הדפסת חוברות לקטלוגים וחוברות הסברה

הדפסת חוברות החוויה של דפדוף בקטלוג איכותי

על אף המעבר האינטנסיבי של פרסום במדיה הדיגיטלית לסוגיה, עדיין נדרשים עסקים רבים וחברות תעשייתיות ועוד רבים אחרים להדפסת חוברות המשמשות בעיקר להצגת קטלוג מוצרים, דפי הסברה ומאמרי מידע. הדפסת חוברות וקטלוגים אונליין ופרסומם היא דרך שיווקית פופולרית להציג ולהפיץ את המותג, השירותים ומוצרי החברה שלכם לאלפי לקוחות קיימים וחדשים. חוברות וקטלוגים הם כלי חשוב בכל עסק או ארגון, ובשונה מפליירים הם מאפשרים לכם להכיל מידע נרחב על השירותים ומוצרי החברה. עיצוב גרפי ואיכות הדפסת החוברת או הקטלוג שאתם מציעים ללקוחותיכם מעידה על הסטנדרטים של המוצרים שאתם משווקים, ולכן יש להקפיד על איכות ורמת גימור גבוהה בהדפסת חוברות.

הדפסת חוברות תהליך הביצוע

הדפסה על חוברות וקטלוגים הינו תהליך מורכב המכיל את המידע הנדרש לחוברת, תמונות ובעיקר עיצוב ועימוד החוברת גם בכריכה שלה ובעיקר בתוכן שבגוף החוברות. הדפסת חוברות הוא הליך מורכב אשר מצריך תכנון, מקצועיות וניסיון רב. בדפוס ננו פרינט מתמחים בשרותי עיצוב גרפי,  עימוד והדפסת חוברות צבעוניות ואיכותיות.

חברת ננו פרינט הינה חברה בעלת ניסיון רב בתחום. הדפסת החוברות עימודם והעיצוב הגרפי בתוכם נעשה תוך הקפדה על רמה גבוהה של ביצוע על ידי צוות עובדים מיומן ומקצועי. רוב העבודה והדפסת החוברות נעשית באמצעות מכשור וציוד דיגטלי מהמשוכלל והמתקדם בענף. איכות הביצוע הינה ללא פשרות מדויקת ומתוזמנת בהתאם להזמנות ותחת לוחות זמנים.

הדפסת החוברות בחברת ננו פרינט נעשית על ידי מכונות לדפוס דיגיטלי מהמשוכללות בעולם להפקות דפוס ייחודיות ברזולוציה גבוהה. תהליך ההדפסה שומר על צבעי ביניים יוצאים מהכלל, טקסט חד, צבעים טהורים ועבוד תמונות מעולה. הדפסת חוברות  תתבצע על סוגי נייר שונים ומגוונים לבחירת הלקוח כגון: נייר נטול עץ, כרומו מט, כרומו מבריק ונייר אקולוגי, במבחר גדלים עם אפשרויות גימור וסוגי כריכה שונים.  בהדפסת חוברות ניתן לבחור בין סוגי הכריכה השונים כגון: כריכה רכה והדבקה בחום, כריכת סיכות, כריכת ספירלה מתכת/פלסטיק, כירכת ניטים ועוד אחרים. עיצוב גרפי והדפסה איכותית של הדפוס הם הדבר החשוב ביותר בתהליך הדפסת החוברות . חברת ננו פרינט תעניק לכם שירות הדפסת חוברות באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיבים תוך אספקה מהירה ועד לבית הלקוח או העסק בתנאי תשלום נוחים במיוחד.

היכנסו עכשיו לצפייה במגוון הרחב של הדפסה על חוברות וקטלוגים

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות