הדפסה על קאפה לתוצאה מושלמת

הדפסה על קאפה מתי היא עדיפה?

בשנים האחרונות הוכנס לענף הדפוס חומר עליו ניתן להדפיס תמונות וכל דבר למטרות פרסום. חומר זה מכונה קאפה. זהו חומר מוקצף וקשיח בעל מרקם חלק. אליו ניתן להדביק נייר הדפסה שהודפס בהדפסה דיגיטלית. הדפסה על קאפות מאפשרת הדפסה ברמת גימור גבוהה במיוחד . היא מתאימה לתערוכות, משרדים, מוסדות ציבור ועוד הרבה אחרים. הדפסה על קאפה חסכונית בכסף וזמן ויחד עם זאת מאד איכותית.

בשנים האחרונות החלו לשדרג בתי הדפוס את היכולות שלהם לבצע הדפסת קאפה גם של תמונות. הדפסת תמונות על קאפה מעניקה לתמונה מראה מרהיב וניתן אף להעניק את התמונה כמתנה מכובדת. הדפסה על קאפה הינו פתרון זול לעיצוב הבית, המשרד או שימוש לכל מטרה פרסומית. ניתן להשתמש בקאפה למגוון שונה של עבודות. את תמונות הקאפה ניתן לתלות על כל קיר כמו תמונה רגילה ואינו מצריך התקנה בגלל משקלו הקל ביותר. ניתן לשלב הדפסה על קאפה עם חיתוך צורני ולייצר דמויות ושלטים לכל מטרת עיצוב או שיווק!

הדפסה על קאפה רלוונטית במיוחד לבתי עסק בכל הגדלים אשר רוצים להשתמש בקאפה לצרכים פרסומיים שונים. בין סוגי הפרסום הנפוצים אשר עושים שימוש בהדפסה על קאפה ניתן למצוא: צילום צוות המשרד או בית העסק, צילום הנוף הנשקף מהמשרד,  או אף מודעות כתובות שיש רצון לייצר בהן רושם יוקרתי. תמונת הקאפה היא הבחירה האידיאלית לצורך פרסומים אלה, מאחר שהמודעות המודפסות על קאפה הן בעלות מראה מרשים ומזמין.

יתרונות בהדפסה על קאפה

להדפסה ושימוש בקאפה יש יתרונות רבים שכדאי לשים לב אליהם. ראשית מדובר בתמונה שלא משנה כמה גדולה תהיה עדיין שומרת על משקל קל, מה שהופך את הקאפה לאידיאלית כאשר אנו זקוקים לתמונה שאנחנו רוצים לשמור על דינמיות במיקום שלה (למשל לצורך תפאורה, תצוגות וכו'). בנוסף תמונות שמודפסות על קאפה מעניקות נופך יוקרתי לתמונה ועיצוב בעל מראה עשיר, זאת לאור איכות ההדפסה הגבוהה שקיימת בהדפסה על קאפה ולאור הדינמיקה העיצובית שבין ההדפס לבין הקאפה.

אולם יתרונה העיקרי של ההדפסה על קאפה הוא היכולת להנגיש את התמונה לצופה חי במיצגים, הצגות, כנסים או כל פלטפורמה אחרת בה יש צורך בהצגת תמונה לקהל רחב. הקאפה, בניגוד לאפשרויות האלטרנטיביות כגון מסגור של תמונה גדולה, מאפשרת למארחים, אמנים ולכל המעוניין לשמור על ייתרון הגודל ובו בזמן להימנע מהסרבול המאופיין בתמונה ממוסגרת.

הקאפה נחשבת פופולרית במיוחד גם בידי מעצבים, וזאת לאור נוחות העבודה עם החומר והדיוק שניתן להשיג בעבודה איתו. הקאפה מאפשרת למעצבים ליצור תמונה חדה בעלת צבעים עזים בצורה פשוטה ובמחיר זול. לכן רבים אשר זקוקים ליצירת מודעות בוחרים להשתמש בהדפסה על קאפה, אשר מאופיינת גם במחיר נוח, ולהינות מיתרונותיה הרבים.

תהליך העבודה

בתהליך הדפסה על קאפה נעשית גרפיקה ראשונית במחשב ומעברת למכונת הדפסה דיגיטלית אשר מדפיסה את האובייקט על גבי מדבקה איכותית ולאחר מכן מתבצעת הדבקה על גבי הקאפה בצכונת הדבקה מיוחדת. ניתן לבצע הדפסה על קאפה בגדלים שונים וניתן גם לחבר בין מספר עבודות הדפסה חלקיות כדי ליצור הדפסת על קאפה גדולה ואיכותית. כדי לשמר הדפסה על קאפה ניתן גם לבצע לימינציה מט או מבריקה על מנת להגן על המוצר מפני שריטות רטיבות וכדומה.

כאמור, הקאפה מגיעה בגדלים שונים ומלווה בתוספות שונות לבחירת הלקוח. הגדלים של הקאפה ינועו לרוב בין גודל A4 (דף מדפסת סטנדרטי) לבין גיליונות בגודל עד 240 ס"מ. ניתן להוסיף במידת הצורך גם רגלית העמדה, וו תלייה או מעמד ברזל להשחלה, והכל בהתאם לרצון הלקוח ולצרכיו. תוספת נוספת אפשרית היא מסגרת לקאפה מאלומיניום או מעץ בצבעים שונים.

חברת ננו פרינט הינה חברה מובילה בעלת ניסיון רב ועשיר בתחום עבודות ההדפסה על מגוון חומרי דפוס לרבות הדפסות על קאפה. צוות העובדים המיומן והמקצועי ובנוסף המכשור המתקדם והמשוכלל שקיים בתחום, מאפשרים לחברת ננו פרינט להעניק לכם שירות הדפסה על קאפה ברמה ובאיכות ורמת גימור ללא מתחרים. החברה תסייע לכם בעיצוב וביצוע גרפיקה ממוחשבת לכל מטרה כחלק מעבודת ההדפסה על קאפה בצורה איכותית מהירה, ומדויקת. כמו כן, החברה תבצע את הדפסת הקאפה בכל הגדלים ובכל הכמויות הנדרשות ותדאג לספק עבורכם את העבודה המוגמרת עד לביתכם או משרדכם והכל לשביעות רצונכם במחירים משתלמים ובתנאי תשלום נוחים.

היכנסו לפרטים נוספים – הדפסה על קאפות

מוצרים נוספים

כתבות נוספות