איכויות של מדבקות

חלק מהותי מכל אסטרטגיית שיווק כבר מאות שנים הוא השילוט. מדובר, אולי, בדרך הפרסום הישנה והאפקטיבית ביותר הידועה לאנושות מזה מאות ואולי אלפי שנים. זה כל-כך פשוט: הדרך היעילה ביותר להעביר מסר לקהל גדול של אנשים היא פשוט לכתוב אותו על דף גדול ולתלות את הדף במקום ברור. עם השנים, תחום השילוט השתכלל והשתדרג וככל שהטכנולוגיה התקדמה – כך התייעלה השיטה. מדבקות, רבותיי, מדבקות.

איכויות של מדבקות

ודאי יצא לכם להיתקל במדבקות פרסום, מיתוג או הסברה בזמן האחרון. שלטי שילוט על אוטובוסים ומוניות, מדבקות ענק על חלונות ראווה בקניונים ואפילו המדבקות העגולות על רצפת החנות המנחות אותנו לשמור על מרחק של שני מטרים – כולן, למעשה, הן מוצרי שיווק ושילוט. אנחנו מפיצים באמצעותן רעיונות ומסרים, משווקים את העסק שלנו לקהל הרחב ולעתים סתם לשם השעשוע.

כיום, שוק השילוט מציע מגוון רחב מאוד של מדבקות מחומרי גלם שונים המיועדים לצרכים שונים כאשר מדבקות הויניל נחשבות לנפוצות והמבוקשות ביותר ומתאימות למגוון רחב של צורות שילוט שונות.

מדבקות הויניל נחשבות לאיכותיות ועמידות מאוד, ועקב הדינאמיות הרבה המאפיינת אותן, מדבקות הויניל תופסות נתח שוק גדול מאוד בכל הקשור למדבקות לצרכי שילוט ושיווק.

שימושים של מדבקות ויניל

כל בית דפוס יודע את זה: מדבקת ויניל היא הדבר החם ביותר כרגע. מדבקת ויניל עשויה חומר פלסטי הנקרא PVC, המאופיין בעמידות גבוהה לתנאי חוץ ולמפגעי הזמן. לכן, מדבקות ויניל משמשות לשלטי שיווקיים לרכבים, לחלונות ראווה, לרצפה ומה לא. חלק אינטגרלי ממיתוג חברה או עסק הוא האלמנטים העיצוביים: מדבקה איכותית בעלת צבעים עזים תסייע למתג את החנות, העסק או החברה שלכם בקלות וביעילות. אם כן, לא מפתיע שאנו נתקלים במדבקות על חלונות ראווה כמעט בכל ביקור שלנו בקניון – כולם רוצים למשוך לקוחות ולהיות בולטים ומושכי תשומת לב. ואיזו דרך יותר טובה למשוך תשומת לב מאשר מדבקה ענקית?

עיצוב מדבקות בכל גודל וצורה

יתרון משמעותי נוסף למדבקות הויניל הוא שניתן לשחק איתן בכל דרך שתרצו. כל צורה, גודל וצבע הם אפשריים, ניתן להדפיס כל תמונה שעולה על דעתכם והשמיים הם הגבול. מדבקה ענקית לחלון הראווה המודיעה על מבצע חיסול? תמונה של המבורגר על אוטובוס? לוגו לקיר של המשרד? במדבקות ויניל, הכל אפשרי. למדבקות ויניל קיימות מספר תתי סוגים כמו מדבקות רצפה, העמידות במיוחד בפני מים וחומרי ניקוי, מדבקות רשת המכילות חורים זעירים וניתן לראות דרכה מצידה הפנימי (משמשת בעיקר להדבקה על רכבים) ועוד.

מדבקות איכותיות אצל "נאנו פרינט"

אנחנו בבית דפוס "נאנו פרינט" מעצבים, מייצרים ומדפיסים את כל סוגי המדבקות בהתאמה אישית ובמחיר משתלם. כבר למעלה מ-10 שנים שאנו מעניקים שירות מקצועי ובלתי מתפשר ללקוחותנו. ניתן להזמין אצלנו מדבקות מכל הסוגים ובכל כמות – אנחנו לא מפחדים מעבודה. עבודתנו נעשית בשיתוף פעולה מלא ובליווי אישי צמוד. במקרה הצורך אנו נעצב עבורכם את המדבקות לפי הצרכים, הרצונות והקהל שלכם. לפרטים נוספים וייעוץ חינמי נא ליצור קשר בטלפון או באתר ונחזור אליכם בהקדם>>

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות