פולדר

לא הרבה אנשים שוקלים להדפיס פולדרים ממותגים לעסק שלהם, למרות שזו דרך כל-כך פשוטה ויעילה לשדר מקצועיות. פעמים רבות נראה אנשי עסקים מגיעים לפגישה חשובה עם צרור ניירות מתנפנף בידיהם או ארוז ברישול בתוך ניילונית פשוטה.  זה בוודאי לא משדר את המסר של מקצועיות ואחריות שהם רוצים להעביר.

פולדר ממותג יכול להשפיע בצורה חיובית על הגברת המודעות למותג ועל רמת המקצועיות של העסק שלכם. הפולדר או תיקייה בעברית, יכילו את כל המידע המודפס שתרצו להעביר ללקוחות פוטנציאלים או לשותפים עסקיים בצורה מסודרת, נקייה וקלה לנשיאה, יחד עם המיתוג שלכם שיופיע על גבי הפולדר עצמו.

יתרונות השימוש בפולדר

זה נכון שבימים אלה, הרבה מאמצים והשקעה כספית מופנים לכיוון של שיווק דיגיטלי, אבל אין להתעלם מהחשיבות של חומרים מודפסים, במיוחד במקרים של פגישות פנים אל פנים בהם חומרים דיגיטליים לא תמיד יהיו זמינים. השימוש בפולדרים צופן בחובו יתרונות רבים שישפיעו לטובה על המותג והעסק בעלות יחסית נמוכה:

סדר וארגון: פולדרים הם דרך מצוינת לשמור על סדר וארגון במשרד. בין אם מדובר בעסק קטן של איש אחד או בתאגיד בין-לאומי גדול, כל עסק צריך לשמור על חשבוניות, קבלות, תשלומים ומסמכים כלליים בצורה מסודרת, אחרת העסק עלול לצלול לכאוס.

באמצעות יצירת פולדרים מותאמים לצרכים של העסק שלכם, תוכלו להתאים את הפולדרים לשיטת התיוק והארגון המועדפת עליכם ולדאוג שהיא תעבוד בצורה חלקה. פולדרים ממותגים עם יעוד ברור יסייעו לשמירת מסמכים בצורה שכל עובד יוכל לעקוב אחריה ולמנוע אבדות מיותרות של מסמכים חשובים.

שיווק עסקי: בדרך כלל, בהעברת פרזנטציה ללקוחות או שותפים, חברות ישתמשו באמצעים אלקטרוניים להגשת העבודה והחומרים המקדימים. אז למה לא לבלוט ולהשאיר ללקוחות משהו מיוחד יותר ביד? נסו לחלק חומרים מודפסים בתוך פולדר ממותג שמציג את הלוגו ואת שם העסק שלכם על הכריכה שלו, כמו גם את השם של הלקוח הפוטנציאלי או העסק אליו אתם פונים.

פנייה מסוג כזה מראה שבאמת איכפת לכם עם מי אתם עובדים ושאתם נותנים יחס אישי ללקוחות של העסק שלכם. כמו כן, הדפסת פולדר מותאם אישית גורמת לכם לבלוט מבין חברות אחרות אשר פונות ללקוח באמצעות אימייל או בפולדרים שנושאים עיצוב וצבעים כלליים.

זה עשוי להישמע כמו משהו קטן, אבל צעד מהסוג הזה יכול להוות שינוי של ממש בעולם העסקים התחרותי של היום. בנוסף, שימוש בפולדר מותאם אישית ללקוח מעביר מסר על הערכים המובילים את העסק שלכם של יחס אישי וקשר ישיר עם הלקוחות, בניגוד לעולם הווירטואלי ששוכח לפעמים את האנשים שמאחורי הדיגיטציה.

מתנה לעובדים: מעבר לשימוש למען עידוד עבודה יעילה כמו ארגון חשבוניות או הגשת מסמכים לסקירה, פולדרים ממותגים יכולים להיות דרך מצוינת לתגמול העובדים שלכם. כאשר אחד העובדים יוצא לגמלאות או עוזב את החברה לאחר זמן ארוך של עבודה נאמנה, נהוג לתת להם מתנה לאות הערכה.

רעיון מצוין למתנת הערכה כזו היא לתת לעובד מזכרות שונות כגון תמונות או ברכות מהעובדים האחרים, בפולדר עליו מודפס מסר אישי במיוחד עבור העובד. מתנה כזו יכולה להראות לעובד העוזב וגם לעובדים שנשארים כמה איכפת לכם מהם באופן אישי, ומעבירה מסר אנושי וחם על חשיבות תרומתו של העובד העוזב.

אז אלו היו שלוש דרכים בהן הדפסת פולדרים ממותגים או מותאמים אישית יכולות לסייע לעסק שלכם ברמה המקצועית והבין-אישית. כמובן שרעיונות יצירתיים נוספים יביאו ליתרונות רבים עבור כל עסק או מותג.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות