הדפסת מגנטים לבעלי מקצועות חירום

בשעה טובה פתחתם עסק שנכלל בקטגוריית מקצועות החירום: אינסטלציה, חשמלאות או שירותי פריצה ונעילה. לא סתם מקצועות אלו נכללים בקטגוריית מקצועות החירום- תמיד יהיה בהם צורך ולא ניתן להסתדר בלעדיהם.

לכן, ככל הנראה העסק שפתחתם לא ייסגר בגלל חוסר ביקוש. הקושי העיקרי שאתם כבעלי מקצוע חירום יכולים להתמודד מולו הוא גיוס לקוחות חדשים ושמירה על מאגר של לקוחות קיימים.

גם לקוחות מרוצים לא בטוח יזכרו להזמין את בעל המקצוע שוב פעם הבאה שיזדקקו לשירותיו- לא בגלל שהם לא מרוצים אלא בגלל שהם לא יזכרו שהם נעזרו בו בעבר.

איך פותרים זאת?

אחת הדרכים הכי טובות לגרום ללקוחות לזכור אתכם היא באמצעות הדפסת מגנטים שיפרסמו אתכם ואת השירות שאתם מציעים. נכון, אנחנו לא ממציאים כאן את הגלגל, וזו דרך מקובלת.

יחד עם זאת, ישנן דרכים לגרום לכם לבדל את עצמכם מנותני שירות אחרים ולגרום למגנט שלכם לבלוט, כך שהלקוחות הפוטנציאליים יזכרו אתכם וירצו להזמין דווקא אתכם.

שימוש בתמונה

דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות הוספת תמונה שלכם על המגנט. כך, הלקוח יקשר את העסק לאדם ממשי שהוא זוכר ברמה מסוימת ושנתן לו שירות, והסיכויים שהוא יזמין אתכם שוב יגדלו.

חשוב לשים לב לכך שהתמונה תהיה איכותית ותיצור רושם נעים, מקצועי ולא מתחכם. כדאי לכם להתייעץ אם אדם קרוב או שניים כדי לבחור תמונה יפה שלא יכולה להפוך במעבר למגנט לקצת מפחידה או לא אמינה.

צבעים בולטים

אם תבחרו בצבעים בולטים על המגנט- הוא יבלוט מבין כל המגנטים הדומים האחרים. מצד שני- אם תבחרו צבעים חזקים אך מנוגדים המגנט לא ייראה טוב בעין הלקוח ולא בטוח שהוא ירצה לבחור דווקא אתכם.

לכן, לדעתנו כדאי לבחור צבע אחד בולט וחזק לרקע ואת התוכן להתאים לגווני הרקע- לא בצבעים מנוגדים אלא משלימים. צבעים שיהיו בולטים אך לא יעמיסו מידי על העין יכולים להיות תכלת, צהוב, ורוד וירוק בהיר למשל.

מלל מינימלי

אם תכתבו מלל רב מידי על המגנט הדבר יעמיס על הלקוח ולא בטוח שתהיה לו סבלנות לקרוא את כל מה שיש לכם לספר לו. כדאי לבחור כותרת בולטת שלא נותנת מקום לספקות לגבי סוג השירות שאתם מציעים ותחתיה לא יותר ממשפט או שניים קצרים שירחיבו מעט את המידע.

המלצה שלנו: משפט אחד על העסק, משפט אחד עליכם ועל המומחיות שלכם. בלי להוסיף פסוקיות ובלי לתת יותר מידי דוגמאות.

מספר טלפון במקום בולט

חשוב מאוד שמספר הטלפון שלכם יהיה בולט לעין, שיהיה קל ללקוח לראות את השירות שאתם מציעים ומיד את הדרך להשיג את מי שמציע לו את השירות הזה. חשוב גם שהשם שלכם יהיה בסמיכות למספר טלפון- שהוא ידע מיד עם מי הוא הולך לדבר.

סמלים שקשורים למקצוע

כולם מוסיפים ציורים של מפתחות אם הם מנעולנים או ציור של אסלה אם הם מתעסקים באינסטלציה. למרות זאת, הוספת ציור או שניים יכולים להוסיף פן ויזואלי ולגרום ללקוח להסתכל שנייה יותר על המגנט שלכם.

כדאי לבחור גרפיקה מקורית שתתבלט מעל של בעלי מקצוע אחרים.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות