הדפסת הזמנות לחתונה

הדפסת הזמנות לחתונה ליום המיוחד שלכם

מתחתנים? מזל טוב! סגרתם מקום ותאריך? עכשיו הגיע הזמן להתפנות לערוך רשימת מוזמנים ולשלוח להם הזמנות לחתונה. בחירת הדפסת הזמנות לחתונה נשמעת כמו פרויקט מורכב, ואכן נדרשת מחשבה מעמיקה בעת הדפסת הזמנות. כך למשל, נדרש מעבר לנתונים הבסיסיים כמו מקום, תאריך ושמות, נדרשת עבודת עיצוב אשר תעביר מסר ייחודי לכל מוזמן ואורח לקראת האירוע המיוחד. עם זאת, כאשר  אתם מבצעים הדפסת הזמנות בחברה מקצועית ומיומנת, פרויקט ההדפסות אינו כה מורכב כמו שנדמה.

לְמה כדאי לשים לב בהדפסת הזמנות לחתונה?

בהדפסת הזמנות לחתונה יש צורך להקדיש מחשבה לעיצוב ההזמנה, ובמסגרת זאת ישנם מספר פרמטרים אליהם כדאי לשים לב. ראשית, יש להגדיר את הסגנון של הכתב וסגנון הכתיבה של הטקסט. חשוב לבחור את סוג ואיכות הנייר שביכולתם לשפר את מראה ההזמנה, ובתוך כך להעביר את האישיות המיוחדת של הזוג – ישנם זוגות שנייר חלק מתאים להם, ישנם כאלו שדווקא נייר עם תבליטים יוכל להלום אותם וכו'. סוג הנייר ואיכותו, מעבירים בעצמם מסר לא פחות חשוב על הזוג ועל אופי האירוע.  בחירה נכונה תוכל לשדרג את מראה ההזמנה בצורה ניכרת. בנוסף, בהדפסת הזמנות לחתונה ישנה חשיבות גם לקבוע את גודל ההזמנה וצורתה בהתאם למעטפות שיש בידכם, למשל אם קיבלתם את המעטפות מאולם האירועים או במקרה שתחליטו לשלב בהדפסת הזמנות לחתונה גם מעטפה תואמת כחלק מההזמנה הכוללת בבית הדפוס.

לבסוף, הקדישו מחשבה מעמיקה – שלכם ושל קרוביכם עליהם אתם סומכים וכן התייעצו עם בעלי המקצוע בבית הדפוס.  כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע הן לגבי כתיבת התוכן כדי שיעביר את המסר המדויק לכם, הייחודי עבורכם והמתאים לכם ביום שלכם ולצד זאת יהיה מקורי ככל שניתן.

הדפסת הזמנות בכל הגדלים והצורות

חברת נאנו פרינט, הינה חברת דפוס ופרסום המתמחה בעבודות דפוס מכל הסוגים, לכל אירוע ובהתאם לרצון הלקוח המסוים. כחלק מהשירות שלה, חברת נאנו פרינט מבצעת הדפסת הזמנות לחתונה, והיא מומחית בתחום זה ולחברה צוות עובדים מיומן ומקצועי בעלי ידע וניסיון רב בתחום. הצוות שלנו עומד לרשותכם וילווה אתכם לכל אורך ביצוע הדפסת הזמנות לחתונה שלכם, החל מרגע תחילת גיבוש ההזמנה עצמה ועד לרגע בו ההדפסה תיעשה ותגיע אליכם ההזמנה. לחברה צוות גרפיקאים מקצועיים שיוכלו לעצב עבורכם את ההזמנה לחתונה בצורה ייחודית ומקורית לשביעות  רצונכם, ותוכלו להתייעץ איתם בנוגע לבקשות מיוחדות שיש לכם בנוגע להזמנות – גופן מיוחד שאתם מעוניינים בו, הדפס ייחודי או כל דבר אחר שעולה לראשכם – תנו לנו להגשים לכם חלום. 

אופציה מיוחדת שתוכלו למצוא אצלנו, היא עיצוב הזמנה בגודל של גלויה. עיצוב הזמנה זה הוא מיוחד, ויוכל לשוות רצינות ושובבות גם יחד בהזמנה ליום המיוחד שלכם.  

למה הדפסת הזמנות לחתונה דווקא ב'נאנו פרינט'?

נאנו פרינט מחזיקה בציוד מתקדם ביותר ומתעסקת עם חומרי גלם עמידים ואיכותיים העומדים בכל הסטנדרטים והתקנים הדרושים. בעזרת הטכנולוגיה המפותחת אצלנו תוכלו לבחור כל פרט בהזמנה שלכם בעצמכם, בלי צורך להתגמש על פי תבניות מוכתבות מראש – תוכלו לבחור את סוג הנייר בו תבוצע הדפסת ההזמנות לחתונה, את הגוון, הגודל, סוג הנייר, בחירת הטקסט הייחודי, בחירת הצבעים והרקעים, שילוב של תמונות ואובייקטים אחרים והכל באמצעות מערכת המחשוב וההדפסה הדיגיטאלית. לאחר קבלת החלטה משותפת, חברת נאנו פרינט תבצע את העבודה במהירות ובאיכות ביצוע ללא פשרות.

כחברת בעלת ידע וניסיון רב בענף הדפוס והפרסום והיכולות המקצועיות שלה, נשמח לבצע הדפסת הזמנות לחתונה בכל כמות נדרשת במהירות ובאיכות ללא מתחרים. לכן, גם אם אתם עורכים אירוע גדול במיוחד, וגם אם אתם עורכים אירוע אינטימי ומשפחתי – נוכל לספק לכם שירות. כמו כן, החברה תספק לכם את כמות ההזמנות הנדרשת במועד ובמקום שתקבעו מראש, באמצעות שירות המשלוחים שהחברה מספקת בכל רחבי הארץ. לכן, תוכלו להיות בראש שקט בנוגע להזמנות שלכם, בלי צורך לשנע את ההזמנות בזמן הלחוץ לפני החתונה. תהיו רגועים, ואנו נדאג לספק את ההזמנות שלכם לקרובים שלכם בזמן המתאים עבורכם ולכל מקום בארץ – גם אם המשפחה והחברים שלכם בחרו להיות רחוקים זה מזה. בנוסף לכך, השירות המקצועי והמדויק מגיע לצד מחיר אטרקטיבי שיוכל להתאים לכם גם אם אינכם מעוניינים לקרוע את הכיס, בתקופה שבכל מקרה דורשת הוצאות רבות ונשנות. בנוסף למחיר, תנאי התשלום שלנו נוחים ביותר, ואנו בטוחים שהם יהיו לשביעות רצונכם. 

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות