הדפסה על שמשונית תמיד שימושית

הדפסה על שמשונית באיכות גבוהה עושה את העבודה

הדפסת שמשוניות הוא תחום רחב וכולל הדפסת שמשוניות על חומרי גלם שונים, הדפסה על שמשונית בשיטות הדפסה שונות, הדפסה בגדלים שונים ועוד.  בד שמשונית הוא חומר איכותי בעל עמידות גבוהה לתנאי חוץ ופנים. לכן, הדפסה על שמשונית מתאימה במיוחד לתליית חומר פרסומי במקומות פתוחים. הדפסה איכותית על שמשונית תבטיח עמידות גבוהה של חומרי צבע ותמנע דהיית ההדפסה ותשמר לזמן רב בכל תנאי מזג אוויר. הדפסה על בד שמשונית מאפשרת פרסום חוצות על גבי עמודי תאורה, על קירות בניינים, משאיות ועוד שימושים נוספים. זהו למעשה מכשיר פרסומי ומקדם מכירות ממדרגה ראשונה.

הדפסה על שמשוניות כל הסוגים והאפשרויות

על כן עבודת הדפסה על שמשונית חייבת להיות איכותית תוך שימוש בחומרי גלם עמידים במיוחד. ניתן לתלות שמשונית במספר אופנים: באמצעות תפירת טבעות מתכת ותליית שמשונית באמצעות תפירת שרוולים. את תליית השמשונית אפשר לעשות בקשירה או השחלת מוט מתכת או עץ ואת סוג התלייה בוחרים לפי גודל השמשונית המטרה של הדפסת השמשונית, מה סוג הנותנים המופיעים בהדפסה ועוד שיקולים פרסומיים ותקציביים אחרים.

הדפסת שמשוניות

עיצוב גרפי של שמשונית בעל חשיבות רבה לבעל עסק. הדפסה איכותית של שמשונית אינה מספיקה. חשוב לעצב שמשונית בצורה מקצועית ולתת דגש לפרטים החשובים שבה. למשל, הדגשת לוגו החברה או פרטי התקשרות עם החברה, הגדלת סימון מבצע מוצרים, הבלטת כתובת אתר אינטרנט של החברה ועוד. את העיצוב, ההגאה וההחלטה על הגוונים והצורות עושים ביחד עם הלקוח ומקבלים את אישורו. עם קבלת אישור על קובץ ההדפסה במחשב, והדמייה כיצד זה יראה על גבי בד השמשונית, תתבצע עבודת ההדפסה. כיום לאור השיפורים הטכנולוגיים והכנסת מכשירי דפוס מתקדמים, ניתן לבצע הדפסה על שמשונית בכל גודל ובכל גוון במהירות ובאיכות גבוהה.

חברת ננו פרינט הינה חברת דפוס גדולה וותיקה בעלת ניסיון עשיר רחב במגוון הדפסות על חומרי גלם שונים כולל בד שמשונית. החברה מבצעת את עבודה בעזרת צוות עובדים מוכשר ומקצועי אשר ילווה אתכם בכל שלב מהעיצוב הגרפי הראשוני, קביעת הגודל הנבחר על ידכם, גוונים וצבעים, צורת תליית הבד והדפסה איכותית מחומרי גלם העומדים בכל התקנים ובאיכויות מהגבוהות ביותר.

חברת ננו פרינט מתחייבת לבצע הדפסה על שמשונית במהירות וביעילות ובאיכויות ללא מתחרים, תוך אספקה עד לבית הלקוח ולכל מקום שיבחר. היכנסו לאתר החברה וקבעו פגישת ייעוץ לקבלת הצעה אטרקטיבית ומשתלמת.

היכנסו לפרטים ודוגמאות נוספות של שמשונית

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות