מדבקות הצללה לחלונות

במדינה מזרח תיכונית כמו ישראל בה השמש מאירה ומחממת רוב השנה, יש צורך בהגנה והצללה יעילות. מדבקות הצללה לחלונות נועדו לענות על הצורך הזה בדיוק. בין אם החלונות בבית, באוטו או במשרדים רבי קומות, מדבקות הצללה הן פתרון חדשני ויעיל.

שימושים שונים למדבקות הצללה

מדבקות הצללה יכולות לשמש למטרות שונות ובמקומות שונים, הכל תלוי במה אתם מחפשים. כיום, קיימים בשוק מגוון רחב של פתרונות הצללה והאפלה, אבל מדבקות הצללה הן פתרון קל, יעיל וחסכוני שיכול לעשות הבדל משמעותי במעט מאמץ.

במידה ויש לכם חדרים בבית החשופים לשמש ישירה, בעיקר אם אלו חדרים שבהם נדרשת האפלה כמו חדרי שינה או משרד ביתי בו עובדים במהלך שעות היום, מדבקות הצללה לחלונות ימנעו כניסת אור מסנוור לחדר, יבודדו מקרינה מזיקה ואף יסייעו בבידוד חום יעיל יותר ובחסכון בעלויות הקירור של החדר.

כמו כן, מדבקות הצללה יכולות לשמש להצללה של חלונות הרכב. המדבקות מסייעות לשמירה על טמפרטורה נמוכה, שמירה על פרטיות ומניעת הסתנוורות של הנוסעים. זהו פתרון אידאלי למי שמסיע ילדים קטנים ורוצה לשמור עליהם מפני חשיפה ישירה וממושכת לשמש או לבעלי מוניות או רכבי שירות שרוצים לשמור על הנוסעים שלהם ולתת להם תחושה של פרטיות.

מדבקות ההצלה מגיעות במבחר של דרגות שקיפות כך שניתן לווסת את מידת חדירת קרני השמש לעומת מידת ההשפעה על ההשתקפות מהחלון. לא נרצה לחסום לגמרי את החלון במדבקה אטומה כי בסופו של דבר החלונות משמשים אותנו על מנת להכניס אור למבנה וכדי שנוכל להנות מהנוף בחוץ. בחירת מידת השקיפות המתאימה מאפשרת לנו להנות מכל היתרונות של חלון החשוף לעולם בחוץ מבלי החסרונות של חשיפה ארוכה לשמש ישירה.

מלבד רמת השקיפות, המדבקות יכולות גם ליצור אפקטים שונים כמו אפקט מראה שנוצר על ידי סוג ציפוי רפלקטיבי. אפקט זה הופך את החלונות לאטומים כלפי חוץ מבלי לחסום את כניסת האור פנימה ומבלי לאטום את החלון מבפנים. עבור מי שמסתכל מבחוץ יראה החלון כמו מראה אטומה, אבל עבור דיירי הבית החלון יראה כמו חלון רגיל עם כל היתרונות הנלווים לכך.

מה חשוב לדעת על מדבקות הצללה

לפני שרוכשים מדבקות הצללה חשוב לבדוק מספר דברים חשובים ולשים לב לפרטים הקטנים. כאמור, מדבקות הצללה לחלונות של הבית יסייעו בהפחתת קרינה והסתנוורות מהשמש, לכן חשוב לבדוק היטב את מיקום החלון המדובר, לאיזה צד הוא פונה, כמה הוא חשוף לשמש וכמה הוא משמש אתכם בשעות בהן השמש מאירה ישירות פנימה.

במידה ובחרתם להשתמש במדבקות הצללה על מנת לשמור על פרטיות רבה יותר בתוך הבית, הרכב או המשרד, מומלץ לבחור מדבקה רפלקטיבית אשר חוסמת את הנעשה בפנים מפני עיינים סקרניות על ידי יצירת אפקט מראה כלפי חוץ ומראה של חלון רגיל מבפנים.

כמו כן, מדבקות הצללה יכולות לעשות הבדל משמעותי בצריכת החשמל הביתית. חדר שחשוף לשמש יתחמם מהר יותר ויהיה קשה לשמור בו על טמפרטורה נעימה.  במידה ואתם יושבים בחדר זמן רב במשך היום והשמש מאירה פנימה במשך שעות רבות, תהיה לכך השפעה רבה על הצורך בשימוש במזגן או אמצעי קירור חשמליים אחרים. מדבקות הצללה מספקות פתרון חסכוני לבעיה זו.

לסיכום, מדבקות הצללה נועדו בדיוק למדינה כמו ישראל בה השמש מאירה ומחממת רוב ימות השנה. הן פתרון אלגנטי, חסכוני ויעיל למצבים שונים הנגרמים מחשיפה לשמש ומסייעות במניעת הסתנוורות, התחממות של החלל, חשיפה לקרני UV ויצירת פרטיות.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות