הדפסת פליירים

הדפסת פליירים שמושכים את העין

אם אתם בעלי עסק, מארגני אירועים רבי משתתפים, או בעצם פשוט רוצים להגיע לכמות אנשים גדולה ככל האפשר – אין ספק שהדפסת פליירים היא שיטה שאתם צריכים להכיר.  אחת השיטות הנפוצות יותר בפרסום עסקים, אירועים, כנסים, ומבצעים בעלויות יחסית זולות, היא באמצעות הדפסת פליירים הניתנים לחלוקה בתיבות דואר ובמסירה ידנית ללקוחות פוטנציאליים. כל אחד ואחת יכולים לחלק פליירים – בין אם לעוברים ושבים ברחוב באזור עמוס והומה, או בין אם מדובר בחלוקה שיטתית לתיבות דואר באזור מגורים, ולכן מדובר בשיטה קלה, מהירה ונגישה, שכל אחד יכול ליישם.

כל הדפסת פליירים דורשת תכנון מוקדם ותכליתי, הדפסה בפועל והפצה. בשלב התכנון והייצור, מומלץ לבצע זאת ביחד עם בית דפוס מיומן ומקצועי בעל ניסיון וידע רב בתחום, וזאת על מנת להוזיל עלויות מיותרות והכי חשוב להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. במיוחד אם אתם לא בעלי ידע עיצובי או גרפי מכל סוג שהוא, תצטרכו ככל הנראה להיעזר במעצב דיגיטלי או גרפי. אך אל דאגה – כל בית דפוס אשר מכבד את עצמו יידע לייעץ, לעצב ולעזור לכם ביצירת הפלייר המושלם עבור העסק, האירוע או המבצע שלכם.

לאחר שתכננתם יחד את העיצוב של הפלייר שלכם, בית הדפוס ידפיס במהרה את הפליירים בדיוק בכמות שבחרתם – מומלץ להזמין תמיד כמות גדולה יותר מאשר הכמות שאתם חושבים שאליה תידרשו – ולאחר מכן כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק להפיץ את הפליירים באחת מהצורות שנוחות לכם ביותר.

הדפסת פליירים בכל הגדלים והצורות

ננו פרינט, הינה חברת דפוס ופרסום המתמחה בתכנון, עיצוב וייצור פליירים בכל כמות ובכל גודל החברה וכחלק מהשירותים שהיא מעניקה תלווה את הפרויקט של הדפסת פליירים עם הלקוחות לכל אורך הדרך. בחלק הראשון החברה תסייע בהגדרת המטרות והיעדים והתאמת סוג הפלייר הנדרש כדי להשיג מטרות אלו. הגדרת המטרות והיעדים משפיע באופן ישיר על עיצוב הפליירים לפני הדפסה וצוות העובדים המיומן והמקצועי של חברת ננו פרינט יודעים זאת ויבצעו אתכם מקסום מלא של עיצוב וגרפיקה שתשיג את המטרות של הדפסת הפליירים: פליירים שנועדו לחלוקה ידנית, למשל, צריכים להיות אולי יותר צעקניים ומושכי תשומת לב כדי שאנשים ייקחו אותם, מאשר פליירים שיחולקו לתיבות דואר אישיות – ואז יקבלו מבטים מאנשים בכל מקרה.

בנוסף לכך, חשוב גם לעבוד עם בית דפוס שמודע אל ומבין את מגבלות התקציב שלכם למטרת הפרויקט. כל תהליך התכנון צריך להתבסס על התקציב המיועד לפרויקט הספציפי. יש להתאים את התכנון ואת העיצוב כך שיעמדו במגבלות התקציביות שיש לבעל העסק שזקוק להדפסת פליירים. כמו כן הייצור של פליירים צריך להיעשות מתוך הקפדה על האיכות של המוצר ומתוך מעקב אחרי הביצוע. ננו פרינט וצוות עובדיה יעשו הכל על מנת שהדפסת הפליירים שתתקבל תעשה על הצד הטוב ביותר הן מבחינת עיצוב וגרפיקת המוצר, והן בתהליך הייצור שכולו נעשה בשיטות דפוס דיגטליות מהמתקדמות ביותר ועם הציוד והמכשור המשוכלל ביותר. גם סוג הנייר עליו מתבצעת הדפסת הפליירים הינו נתון לבחירה מתוך סוגי נייר שונים ובגדלים וצבעים לפי בחירת הלקוח. כלומר, לא משנה מה היא האיכות, הכמות, הסוג או הסגנון של הפליירים שבהם אתם מעוניינים – אצלנו בבית דפוס ננו פרינט תוכלו לקבל מענה לדרישות ולרצונות שלכם.

בית דפוס ננו פרינט תבצע עבורכם הדפסת פליירים בצורות שונות כמו גלויה, או נייר בגדלים שונים המותאמים בהתאם לשיטת ההפצה כמו חלוקה בתיבות דואר או למסירה ביד ועוד. החברה מתחייבת לאיכות גבוהה עמידה בזמנים ואספקת המוצר עד לבית הלקוח באמצעות שירות משלוחים שהחברה מקיימת לטובת לקוחותיה בכל רחבי הארץ. אנו מבינים את החשיבות של פרסום מדויק, מותאם, ומתוזמן – ולכן אנו שומרים על זמני אספקה מהירים ונוחים בהתאם לדרישת הלקוח, כדי להבטיח שכל שיתוף פעולה שלנו ביחד איתכם יוגדר כהצלחה מסחררת.

כל השירות של ננו פרינט בהדפסת פליירים נעשה במחירים אטרקטיביים ללא מתחרים ובתנאי תשלום נוחים ולשביעות רצון הלקוח, ולכן, אין ספק שאם אתם מתעניינים בפרסום דרך הדפסת פליירים, ננו פרינט היא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לבצע. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לייעץ, לעזור, לתכנן ולהדפיס עבורכם פליירים בכל גודל, עיצוב, צבע, איכות או כמות שתרצו.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות