איזה סוגי כרטיסי ביקור יש?

בהתחשב שאנו חיים בעולם דיגיטלי ונייד, יש אנשים שיגידו שזה קצת מוזר שאחת מפעולות המיתוג הראשונות שלנו היא שימוש בכרטיס ביקור. ספוילר: זה לא מוזר בכלל.

למעשה, כרטיס הביקור של העסק הוא גם חלון הראווה שלו – כאשר אנו נמצאים באינטראקציה עם לקוח חדש יש לנו פרק זמן מוקצב בו אנו אמורים להכניס כל כך הרבה מבלי שהוא ישתעמם תוך הבנת התועלות בעבודה איתנו. כרטיס ביקור מסמל על מקצועיות בעל המקצוע, כרטיס ביקור איכותי, קריא ומעוצב נכון יגרום ללקוח שלכם להתעניין במוצר שלכם ואף לחזור.

צאו מנקודת המבט שאתם רגילים אליה, וכנסו לרגליי הלקוח. הגעתם לבעל עסק ושמעתם ממנו הצעה, עשיתם את סקר השוק הנדרש, שמעתם קצת ממנו קצת מבעל העסק השני. בגדול – אתם לא באמת זוכרים מי אמר מה. הצצתם בארנק וראיתם את כרטיס הביקור מאחת השיחות שהשאירו עליכם רושם, כרטיס ביקור מקצועי שגרם לכם להיזכר בשיחה ואף לפנות שוב אל בעל העסק לסגירה.

פעולת עיצוב כרטיס ביקור היא מלאכת מחשבת של ממש, מאחר ומדובר בכרטיס קטן ונייד שאמור להישאר בתודעה של הלקוח ולהשאיר אצלו רושם. אף אחד מאיתנו לא רוצה להשקיע בכרטיס ביקור ולראות אותו זרוק בפח בכניסה לבית העסק. בעזרת בית דפוס בעל ניסיון ומוניטין המחזיק גרפיקאי מוסמך – היו בטוחים שזה לא יקרה.

כרטיסי ביקור על כל סוגיהם

כרטיסי ביקור רגילים – אלו בעצם הכרטיסים הראשונים שעולים לנו בתודעה, כרטיסים רגילים המודפסים לרוב על גבי נייר כרומו. כרטיסים אלו ניתן לראות פרטים שטחיים כגון: שם העסק, דוא"ל, מספר ליצירת קשר.

כרטיסי ביקור בעלי טקסטורות שונות – כרטיס העשוי מנייר אקולוגי, כרטיסים עם טקסטורות ומרקמים שונים ליצירת מראה יוקרתי, כרטיסי למינציה.

כרטיסי ביקור מניעים – כרטיסי ביקור אלו יכולים להיות עשוים מכל חומר אפשרי (ניירות כרומו, נייר אקולוגי, למינציה ועוד). לרוב בכרטיסי ביקור אלו אנו נראה קוד לסריקה טלפונית דרכו יוכלו להגיע הלקוחות באופן מהיר ומקוון לשיחת ווצאפ איתכם, אתר האינטרנט שלכם או למשלוח מייל.

לכל אחד מכרטיסי הביקור יש את היתרונות העיצובים והפונקציונליים שלו, לדוגמא נייר כרומו מתאים לרוב עבור הדפסות כרטיסי ביקור איכותיים, כרטיסי ביקור העשויים למינציה  שומרים על כרטיס הביקור נגד קיפולים ושומרים על צבע לאורך זמן, מאידך נייר בד לבן מיועד לרוב לאלו המעוניינים בהדפסה עדינה, אלגנטית ולא צבעונית.

אין תחליף לרושם ראשוני – אל תתפשרו על כרטיס הביקור שלכם

כרטיסי הביקור תופסים משקל רב בעולם המיתוג והשיווק של העסק שלכם. אל תתפשרו על כרטיס הביקור שלכם, בעזרת נאנו פרינט תוכלו ליצור בליווי והתאמה אישית את כרטיס הביקור המותאם ביותר לאופיו של העסק שלכם, כרטיס ביקור ממיר שיגרום ללקוח שלכם לפנות אליכם במקרה הצורך. עם ניסיון ומוניטין של שנים בתחום נאנו פרינט מוכנה לאתגר הבא, אתם מוכנים? מחכים לכם לשיחת ייעוץ.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות