רול אפ

עיצוב ומיתוג, הצגה של מידע והנגשתו לציבור צופים מעולם לא היו משימות פשוטות. לאורך השנים עלו מגוון פתרונות יצירתיים שיספקו מענה לצרכים מהסוג הזה, כאשר לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות.

אחד מהפתרונות האלגנטים והמספקים ביותר הוא עמדת רול אפ. עמדות רול אפ כובשות בשנים האחרונות אולמי התצוגה השונים ואירועים, והן משמשות לשימושים שונים ומגוונים כאשר המשותף לכולם הוא חזית מידע ברורה ומושכת את העין, שמספקת פתרון נוח למגוון צרכים.

מהו רול אפ בעצם?

מתקן רול אפ הוא למעשה כרזה המגולגלת בתוך מתקן מפלסטיק או מתכת. כאשר רוצים לעשות בכרזה שימוש, פורשים אותה בתנועת גלגול כלפי מעלה, ומכאן שמה, רול (גלגול) אפ (למעלה). לאחר שהכרזה נפרשת כלפי מעלה, מייצבים את המתקן והנה לנו כרזה היכולה להציג כל מידע ועיצוב העולה על רוחנו.

מכיוון שהרול אפ מגוגל בתוך אותו מתקן כאשר לא נעשה בו שימוש, הוא נייד מאוד וקל לנשיאה ממקום למקום. תכונה זאת מאפשר לרול אפ להיות פתרון אידאלי בעבור אנשים הרוצים להציג את הכרזה במקומות שונים בזמנים שונים. הרול אפ מגיע עם תיק נשיאה המאפשר לקחת אותו בקלות ממקום למקום.

הפתיחה והסגירה של הכרזה מתבצעת בקלות ובמהירות, והיא אינה דורשת שום יכולות טכניות כלל, כך שכל אדם יכול להשתמש במתקן.

למה משמש מתקן רול אפ?

השימושים שניתן לעשות במתקן רול אפ הם למעשה אין סופיים, וככל שעובר הזמן צצים עוד ועוד שימושים יצירתיים למתקן.

בין השימושים היותר נפוצים של הרול אפ ניתן למצוא עיצוב חלל עבודה, עיצוב חלל מכירות ותצוגה ללקוחות של מידע בתוך תחומי העסק, מיתוג ושיווק בתערוכות ובכנסים בהם לוקחים חלק מספר גדול של משתתפים ועוד. לאחרונה עולה וגובר השימוש ברול אפ גם באירועים פרטיים שאינם עסקיים. כך לדוגמא בבת מצוות ובר מצוות רבות מדפיסים את תמונתם של חתן או כלת השמחה על גבי רול אפ, שמקבל את פני האורחים והמשפחה.

מידותיו של הרול הן לרוב שמונים וחמישה סנטימטרים על שני מטרים. מידות אלה גורמות לכך שכמעט ולא ניתן להתעלם מנוכחותו של הרול אפ, והופכות אותו לאמצעי שיווק, מיתוג ופרסום יעיל ומושך עין. משום כך הרול אפ פופולרי במיוחד בקרב חברות, עסקים וארגונים שונים המעוניינים להפיץ את שמם.

עיצוב הרול אפ

הרול אפ ניתן לעיצוב בצורה עצמאית. עהיצוב יכול להתבצע בתוכנות המיועדות לכך, שאת תוכנות אלה ניתן מצוא באינטרנט בחיפוש פשוט. מי שמעוניין בעבודת עיצוב גרפי מתקדמת יותר, יכול להיעזר בשירותיו של מעצב גרפי. עיצוב הוא חלק חשוב מאוד ברול אפ, וחשוב שהוא יביא לידי ביטוי את האיכויות של המתקן- גודלו והעובדה שהוא מוצב בגובה עיניים ישיר של רוב האנשים המתבוננים בו. אפשרויות העיצוב הן בלתי מוגבלות ויכולות לבטא אין סוף סוגי עיצובים ומידע.

הדפסה על גבי רול אפ

על מנת שנוכל להנות ממגוון היתרונות שיש למתקן רול אפ להציע לנו, יתרונות שפירטנו קודם, האלמנט החשוב ביותר הוא איכות ההדפסה. בכדי שהרול אפ ימלא את תפקידו בצורה המיטבית ביותר, חשוב מאוד לא להתפשר על איכות ההדפסה על גבי המתקן. הדפסה באיכות נמוכה תעקר את כל יתרונותיו כאשר היא תדהה תוך זמן קצר או תפגע באיכות החומר ובעמידותו לאורך זמן.

משום כך, חשוב לבחור בבית דפוס העובד עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר להדפסה על גבי רול אפ, ועושה שימוש בטכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר על מנת ליצור איכות בלתי מתפשרת.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות