הדפסת מדבקות

אין זה משנה אם מדובר בתאגיד, מוסד ממשלתי, חברת הייטק רבת פועלים או שמא מדובר בעסק קטן, כל עסק צריך להשקיע פעילות נאותה בתחום השיווק והמיתוג שלו. אחד ממוצרי הדפוס הנחשבים בעולם המיתוג הם המדבקות. כאשר אנו מדברים על מדבקות יש אין ספור יתרונות שהופכות אותן ליעילות וממתגות, מדבקות מושכות את תשומת לב הלקוח, אנו יכולים לשים מדבקה המעידה על סייל בחנות, מדבקות הניתנות להסרה, מדבקות לצורך אחריות ואפילו מדבקות ברקוד. איזה סוגי מדבקות קיימים ומה הם היתרונות שלהם? מבטיחים שיהיה מעניין.

סוגי מדבקות ומה מאפיין אותם?

כפי שכבר אמרנו, מדבקות נחשבות לאחד מאביזרים המיתוג הנפוצים ביותר, בעקבות זאת אנו רואים שימוש רחב היקף בהם בתחומים שונים. הדפסת המדבקות הנפוצות ביותר הם:

  • מדבקות שאפשר להסיר – מדבקות אלו לרוב מצופות בדבק ייעודי אשר נותן לכם או לחילופין ללקוח להוריד את המדבקה ללא ליצור נזק למוצר. לרוב אנו רואים מדבקות אלו בחנויות גדולות כסימונים למוצרים, מפעלים ובתי עסק שונים.
  • מדבקת אחריות – ממש כמו שיש לכם בסוללה של הפלאפון, מדובר במדבקה לצורך אחריות. מדבקות אלה בשונה ממדבקות אחרות משאירות אחריהן עקבות. בשל כך אנו רואים עסקים וחברות רבות משתמשות בהם כמדבקות לצרכי אחריות. לקוחות נפוצים בתחום הרכב, אלקטרוניקה, מחשבים, חלקי חילוף, ביגוד, טקסטיל ועוד.
  • מדבקות לסריקה – מדבקות אלו מודפסות על סוגים שונים של ניירות, ניתן להוסיף אליהם מלל ותמונה לפי הצורך. על גבי מדבקות אלו מודפס ברקוד קבוע או משתנה. בשל כך אנו רואים מפעלים ותעשיות רבות משתמשות בהם.
  • מדבקות ויניל – מדבקות עשויות מחומר פלסטי בשם PVC. לרוב בסיס המדבקה הוא שקוף או אטום ונחתך בצורה מדויקת בכל גודל. מדבקות אלו עמידות בתנאי שדה כנגד אבק, חשיפה לאור ומים. (בין מדבקות ויניל ניתן לראות מדבקות רשת, מדבקות רצפה, מדבקות בגלילים).
  • מדבקות נייר – לרוב מדובר במדבקות המודפסות על גבי נייר מדבקה, ניירות אלה לא עמידות לתנאי חוץ ויש להשתמש בהם בתנאי משרד בלבד. ניתן לראות אותם לרוב בתור סטיקרים, תוויות ושימוש פנים.
  • מדבקות חיתוך אותיות – מדובר במדבקות אשר עוברות חיתוך במכשיר ייעודי, מדבקות אלו לרוב מגיעות מודבקות על גיליון נייר כאשר כל אות וספרה מקבלים גיליון נייר משלהם. ניתן להדביק אותם אל חלון או קיר, מדובר במדבקות איכותיות ועמידות לטווח ארוך.

אחד היתרונות הברורים של אמצעי מיתוג זה על פני מוצרי מיתוג אחרים הוא המחיר. מדבקות לרוב מיוצרות בצורה סיטונאית ובהזמנות גדולות משום כך ניתן לראות את המחיר שלהם כ-מחיר נוח וזול לכל בעל עסק. אין זה משנה אם מדובר במדבקות נייר רגילות או שמא נחליט ללכת על מדבקות PVC, המחירים מתאימים לכל כיס ובאפשרותם להרים כל עסק לגבהים אחרים.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות