הדפסת תמונות איכותיות למגוון שימושים

הדפסת תמונות באיכות הגבוהה ביותר

 הדפסת תמונות מהווה אופציה לפרסום או שימור ותיעוד כל תמונה ובכל גודל כדי להניחה בכל מקום אפשרי ולפי הצרכים האישיים. הדפסות תמונות מאפשרת לקבל כל תמונה בגדלים שונים וניתן להדפיס תמונות על מגוון רחב של חומרי גלם אשר ישרתו את המטרה שלשמה תרצו לבצע הדפסת תמונות.

הדפסה של תמונות ניתנת לביצוע גם ברמה הביתית במדפסות הביתיות שלנו, אך כשמדובר בגדלים אחרים, ו/או על חומרי גלם שונים מניירות, או כשרוצים לשלב עיצוב גרפי ועוד צרכים אחרים, ניתן לבצע הדפסת תמונת כאלה באיכות גבוהה וברזולוציה המתאימה למקור, בבתי דפוס המיומנים והערוכים לסוגי עבודות הדפסת תמונות שונות.

הדפסת תמונות במחירים ללא תחרות

ננו פרינט הינה בעלת בית דפוס אשר מתמחה בהדפסת תמונות באיכות ללא פשרות. לחברה צוות עובדים מיומן ומקצועי אשר ילווה אתכם בכל פרויקט של הדפסות החל מעיצוב גרפי ותיעוד התמונות בקובץ ממוחשב, דרך בחירת סוג ההדפסה, סוג חומר הגלם, גודל ועוד פרמטרים נוספים אשר ישרתו את המטרה שלכם להדפסת תמונות בהתאם לצרכים שלכם ובכל כמות שתבחרו.

חברת ננו פרינט מחזיקה בציוד מהמתקדם ביותר בענף ובחומרי גלם איכותיים העומדים בכל התקנים והדרישות ומעניקים לכם עמידות גבוהה לגבי כל הדפסת תמונה על כל חומר גלם אפשרי. במקרים רבים החברה תייעץ ותכוון אתכם מתוך ניסיונה העשיר בתחום לגבי הדפסת תמונות כאשר אתם תבחרו את החומרים והצבעים, אתם תאשרו כל עיצוב גרפי ורק לאחר אישורכם תתבצע העבודה במהירות ובאיכות ללא פשרות.

כמו כן החברה מעניקה ללקוחותיה שירות משלוחים עבור עבודות ההדפסה של ותספק את הדפסת התמונות עד לבית העסק או בית הלקוח והכל לפי צרכי הלקוח ודרישותיו.

בית דפוס מוביל במגוון רחב של שירותים

חברת ננו פרינט מבצעת עבודת של הדפסות של תמונות כחלק ממגוון מוצרים כמו: כרטיסי ביקור, לוחות שנה, חוברות וקטלוגים, מחברות, מגנטים, פולדרים ופליירים, מדבקות, גלויות ועוד. כמו כן החברה מבצעת הדפסת תמונות בגדלים שונים לפי בחירת הלקוח ובהתאם לצרכיו. כך למשל ניתן לבצע הדפסת תמונות על שלטי פרסומת, טרנספרטים מבד שמשונית, קאפות בגדלים שונים, שלטי פח ועוד מגוון רחב.

חברת ננו פרינט מציע מגוון רחב של פתרונות וייעוץ מקצועי לעבודות דפוס שונות והדפסת תמונות תוך הקפדה על איכות ושירות מהגבוהים שיש וברמת מחירים תחרותיים ואטרקטיביים מול המתחרים ובתנאי תשלום נוחים.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות