איך בוחרים בית דפוס?

כאשר אנו מדברים על שירותי דפוס, אין זה משנה אם מדובר בעסק מתחיל או בעסק קיים – הצורך נמצא תמיד. אם זה ליצירת כרטיס ביקור לעסק, פליירים וכרזות המעידות על אירוע חדש, תפריט מהודר ושיווקי למסעדה ועד מדבקות וקנבסים יעודיים. איך אנו מוצאים את בית הדפוס המתאים לצרכים שלנו? אל תלכו לשום מקום.

בחירת בית דפוס – מלאכת מחשבת של ממש

בחירת בית דפוס מאז ומתמיד נחשבה למלאכת מחשבת של ממש בקרב עסקים פרטיים ותאגידים. מצד אחד יש את הרצון לשלם כמה שפחות על השירות, מצד שני אנחנו רוצים לקבל שירות איכותי, יעיל ומהיר שיעמוד בכל הצרכים שלנו. הרשו לנו להרגיע אתכם – אפשר לשלב ביניהם. אז איך בכל זאת אנו משלבים בין מחיר משתלם לאיכות בלתי מתפשרת?

 

  • בית דפוס טכנולוגי – בית הדפוס איתו אתם מתכננים לעבוד עובד עם חומרי הגלם הטובים ביותר בשוק, דואג להתעדכן תמיד במתרחש בעולם הדפוס ומחזיק צוות עובדים מיומן שעבר הכשרה מקיפה על המכונות ועולם הדפוס.
  • הכל מתחיל בבית העסק – אנחנו יכולים ללמוד על בית הדפוס הרבה מתוך שירות הלקוחות שלהם – אם אנחנו נתקלים בבית עסק אשר דואג לשבת איתכם עד הפרטים הקטנים בסבלנות מקסימלית, סיכוי גדול שהגענו למקום הנכון.
  • אין חכם כבעל ניסיון – בדקו מול בית הדפוס על הניסיון שלהם; מוניטין, זמני עבודה, לקוחות עסקיים ופרטים; בית דפוס שמכבד את עצמו מחזיק תיק עבודות מעודכן, דרך אגב – הוא גם ממש ישמח להראות לכם אותו בהזדמנות הראשונה.
  • בית דפוס שמספק שירותים משלימים – אף אחד מאיתנו לא אוהב להתפזר על פני מספר בעלי מקצוע, בית דפוס מקצועי הינו בית דפוס שמעסיק גרפיקאי מטעמו שיעזור לכם בכל סוגיה, עיצוב (פלייר דרך כרזה שיווקית ועד כריכה של ספר.)
  • לוחות זמנים – בסופו של יום אתם נמדדים מול חוג לקוחותיכם בשילוב של שלושת הפרמטרים: אדיבות, איכות ולוחות זמנים; כך גם בית הדפוס איתו אתם מתקשרים. לכן חשוב לוודא מראש את הזמנים הרלוונטים על מנת למנוע פערים. בית דפוס עם ציוד מתקדם ובליווי של גרפיקאי מוסמך יכול לספק לכם את השירותים בדיוק בזמן.
  • חיוך – תעשו לעצמכם טובה ותעבדו רק מול בעלי מקצוע שמחייכים אליכםומקרינים אווירה חיובית (ממש כמו בנאנו פרינט) – אתם ממש לא צריכים שליליות בחיים שלכם.

לפי כל הפרמטרים האלו נראה שאתם בדיוק הלקוחות של נאנו

כמו שכבר אמרנו בהתחלה, בחירת בית דפוס היא מלאכת מחשבת של ממש. אך ברגע שעושים זאת בצורה נכונה אל מול חברה מקצועית בעלת מוניטין של שנים בתחום וגרפיקאי צמוד – עושה רושם שאנחנו יכולים להיות רגועים. בעזרת המכשור המתקדם ביותר בתחום נאנו מבטיחה לכם חווית הדפסה שלא זכיתם לה לפניי. בגדול, לא נרחיב יותר מדי במילים – תנו לנו להדפיס. התקשרו עוד היום לשיחת ייעוץ.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות