הדפסה על קנבס לאיכות בלתי מתפשרת

בעשור האחרון אנו רואים הפופולריות לצד בד הקנבס, אין זה משנה אם אתה בעל עסק פרטי, תאגיד, מוסד ממשלתי או אפילו לקוח פרטי, הדפסה על קנבס יכולה להיות הפתרון האידיאלי עבורך. בד הקנבס מאופיין כבד עשוי כותנה, בעל טקסטורה מחוספסת, בד עבה ועמיד לאורך זמן. ניתן למצוא את בדי קנבס בגדלים שונים. ספוילר: בעזרת גרפיקאי מטעם נאנו פרינט תוכלו להפוך את התמונה שלכם לפריט עיצובי מהמם ועמיד לאורך זמן.

מה מייחד את בד הקנבס?

 שאלה טובה! אחד היתרונות המרכזיים בבד קנבס הוא האפשרות להפוך כל צילום בכל גודל ליצירת אומנות ויזואלית ומרשימה. בד קנבס יכול להימצא בכל מקום, יכול להתלות כתמונה בקיר המשרד או החדר, לשמש כשלט ועזר ללקוחות שלכם ועוד. הדפסת תמונות על גבי קנבס היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמר זכרונות עם בני משפחה וקהל לקוחותיכם. בד הקנבס משדר יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת.

בנוסף, בד קנבס עמיד וחזק במיוחד, מה שנותן לכם תמונה איכותית לאורך זמן אשר שומרת על עצמה מחשיפה לאבק, אור ממושך, מזג אוויר, מים, נפילות שטחיות ועוד.

תהליך הפקת התמונה על גבי קנבס

תהליך ההדפסה הינו ארוך ומורכב ביותר, עבודה עם בד מסוג קנבס דורשת עבודה מול מכשור מתקדם. דאגו לוודא שבית הדפוס מולו אתם עובדים עובד עם הציוד הטכנולוגי והחדשני ביותר בתחום. השלב הראשון בתהליך הוא שלב הגרפיקה – בשלב הראשון בית הדפוס מעצב את תמונת הלקוח, מעבד ומתאים אותה בהתאם לגודל הקנבס, במהלך עבודת הגרפיקה דואג הגרפיקאי לשמר חדות צבעים, הסתרת אובייקטים רצוים, תיקון פגמים ואף הוספת כיתוב על פני התמונה במידת הצורך.

לאחר שסיימנו את שלב הגרפיקה אשר נחשב לאחד השלבים החשובים ביותר בהדפסת קנבס אנו עוברים היישר אל שלב ההדפסה, בעזרת מדפסת דיגיטלית מתקדמת וצבעונית אנו מקבלים תמונה בעלת אורות חדים, יציבה וחזקה. אבל זה לא הסוף, גם לאחר הליך הגרפיקה הממושך והוצאת התמונה המושלמת יש צורך בדיוק מושלם, השלב השלישי הוא שלב הגימור הסופי, בשלב זה בית הדפוס דואג להדק את הקנבס על גבי עץ כך שיראה מתוח, יוקרתי ומודרני.

חשיבות איכות הבד

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של בדי קנבס, חלקם ברמת גימור מושלמת וחלקם חיקויים של קנבס. עלינו לבדוק מול בית הדפוס אם הקנבס עליו אנו רוצים להדפיס הוא קנבס מקורי ואיכותי או שמא מדובר בבד סינטטי דמויי קנבס. בד איכותי מחזיק לאורך זמן עשוי מ – 100% כותנה. ספוילר: נאנו פרינט עובדים עם קנבס איכותי עשוי 100% כותנה.

 כאשר אתם מדפיסים על קנבס אתם לא רוצים להתפשר על איכות התמונה, לכן יש חשיבות מירבית לבית הדפוס איתו תבחרו לעבוד. חברת נאנו פרינט עם מוניטין וניסיון עם החברות הגדולות במשק היא הפתרון עבורכם. בעזרת צוות גרפיקאים איכותי ושימוש במכשור החדשני ביותר נוכל לספק עבורכם את יצירת הקנבס שחלמתם לקבל. למה אתם מחכים – התקשרו עוד היום לשיחת ייעוץ!

מוצרים נוספים

כתבות נוספות