דפוס דיגיטלי

דפוס דיגיטלי בתל אביב

עולם הדפוס מאז המצאתו ועד ימינו הכניס שיטות עבודה חדשות ומתוחכמות ביניהם הדפוס הדיגיטלי. זוהי למעשה שיטת הדפוס המתקדמת ביותר כיום ומאפשר להגיע לתוצאות איכותיות יותר מרהיבות ומדויקות עד כדי התאמה למקור. עם זאת, עדיין בבתי הדפוס מתבצעות עבודות דפוס בשיטות נוספות כמו דפוס האופסט. על כן, חשוב לדעת כי בכל הזמנת עבודת דפוס יש צורך לבדוק האם דפוס דיגיטלי יענה באופן מושלם על הצרכים הנדרשים.

דפוס דיגיטלי הינה שיטה אשר אמנם מיועדת לדפוס בכמויות מסחריות, אבל בבסיסה היא פועלת בצורה שדומה מאוד לזו שבה פועלת המדפסת הביתית שלכם. היא מקבלת קובץ בגרסה ממוחשבת, כמו זה שהמדפסת הביתית יודעת להדפיס, ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות, מדויקות ומהירות יותר, היא מבצעת הדפסה שלו במכשיר ההדפסה. בתהליך זה, הצבע מוטבע על הדף בצורה הדרושה ובמיקומים המתאימים, באמצעות שימוש בסליל מגנטי ייחודי. זרמי חשמל המגיעים לסליל על פי המידע שנקלט מהקובץ, מבצעים בו שינויים קטנים מאוד, אשר לפיהם הוא צובע את הדף ומטביע בו את הדיו על ידי הפעלה של חימום נקודתי וקצר.
ואם הדפוס הדיגיטלי דומה לטכנולוגיה של המדפסת הביתית, את הטכנולוגיה של דפוס אופסט ניתן לדמות לטכנולוגיה של חותמת- היא מתבססת על יצירה של תבנית נגטיב לקובץ הרצוי להדפסה, על גבי הדף.

בין השיטות, אם כך, יש הבדלים רבים, הנוגעים לפרקטיקה של ההדפסה, ולכדאיות של השימוש בשיטה כזו או אחרת, במצבים שונים.
מבחינת הפרקטיקה, נשים לב כי דפוס דיגיטלי יכול להיות מיידי, לעומת דפוס האופסט אשר דורש יצירה של תשליל עבור הקובץ המודפס, כיול של המכונה, ועוד עבודות הכנה.
אך ישנם גורמים נוספים, שמאפשרים למצבים מסוימים להתאים יותר להדפסת אופסט, או להדפסה דיגיטלית, על פי תנאי המצב.

בעיקרון הדפוס הדיגיטלי מאפשר לבצע עבודות דפוס בכמויות גדולות ובגדלים שונים אך לא יותר מדי גדולים. במקרים של עבודות הדפסה גדולות ובכמויות קטנות יחסית מומלץ אף להשתמש בדפוס האופסט או כל שיטה אחרת. אמנם דפוס דיגיטלי מאפשר הדפסה בכמויות גדולות אך גם המחיר הינו בהתאם ועל כן יש לקחת זאת בחשבון.

יתרונות הדפוס הדיגיטלי

לפני שנציג את יתרונות הדפוס הדיגיטלי על פני שיטות דפוס אחרות, חשוב לציין כי הוא בעל יתרונות עצומים על פני הדפסה ביתית. אמנם ציינו בתחילת הכתבה, כי מדובר ברעיונות דומים, אך התוצרים הינם שונים באופן מהותי. לכן, לא מומלץ לבחור באופציה, שאמנם נראית חסכונית יותר, של הדפסה במדפסת ביתית. הדפסה כזו תעניק לכם תוצר הרבה פחות איכותי, וכמובן מוגבל מאוד בגודלו. הדפסה דיגיטלית בבית דפוס מסודר, מאפשרת ליהנות מתוצרים בעלי איכות ברמה הגבוהה ביותר, כך שהם נראים מקצועיים ומושקעים יותר. היא דם מאפשרת דינמיות גדולה הרבה יותר, מאחר וניתן לבצע התאמה אישית של גודל הנייר הרצוי להדפסה. מעבר לכך, ניתן להדפיס באמצעותה על חומרים נוספים מעבר לנייר המדפסת הרגיל, אשר אנחנו מוגבלים אליו בלבד כאשר אנו מבצעים הדפסה במדפסות ביתיות.

לדפוס הדיגיטלי ישנם יתרונות נוספים כמו למשל עיצוב גרפי רחב יותר, שימוש בחומרי גלם מגוונים ואיכותיים יותר המעניקים גם יתרון משמעותי לבעל העסק או הלקוח שמזמין את העבודה. זה יוצר רושם יוקרתי יותר בעיני מקבל עבודת הדפוס והלקוח נחשב יותר בעיני הציבור. באמצעות הדפוס הדיגיטלי ניתן להדפיס הזמנות מעוצבות לכל אירוע ולכל מטרה, תפריטים ומפרטים לעסקים בעיצוב ייחודי שמתאים לאופי העסק או המקום ומעניק מודעות הרבה יותר גבוהה.

בדפוס הדיגיטלי התוצאה המתקבלת מתאימה באופן כמעט זהה למקור, היא יותר ברורה, קריאה, ומרשימה . בחברת נאנו פרינט, מבצעים עבודות הדפסה בכל השיטות הטכנולוגיות הקיימות לרבות שיטת הדפוס הדיגיטלי. כחברה בעלת ניסיון וותק בתחום, תעניק החברה ללקוחותיה, שירות ייחודי ואיכותי. כאשר החברה מבצעת עבודות דפוס דיגיטלי עם חומרי גלם איכותיים העומדים בכל התקנים ועמידים לאורך זמן רב.

כחלק משירותי החברה, צוות העובדים המיומן והגרפיקאים ילוו את לקוחות החברה בכל שלבי התכנון והעיצוב הגרפי ויפיקו מוצר דוגמא לאישור הלקוח. לאחר אישור המוצר לדוגמא, תבצע חברת נאנו פרינט את עבודת הדפוס הדיגיטלי בכל כמות נדרשת בעזרת ציוד טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בענף ועם חומרי הגלם האיכותיים ממשטחי הדפוס השונים ועד מגוון הצבעים העשיר והאיכותי. את המוצר המוגמר והכמות הנדרשת תספק החברה עד לבית הלקוח או לעסק באמצעות מערך המשלוחים שהחברה מפעילה בכל רחבי הארץ במחירים שווים וללא מתחרים.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות