איך מעצבים כרטיסי ביקור?

אחד מהכלים השיווקיים שאנחנו נוטים להתעלם מכוחם ומחשיבותם הם כרטיסי הביקור, וחבל. כרטיסי ביקור הם הפנים של העסק שלכם – המפגש הראשוני של הקהל הרחב בדרכם להיות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כרטיסי ביקור טובים יהיו בעלי מראה אלגנטי, יוקרתי ומרשים ויכילו את כל הפרטים הנדרשים – בתמצות ובבהירות. אז איך אתם רוצים את שלכם?

איך מעצבים כרטיסי ביקור?

אם אתם אנשים שחיים ונושמים את העבודה שלכם, אתם כנראה יודעים שבכל פגישה סתמית, שיחה חברית או כנס עסקי אפשר להצמיח את העסק שלכם קדימה. אסרטיביות ודומיננטיות אלו תכונות נהדרות המסוגלות לעורר עניין רב אצל הקהל שלכם ולהניע אותם לרכוש את המוצר שלכם או לשכור את השירות שלכם. בסיום כל שיחה, אתם תשלפו במהרה את כרטיס הביקור שלכם – הכרטיס הקטן עליו יופיע המידע הרלוונטי אודות החברה שלכם, תפקידכם, דרכי התקשרות ועוד – בתקווה שהצלחתם לגייס עוד לקוח.

ההשפעה של נראות כרטיס הביקור על הקהל שלכם היא משמעותית – ניתן בנקל לזהות כרטיסי ביקור שהודפסו ללא חשיבה מוקדמת, בזלזול ועם טעם רע – וההתייחסות לעסק שלכם תהיה בהתאם. חשבו על זה: כאשר אתם נתקלים בכרטיס ביקור גנרי, חסר חיוניות ומשעמם – האם תכניסו אותו לארנק שלכם מיד, או שתחפשו את הפח הקרוב ביותר?

כרטיס הביקור שלך מספר את הסיפור שלך

בימינו, כל עסק – קטן או גדול – נמצא בשאיפה להיות מותג מנצח. הצורך להתבלט מעל המתחרים שלכם ולחשוף אותם לערך שאתם מעניקים להם מוצאים ביטוי בשפה העיצובית של העסק שלכם ובכרטיסי הביקור שלכם. מיתוג ועיצוב הולכים יד ביד: הלוגו, האלמנטים החזותיים והצבעים – הכל פועל בהרמוניה מושלמת, ממתג אתכם ומבדל אתכם מכולם. כרטיסי ביקור טובים ומקצועיים הנעשים בצורה הנכונה יכילו את האלמנטים הויזואליים של שאר חלקי העסק שלכם, כמו האתר, הלוגו, הקבלות והטפסים השונים. שימוש עקבי באותם הצבעים והצורות המרכיבים את השפה העיצובית של העסק שלכם יסייע בבניית התדמית, ישדר לחוג הלקוחות שלכם להבין שמדובר בעסק אמין, מקצועי ומותג חזק.

עיצוב כרטיסי ביקור – איך עושים את זה נכון?

לפני שאתם ניגשים לעצב את כרטיסי הביקור שלכם, עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות יסוד. למשל, מה עומד מאחורי העסק שלכם? איזה ערך השירות שלכם מעניק? מה אתם רוצים לשדר? מי קהל היעד שלכם?

מענה על השאלות האלו יסייע לכם בעיצוב כרטיס הביקור.

לאחר מכן, תוכלו להתחיל בשלב הבא, והוא מלאכת העיצוב בפועל – בחירת הצבעים, בניית הכרטיס עצמו, בחירת חומר הגלם, כתיבת התוכן, הוספת ציטוטים שונים וכו'. האינטרנט מציע שפע רחב של עיצובים מוכנים לכרטיסי ביקור – רק להכניס את פרטיכם לתבנית ולהדפיס. מעבר לכך, אפשר ורצוי לבחור בכרטיסי ביקור מותאמים אישית ומעוצבים בקפדנות על ידי אנשי שיווק ופרסומאים מומחים – כאלו שיתאימו את כרטיס הביקור במיוחד לאופי העסק שלכם. לדוגמא, עיצוב רשמי וסולידי יתאים לחברות המשדרות רשמיות, כמו משרדי עו"ד, יועצי נדל"ן וכו'. חברות אופנה הפונות לצעירים יבחרו בכרטיסי ביקור פחות מעונבים ויותר עדכניים וצעירים ואילו מעצבי אופנת עילית ידאגו לכרטיסי ביקור בעלי מראה יוקרתי.

בית דפוס "נאנו פרינט"

כבר למעלה מעשור שאנחנו ב"נאנו פרינט" מזניקים עסקים קדימה באמצעות כרטיסי ביקור איכותיים ומקצועיים. אנו מעצבים ומדפיסים כרטיסי ביקור בכל טכנולוגיה וכל חומר גלם, לכל עסק ולכל מטרה. מעוניינים להתקדם לכרטיסי ביקור שמביאים תוצאות? מתחילים קמפיין מיתוג ומחפשים כיצד להתחיל? צרו קשר עוד בטלפון או באתר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות