איזה סוגים של רול אפ אפשר להדפיס?

מעמדי רול אפ הם אחת הדרכים הפופולריות והיעילות ביותר לפרסום פיזי של העסק שלך. מדובר במעמדי באנרים מתגלגלים בגדלים משתנים שניתנים לפירוק והרכבה ועל כן יש להם יתרון גדול- ניידות. את מעמדי הרול אפ, שמשמשים ככרזות שיווק פירסומיות, ניתן להציג בכנסים, תערוכות, כניסה למשרדים, קניונים ומקומות נוספים. אז איזה סוגים של רול אפ אפשר להדפיס?

רול אפ רגיל

הרול אפ הרגיל והסנדרטי אותו ניתן למצוא ברוב המקומות הוא רול אפ בגובה 2 מטר וברוחב 85 ס"מ. הרול אפ הרגיל הוא ידני ויש להרכיב אותו בעצמך. הוא מורכב מהכרזה עצמה שמודפסת על נייר סינתטי למראה מבריק או שמשונית למראה מט, ולה מצורפים מספר מוטות אלומיניום להחזקת הרול אפ. לרול אפ הרגיל יש מנגנון קל ופשוט מאוד להרכבה. גודל זה מספיק בדרך כלל לשם החברה, תמונה מעוצבת וסלוגן.

רול אפ בגדלים משתנים

את הרול אפ ניתן להזמין ולהדפיס גם בגדלים אחרים. קיימים רול אפים גדולים יותר, לדוגמא כאלה ברוחב של 3.2 מטר שמתאימים לעמוד בגב במה במידת הצורך. לחילופין, יש רול אפים קטנים, בגדלי A3, A4 או A5, אותם ניתן לשים במקומות קטנים יותר או אפילו על שולחנות במשרד. לכל אחד מהרול אפים ניתן לעצב באנר שיתאים לאופן השימוש בו.

רול אפ דו צדדי

אם ברצונך להעמיד את הרול אפ לפרסום העסק שלך במקום בו עוברים אנשים משני הצדדים, כגון מרכז קניות, ניתן להדפיס רול אפ דו צדדי וכך למקסם את שטח הפרסום שלך ולמשוך כמה שיותר עיניים. ברול אפ דו צדדי ניתן לחשוב על שני עיצובים משלימים כדי לנצל את שני הצדדים השונים לשידור מסרים.

רול אפ חשמלי

אם אתם רצונים ממש להשקיע, קיימים רול אפים חשמליים. מדובר למעשה ברול אפ שעומד על הרצפה עם כרזה נעה, שהמסר עליה מתחלף תוך כדי תנועה. רול אפ כזה שובה את העין ומאפשר עיצוב מיוחד שנחשף לעיני המתבונן בזמן אמת. רול אפ חשמלי מגיע עם חיבור לחשמל או עם בטרייה ניידת.

רול אפ לתנאי חוץ

רול אפים רגילים יכולים לעמוד בדרך כלל גם בחוץ, אבל אם אתה חושב שתנאי מזג האוויר, כגון רוח חזקה, עלולים להשפיע על הכרזה שלך, ניתן להזמין רול אפים מיוחדים שמיועדים לתנאי חוץ. מדובר ברול אפ עם בסיס חזק יותר ועם כרזה שעשויה מחומר עבה ועמיד יותר. אליהם מצורפות משקולות או מכל ייעודי למילוי בחול או במים כדי לשמור על יציבות הרול אפ.

איזה אלמנטים מיוחדים נוספים קיימים לרול אפ שלך?

בנוסף לסוגים של רול אפ שאפשר להדפיס שפירטנו כאן, קיימים אלמנטים נוספים שיכולים לשדרג את הרול אפ שלך. ניתן לבחור פאנלים בצבעים שונים כדי לייחד את הכרזה שלך, לצרף תאורה ייעודית לרול אפ שתבליט אותו, לרכוש בסיסי רולאפים עם גלגלים ועוד.

לסיכום

רול אפ הוא אמצעי שיווקי יעיל ופשוט שיכול לשמש אותך במגוון רחב של מצבים. רול אפ מגיע במגוון גדול של גדלים, פונקציות עיצוביות ופורמטים שונים. כל אחד יכול למצוא את הרול אפ שמתאים לצרכים שלו ושל העסק שלו.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות