הדפסת לוחות שנה – קידום מכירות בקלות ובמהירות

הדפסת לוחות שנה לשיווק העסק שלך

בכל שנה בתחילתה ובסופה כל משרד מציע לכם במתנה לוח שנה חדש ועדכני. ישנם אין ספור סוגים של לוחות שנה בגדלים ועיצובים שונים. כל לוחות השנה מבוצעים בבתי הדפוס בהתאם לדרישת הלקוח ומגיעים בצורות וגדלים שונים כמו, מגנט ועליו תלוי לוח שנה חודשי בו הדפים נתלשים מחדש לחודש, לוח שנה תלת חודשי או חודשי הנתלה על הגיר כאשר ישנה תמונה מעל הלוח מתחלפת מחודש לחודש או תמונה שרצה כל השנה. הדפסת לוחות שנה מסוג זה בדרך כלל מציגה את לוגו החברה או העסק , ומשמשת גם כרטיס ביקור.

שיווק נכון להעלאת מודעות למותג שלכם

הדפסת לוחות שנה משמשים בעיקר כמוצרים מקדמי מכירות ופרסום אך רובם גם שימושיים ללקוח ולצרכיו. מאחר והשימוש בלוח שנה הוא יום יומי במשך השנה, הרי שהדפסת לוחות שנה יפים ואטרקטיביים בהם מוזכרים הלוגו או המוצרים של העסק בליווי ברכה לבית או תמונת נוף מהממת, יזכיר לכל אחד שאתם שם בשבילם בעת הצורך.
הדפסת לוחות שנה הוא ענף תחרותי אשר חייב בתי דפוס לעדכן את מגוון האפשרויות להדפסת לוחות שנה באיכות וברמות גבוהות. התפתחות המדיה והטכנולוגיות איפשרה גם לבתי הדפוס לפתח שיטות דפוס חדישות ומכונות דפוס הנותנות מענה להדפסת לוחות שנה בכל גודל וצורה וממגוון רחב של חומרי גלם עליהם נעשות ההדפסות.

כדי שהדפסת לוחות שנה יהיו באמת אפקטיביים עליכם להיות יצירתיים ומקוריים ככל שניתן. במיוחד למטרה זו חברת ננו פרינט קיימת בשבילכם.

חברת ננו פרינט הינה בית דפוס ותיק ומנוסה בעל צוות עובדים מיומן ומקצועי ובעיקר יצירתי. חברת ננו פרינט מעניקה שירות גרפיקה ברמה מקצועית במיוחד, כך תוכלו ביחד לעצב את לוחות השנה שלכם באיכות ללא פשרות. תוכלו לשלב תמונות בהתאמה אישית, להכניס את לוגו החברה שלכם ופרטי התקשרות ועוד מגוון רחב שיעוצב וישתלב בהדפסת לוחות השנה שתבחרו. לאחר מכן חברת ננו פרינט תאפשר לכם לבחור את הדגם וחומרי הגלם בהם תעשו את הדפסת לוחות השנה. ובכך תוכלו לקבל מוצר מושלם ואיכותי שיעשה עבורכם את כל העבודה של פרסום וקידום מכירות ועוד יתרונות נוספים.

כחלק משירות חברת ננו פרינט, תוכלו לקבל שירות משלוחים והדפסת לוחות שנה בכל כמות וללא מגבלה במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

היכנסו לעמוד לוחות השנה שלנו לפרטים נוספים

מוצרים נוספים

כתבות נוספות