הדפסת פליירים – הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך

הדפסת פליירים היא מבין אמצעי הפרסום היעילים ביותר שיש, ומבחינות רבות. עלות נמוכה, נגישות ומיידות הן מבין היתרונות הבולטים של מדיה זאת. במאמר הבא נסביר למה כדאי להשקיע בהדפסת פליירים – הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך.

השיטה העתיקה מכולן

מלבד העובדה שהדפסת פליירים היא הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך היא גם אולי שיטת הפרסום הוותיקה ביותר בענף, עם ניסיון מוכח של מאות שנים (אולי דרך ה-'פה לאוזן' עתיקה יותר, אך לא מדובר בדיוק באמצעי פרסום מכוון).

מאז המצאת הכתב, פליירים הם חזון נפוץ בכל עיר ויישוב. החל מפרסומי דרשות לכנסייה ועד ללוחות הופעות, עוד לפני בואם של הרשתות החברתיות, הפליירים היו שם בשביל לעשות את העבודה.

יתרון המיידיות

הדפסת פליירים היא אמצעי פרסום שמעיד על מיידות וקרבה. בשונה מפרסום באינטרנט או בטלוויזיה, פליירים מתמקדים במרחב הגיאוגרפי הזמין. לכן מדובר בסוג פרסום שעשוי לדבר יותר לכלל האוכלוסייה – הוא משדר משהו קרוב ומיידי, אולי אפילו במרחק הליכה מכאן.

כך למשל, פליירים שמבשרים על פתיחת מסעדה חדשה או מבצע בחנות כלשהי עשויים למשוך אותנו הרבה יותר מפרסום מקביל בערוצים אלקטרוניים. זאת משום הדפסת פליירים רומזת באופן עקיף שהמסעדה מאוד קרובה או שהמבצע מתחיל ממש בזה הרגע, ולכן הם מגרים עוד יותר את הלקוחות.

נגישות היא לב העניין

הדפסת פליירים היא מבין אמצעי הפרסום הנגשים ביותר שיש בנמצא. הם כתובים לרוב בכתב גדול ובולט ומתאימים לשכבות גיל רבות.

היתרון הגדול יותר בתחום זה גלום בכך שפליירים הם לא אלקטרוניים. לכן גם קהל שאינו מחובר באופן הדוק לרשת (כמו למשל בני דור הזהב או הקהילות הדתיות השונות) יכול להיות חשוף לאמצעי פרסום זה ולהיות מושפע ממנו.

לכן ניתן לומר שמדובר באמצעי פרסום אפקטיבי ביותר כאשר מבקשים להגיע לכלל האוכלוסייה ללא ניסיון להצטמצם לכדי נישה אחת. כל אדם שעובר ברחוב חשוף לפלייר ועקב כך חשוף לפרסום.

ניצחון במבחן עלות תועלת

בנוסף, חשוב להדגיש שוב שהדפסת פליירים היא הפרסום הכי זול שיש לעסק שלך. תקציבי פרסום יכולים לא פעם להתנפח ולהגיע לסכומים מופרזים. מוצרים ממותגים, פרסום בעיתונות ובטלוויזיה ופרסום בפלטפורמות אינטרנט הם עניינים הדורשים עלויות גבוהות, של אלפי שקלים ויותר מכך.

פליירים מנגד הם ממש לא דבר יקר. כל בעל עסק, ללא הבדל גודל או תחום מסחר, יכול להרשות לעצמו תקציב פרסום קטן של פליירים. נכון, גם כאן יש הוצאה מסוימת אך בהשוואה לאלטרנטיבות הפרסומיות האחרות היא לגמרי מתגמדת.

הסוד טמון בעיצוב

האסוציאציה הראשונית לפליירים היא לא תמיד הכי מושכת. יש אנשים שהמילה הדפסת פליירים מזכירה להם אוטומטית את שנות השמונים ועיצוב ישן ואנכרוניסטי. אולם האמת רחוקה מכך ובתי הדפוס המודרניים מציעים מגוון של פליירים איכותיים ומעניינים.

זאת אומרת שלא כל פלייר חייב להיראות אותו דבר. גדלים וצבעים שונים, הדפסים מיוחדים, עיצובים כפולים ועוד גימיקים נוספים יחכו לכם כאופציה בכל הצעת מחיר שתסגרו עם בית דפוס. לכן תוכלו לבדל את העסק שלכם ולצאת עם תוצר פרסומי אישי ועם זאת יעיל ואטרקטיבי.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות