שרשרת דגלים

שרשרת דגלים – דרך זולה להדגיש את הלוגו שלכם

בעלי עסק פעמים רבות שוברים את הראש בניסיונות למצוא דרך למתג את עצמם בשוק ולהיות מוכרים אצל לקוחות, כדי ליצור קהל לקוחות קבוע שבגלל ההיכרות שלו עם המותג יכול גם לפרסם אותו הלאה.

כאשר לקוח זוכר את הלוגו של העסק סימן שהוא זוכר את העסק עצמו והוא נמצא בתודעה שלו. לכן, אם הוא יזדקק פעם נוספת לשירותים כמו אלו שהעסק מציע, הוא יפנה שוב אל העסק שהוא מכיר ומזהה ולא יפנה לחפש מקום אחר לקבל ממנו שירות.

אז איך גורמים ללקוחות לזכור את הלוגו של העסק?

יש מגוון דרכים ושיטות לגרום ללקוחות לזכור את הלוגו. חלקן יקרות יותר וחלקן פחות, חלקן דורשות השקעה מרובה וחלקן פחות, וחשוב מאוד לזכור שהדרכים היקרות ביותר הן לא בהכרח היעילות והמשתלמות ביותר.

קידום העסק בפרסומות למשל יכול לקבע את הלוגו אצל קהלי יעד רבים אפילו מבלי להשתמש בעסק. מספיק שהם יראו את הלוגו כמה פעמים כדי שהוא יתקבע אצלם בתודעה והם יזכרו אותו אם יזדקקו לשירות דומה.

קידום העסק דרך שרשרת דגלים יהיה זול בהרבה מפרסומות, פשוט בהרבה, וייתן תחושה של עסק קליל ומעודכן, ללא צורך בפרסומות שמנסות להיות מתוחכמות ויקרות. שרשראות הדגלים זולות להדפסה וניתן להדפיס עליהן במגוון שיטות וצבעים כדי להתאים אותה בדיוק למה שהעסק צריך.

שרשרת דגלים לפרסום בבית העסק או באירוע

האסוציאציה הראשונה לשרשרת דגלים היא שרשראות שתולים בימי הולדת, מסיבות וגם ביום העצמאות. בפועל, שרשרת דגלים יכולה להיות כלי מצויין לפרסום הלוגו של העסק ולעזרה בהתקבעות שלו בתודעה אצל לקוחות קיימים.

כאשר לקוחות נכנסים לבית עסק, הדבר הראשון שהם שמים לב אליו הוא הנראות שלו. עסק שהלוגו שלו ניכר היטב בהסתכלות ראשונית, כלומר שהוא בולט וקיים במקומות שונים בחלל, ייזכר טוב יותר אצל הלקוחות.

לשם כך, תליית שרשראות דגלים מחוץ לבית העסק- בכניסה, בדרך אליו או במקומות שהדבר מתאים לאווירה בתוך העסק עצמו- יעזרו ללקוח להכיר את הלוגו של העסק ולזכור אותו.

דרך אסטרטגית נוספת לשיווק העסק באמצעות שרשראות דגלים היא באירועים. אירועים מקומיים, פסטיבלים, הופעות וכדומה.

את הפרסום באירועים אפשר לחלק לשניים- פרסום באירוע בו העסק נמצא, פעיל ונותן שירות (כמו למשל צילום מגנטים, בר נייד) או פרסום באירוע בו העסק לא נמצא ורק נותן חסות.

כאשר העסק נמצא באירוע, שרשרת דגלים סביבו היא דרך להגדיל את הנוכחות שלו במקום, למשוך עיניים וקהל ולהכיר לכל הלקוחות שמגיעים את העסק עצמו. בדרך כלל באירוע התאורה לא אידיאלית וגם הלוגו של העסק על הדוכן עצמו לא תמיד בולט. שרשרת דגלים תדגיש בדיוק את מה שחסר.

כאשר העסק נותן חסות לאירוע ומפרסם את עצמו בו, שרשראות דגלים שפרוסות במרחב מפרסמות אותו ונותנות לו נוכחות גם אם הוא לא קיים שם בפועל או אפילו קיים אך לא באותו אזור.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות