשים לב למספר דברים חשובים:

גודל

אתם רוצים לבלוט ולהיות כרטיס הביקור שיצוץ ללקוח ביד כשהוא יחפש משהו. מצד שני, כרטיס ביקור גדול מידי לא ייכנס לארנק וישכח בפינה בבית. הפתרון האולטימטיבי הוא גודל קצת יותר מהממוצע- יבלוט בתוך הארנק או על המקרר אך לא ישתלט על המרחב.

צבע

אם אתם רוצים כרטיס שיבלוט ושיזוהה בקלות בין כרטיסי ביקור אחרים- לכו על צבע חזק ולא שגרתי. אם העסק ממתג את עצמו כאלגנטי, כמו משרד עורכי דין למשל, כדאי ללכת על צבע סולידי יחסית אך שעדיין יבלוט- כמו למשל אפור חזק.

אם לעסק יש מיתוג משלו, וסמל מותג שמזוהה עימו- כדאי שהצבע של הכרטיס יהיה קשור לצבעי העסק. כך החיבור של הכרטיס עם העסק עצמו יהיה מהיר יותר לתפיסה אצל מי שמחזיק את הכרטיס.

מלל

מלל רב מידי יכול ליצור מראה מעייף ומעמיס על החושים. לכן מומלץ לבחור סלוגן קצר, לא לפספס את הלוגו של העסק ולרשום את מספר הטלפון באופן בולט וברור. כדאי לבחור למלל צבע שמשתלב עם הרקע ולא ניגודי לו. אולי צבע מנוגד יהיה בולט יותר לעין אך הוא יצרום ללקוח וייתן תחושה שהעסק לא מספיק מקצועי.

חשוב להקפיד שהמלל יהיה מיושר לאותו כיוון- או שמחליטים שהמלל יהיה מיושר לצדדים או לאמצע. כרטיס שחלק מהמלל בו מיושר לאמצע וחלק לצדדים ייתן תחושה של חוסר סדר וחוסר עיצוב שישפיע גם כן על נכונות הלקוח להשתמש בשירותי העסק.

מרווחים

מרווחים אחידים בין שורות המלל קריטיים למקצועיות שהכרטיס ישדר. כמו סעיפי הצבע והמלל, גם אי אחידות במרווחים בין השורות ייתן תחושה של עיצוב לא מקצועי וחוסר סדר בעין.

מהצד השני- חשוב להקפיד על קרבה בין מילים שקשורות. טעות נפוצה היא לכתוב את השם של מספק השירות בקצה אחד ואת הטלפון ממול בקצה שני של הכרטיס- גם דבר זה יותר תחושת חוסר סדר ונעימות בעין.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות