הדפסת פולדרים בשביל לשדר יוקרה

לא חסרות דרכים כדי לשדר שאתם חברה יוקרתית: משרד מפואר ומסודר, קוד לבוש לעובדים, שירות יוצא דופן ללקוחות שלכם וירידה לפרטים הקטנים – כל אלו, בכוחם לבנות תדמית יוקרתית ואקסקלוסיבית לחברה, העסק או הארגון שלכם. דרך נוספת – זולה ויעילה יותר – לבנות תדמית יוקרתית היא לעשות מעל ומעבר למצופה מכם. כלומר, לגרום ללקוחות שלכם להגיד "וואו, הם ממש חשבו על הכל!". אנחנו כמובן מדברים על פולדרים מעוצבים.

הדפסת פולדרים בשביל לשדר יוקרה

נכון, אתם יכולים להגיש את המסמכים שלכם בתיקיות רגילות, גנריות וזולות. לא תמיד זה יתפרש כזלזול אצל הלקוחות שלכם. אבל אתם גם יכולים לחשוב כמו מותג. לעשות מעבר למינימום הדרוש מכם ולהעניק ללקוחות שלכם, לרוכשים ולקהל שלכם תחושה שהם באמת חשובים לכם. ואיזו דרך יותר טובה יש, מאשר פולדרים יוקרתיים, בעלי מראה יוצא דופן ומיוחד?

פולדר היא תקייה לכריכת מסמכים. השימושים בה הם מגוונים: אפשר לחלק פולדרים ממותגים בכנסים ואירועי חברה עבור הקהל הרחב, שיוכלו לקחת איתם לביתם. אפשר לחלק אותם לרוכשים פוטנציאליים ובשיתופי פעולה עסקיים כחלק מפרזנטציה – מדובר בדרך הכי אלגנטית, יוקרתית ומיוחדת להגיד ללקוחות שלכם שהם חשובים לכם.

גימורים מיוחדים לחברה מיוחדת

אם זה לא מספיק, ניתן להפוך את הפולדר ליוקרתית אפילו יותר: בתי דפוס שונים מציעים גימורים אטרקטיביים במיוחד לפולדרים, כאלו המעניקים תחושה יוקרתית יוצאת דופן. ניתן, למשל, להצמיד לפולדר ציפוי ניילון באמצעות חום, ולהעניק לו מראה מבריק, חלק כמו משי או מט – תהליך הקרוי למינציה. מעבר להשבחת הנייר מההיבט התחושתי והויזואלי, למינציה גם תסייע בהגנה על הנייר ובעמידות גבוהה יותר מפני מים או פגעי הזמן.

דרך נוספת שאפשר להשביח את נייר הפולדר היא הטבעת רדיד אלומיניום בצבעים כמו כסף וזהב. מדובר באחד האפקטים היוקרתיים ביותר לפולדר: מעניק מראה נוצץ, יוקרתי ומתכתי לרושם ראשוני שאין שני לו.

תוספות ושינויים לפולדרים יש אינסוף, אפשר לחתוך אותם לצורות שונות, להוסיף חריצים לכרטיסי ביקור, להוסיף גימור לקה מבריקה לחלקים מסוימים בפולדר, להחליף לניירות מיוחדים ועוד.

עיצוב פולדרים בהתאמה אישית

כל העניין בפולדר הוא הערך הויזואלי שהוא מעניק מעבר להיותו תיקייה סתמית. וככזה, ישנה חשיבות יתירה לעיצוב המודפס עליו. הלוגו, הצבעים, גודל הטקסט וסוג הפונט, התוכן השיווקי ועוד – לכל אלו השפעה מכרעת על התוצאה הסופית. בתי דפוס רבים (וביניהם, כמובן, "נאנו פרינט") מציעים ייעוץ מקצועי והכוונה לעיצוב הפולדר בהתאם לאופי החברה, לצרכיה ולקהל היעד שלה.

הדפסת פולדרים יוקרתיים אצל "נאנו פרינט"

"נאנו פרינט" מעצבת, משווקת ומדפיסה פולדרים באיכות הגבוהה ביותר ובאופן המקצועי ביותר. לפניכם כנס חשוב? אירוע עסקי משמעותי או פרזנטציה בעלת השלכות לחברה? אל תשאירו הרבה מקום לגורל: הצטיידו בפולדרים יוקרתיים ומיוחדים שיעניקו לכם רושם ראשוני מעולה ויבנו לכם את התדמית החזקה, המשפיעה והעוצמתית שאתם צריכים. לפרטים נוספים וייעוץ נא ליצור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות