הדפסה על מעטפות

מעטפות ממותגות הן דרך מצוינת להזכיר ללקוחות ולחברים שלכם שאתם עדיין כאן. מסרים שיווקיים אפשר למסור כמעט בכל דרך – החל ממדבקות על רכבים, דרך כוסות ועטים ממותגים ועד לפנקסים, לוחות שנה וחוברות. אחת הדרכים המעניינות להעברת מסר שיווקי וכחלק ממיתוג וקידום העסק היא מעטפה ממותגת – מעטפה ייחודית הנושאת את לוגו החברה ופרטי התקשרות, ובעצם משמשת ככלי שיווקי לכל דבר.

הדפסה על מעטפות

למעשה, מעטפות משמשות אותנו למגוון רחב של צרכים: שליחת דואר עסקי, הזמנה לאירועים, שליחת חשבוניות, קבלות או צ'קים ולמגוון צרכים משרדיים וארגוניים נוספים. חשבו על זה: מה אם כל הפעולות האלו – המערבות מספר גבוה של אנשים – היו משמשות אתכם ככלי לקידום? בדיוק כמו שכסף עובר מיד ליד, כך גם המעטפה. קהל גדול של אנשים (כלומר, לקוחות פוטנציאליים) נחשפים למעטפה, אז למה שלא נעשה בה שימוש שיווקי?

מעטפות ממותגות יוצרות מותג חזק

חברות וארגונים רבים הבינו את הפוטנציאל הטמון במיתוג מעטפות ובחרו להכשיר אותן ככלי שיווקי. בתי דפוס רבים מציעים שירותי הדפסה על מעטפות בצורות, גדלים וחומרים שונים, ונדמה כי מדובר במגמה שהולכת ותופסת תאוצה רבה. מלבד עניין הפרסום והשיווק, מדובר כאן למעשה בעוד דרך למתג את עצמכם: מיתוג נכון יוצר שפה עיצובית עקבית לכלל חלקי ומוצרי החברה, ומעורר תחושות של עוצמה, אמינות וחוזק אצל הקהל שלכם. מעטפה ממותגת מצטרפת לטפסים ממותגים, לכרטיסי ביקור, לחותמת וכו' – ועל הכל מופיע אותו לוגו, אותם צבעים ואותו סלוגן. והתוצאה? מותג חזק המשדר גודל, עוצמה והשפעה.

מה צריך להופיע על המעטפה?

הדפסה על מעטפות נשמעת כמו פרויקט קליל שלא מצריך מאמץ מיוחד. כאשר יש לכם כבר לוגו וסלוגן, פשוט תדפיסו אותו על המעטפה ובזה סיימתם. אך לאמיתו של דבר, קיימות כמה וכמה סוגי מעטפות המתאימות לצרכים שונים ואירועים שונים, וכל מעטפה צריכה להיראות אחרת. מעטפות לאירועי חברה גדולים, למשל, לרוב יהיו יותר צבעוניות וחגיגיות ויכילו צבעים נוספים בנוסף לצבעים הסטנדרטיים של הלוגו. מעטפות גדולות המיועדות לשליחת מסמכים יהיו יותר סולידיים ומעטפות המשמשות להעברת מכתבים לעובדים יהיו המעטפות הסטנדרטיות. בית דפוס איכותי יידע לייעץ לכם וללוות אתכם בבחירת העיצוב והתוכן שיופיעו בכל מעטפה.

הדפסה על מעטפות עושים אצל "נאנו פרינט"

סטודיו "נאנו פרינט" הבינו את החשיבות של מעטפות ממותגות איכותיות. ההדפסה שלנו נעשית תוך שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר ועל כל סוגי המעטפות והניירות. אנו מציעים מגוון רחב של סוגי נייר בצבעים שונים ובמרקמים שונים המתאימים לכל מטרה. כמו כן אנו מציעים שירות משלוחים מהיר לכל רחבי הארץ.

צוות "נאנו פרינט" ילווה אתכם לכל אורך התהליך וצוות הגרפיקאים שלנו יסייעו לכם בעיצוב המעטפה באופן הייחודי לכם, כזה שיתאים לאופי החברה שלכם ויענה על הצרכים שלכם באופן מושלם. פנו אלינו עוד היום להצעת מחיר משתלמת.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות