הדפסה על שמשוניות – פיתרון זול לפרסום

הדרך הכי טובה לבלוט מעל כולם בכל כנס או אירוע המתרחש בחוץ, לפרסם את עצמכם בענק על בנייני מגורים או פשוט להודיע לכולם שאתם כאן, היא השמשונית. שמשונית היא אמצעי שיווק פשוט ויעיל הנחשב למבוקש ונפוץ מאוד עבור שילוט חוץ. מדובר בבד פלסטי גמיש עמיד מאוד לשמש וגשם, כזה שנשאר שנים באותו מצב ועבודת הפרסום שלו אף פעם לא נגמרת.

הדפסה על שמשונית – פתרון זול לפרסום

כאשר אנו חושבים על פיתרון שילוט חוץ שאינו קבוע כמו זכוכית, לא יקר כמו שלטי חוצות ולא מתבלה כמו מדבקות – הפיתרון הראשון שעולה לנו הוא השמשונית. שמשונית הוא פוסטר בולט, חזק ועמיד ועלותו – יחסית לשאר אמצעי השילוט המיועדים לתלייה בחוץ – נמוכה באופן אטרקטיבי.

פתרון הפרסום הזה נחשב לנפוץ ומבוקש מאוד. חברות ועסקים רבים משתמשים בו לצורך תלייה בכנסים, ירידים ובכל אירועי חוץ, משווקי נדל"ן תולים אותם על הבניינים שנמצאים אצלהם בבלעדיות ואף בתי קפה ומסעדות עושים בהם שימוש כפול: גם סוגרים את המרפסת בימי החורף וגם מפרסמים את עצמם.

יתרונות השימוש בשמשונית

כאמור, שמשונית נחשבת לפיתרון פרסום זול ויעיל ולא לחינם: מדובר בחומר עמיד מאוד לפגעי מזג האוויר: שמש, רוחות וגשמים אינם מאיימים עליו וההדפס עליו נשאר זהה לאורך זמן. שמשונית עשויה מבד דמוי ברזנט עליו אורגים PVC המקנה לו עמידות גבוהה יותר וחוזק יוצאי דופן. כאן המקום לציין שאיכות הבד אינה מעידה על איכות ההדפסה: כדי להנות באופן מקסימלי מהשמשונית, עליכם לבדוק את איכות ההדפסה. הדפסה איכותית ובעלת עמידות גבוהה היא כזו הנעשית בבתי דפוס מקצועיים שעושים שימוש בטכניקות מתקדמות.

יתרון נוסף לשמשונית הוא שבסיום השימוש, ניתן לגלגל את השמשונית ולאחסן אותה היכן שתרצו – הבד גמיש וניתן לקיפול.

פרסום עם שמשונית מתאים לכולם

אין זה משנה מה אופי החברה או העסק שלכם, אם אתם זקוקים לפרסום – וכולם זקוקים לפרסום – ככל הנראה שגם אתם תוכלו להפיק הנאה רבה מהשמשונית. השמשונית באה לעשות דבר אחד: להודיע לכולם שיש לכם מסר להעביר להם, ולהעביר אותו לאורך זמן ובזול. שמשונית מיועדת לתלייה שם בחוץ, היכן שהקהל הרחב נמצא בו: על בניינים, גדרות, מגרשים, מתקנים, חופי רחצה, שערי מתכת ועוד. השמשונית מסוגלת לפרסם כל דבר, החל ממסעדות וברים ועד ליועצי נדל"ן, חברות סטארטאפ, אפליקציות ודוכני מזון.

שמשונית? "נאנו פרינט"

מעוניינים בהדפסת שלט שיווקי על שמשונית? יש לכם תוכן מוכן או שאתם עדיין בשלב ההתחלתי? בית דפוס "נאנו פרינט" מציע מגוון רחב של שמשוניות בהדפסים שונים, גדלים צורות ועיצובים המתאימים לכל חברה, עסק או ארגון. אנו מציעים שמשוניות בשילוב השבחות שונות למיקסום האפקטיביות, עם תוספות שונות וניירות מיוחדים. לפרטים נוספים, ייעוץ, ליווי מלא ומענה על כל שאלה נא לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון ונחזור אליכם בהקדם>>

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות