מתי כדאי להדפיס על פרספקט?

ככל הנראה יצא לכם לטייל במסדרונות של משרדים יוקרתיים ולהיתקל בהם: שלטי זכוכית מרהיבים בעלי חזות יוקרתית, תלויים על הקירות ומכווינים את הלקוחות. לעתים השלטים האלו נמצאים שם סתם כדי להשאיר רושם טוב ומכילים לא יותר מאשר לוגו החברה. אנחנו כמובן מדברים על פרספקט, שלטים עשויים זכוכית אקרילית, כל-כך נפוצים שכמעט כל משרד יוקרתי כבר מתהדר בכמה.

מתי כדאי להדפיס על פרספקט?

חלק מהותי מעיצוב המשרד שלכם הוא הענקת המראה והרושם שאתם רוצים, בהתאם לאופי החברה או הארגון. משרדי עו"ד, משרדים של מפעלים ומחסנים וכמעט כל עסק קיים – כולם צריכים סביבת עבודה יפה, נעימה לעין ומקושטת. אחת הדרכים הכיפיות והמהנות לקשט את המשרד היא שילוט יוקרתי, גדול ומעוצב, הנקרא פרספקט. הפרספקט הוא, כאמור, שלט זכוכית המותקן על קירות הפנים של המשרד באמצעות מוטות מתכת עגולים והם מיועדים בדרך כלל עבור משרדים הנמצאים בבנייני משרדים עמוסים ומצריכים הכוונה של הלקוחות או סתם לצורך קישוט המשרד.

מקרים בהם פרספקט הוא התשובה

נניח, למשל, שאתם שוכרים משרד צדדי בתוך בניין ואתם חולקים את הקומה שלכם יחד עם עוד מספר עסקים ומשרדים. על מנת שהלקוחות שלכם יימצאו אתכם, עליכם להציב שלט הכוונה ברור ונעים לעין – הדפסה על פרספקט היא התשובה.

נניח, לדוגמא, שהמשרד שלכם עובר שיפוץ נרחב, ובסיום השיפוץ אתם רוצים להעניק שפה עיצובית חדשה לכל המשרד: שלטי הכוונה לשירותים, שלטים לכל דלת ושלט כניסה מרהיב – שלטי פרספקט ייתנו מענה הולם.

או שאתם רוצים להעניק מתנות לעובדים שלכם: ברכת הבית מודפסת על זכוכית, ברכות מותאמות אישית או סתם פריט יפה לבית – הדפיסו להם על פרספקט.

היתרון של שלט פרספקט על פני זכוכית

לא לחינם עסקים רבים בוחרים בשלטי פרספקט למשרדים שלהם. שלט פרספקט מעניק שנים רבות של הנאה – הוא נראה כמו זכוכית אבל בעצם קשיח וגמיש. ניתן להתקנה בחוץ, הוא עמיד בפני מפגעי מזג האוויר ולאורך זמן, קל משקל ובעל אפשרויות עיצוב לא נגמרות.

שלטי הפרספקט נחשבים לנפוצים ולמבוקשים ביותר בקרב בעלי עסקים רבים, במידה רבה בגלל הקלות שבה ניתן להדפיס עליו כמעט כל טקסט, תמונה, לוגו או עיצוב. הדפסה על פרספקט נעשתה בשנים האחרונות נורמה ועם הזמן הטכניקות והטכנולוגיות השתכללו וייעלו את התהליך.

יתרון נוסף של הדפסה על פרספקט הוא המחיר – פרספקט נחשב זול יותר מזכוכית ועל כן רבים בוחרים בו בתור חומר לשילוט.

הדפסה על פרספרט עושים אצל "נאנו פרינט"

אנו בבית דפוס "נאנו פרינט" מבצעים הדפסה על פרספרט, הכוללים מדבקות ויניל מיוחדות, מדבקות חיתוך אותיות ומדבקות דמויות התזת חול על פרספקט. השילוט שלנו נחשב לאיכותי ומקצועי ובמחיר הוגן ושווה לכל כיס – לעולם לא נתפשר על בינוניות ותמיד נרד לפרטים הקטנים. מעוניינים בשלטי פרספקט לעסק שלכם? צרו קשר עוד היום ונשמח לייעץ לכם ולענות לכם על כל שאלה.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות