למה כדאי לקחת בית דפוס בתל אביב?

בשנים האחרונות אנו רואים עליה חדה ומתמדת בקרב תאגידים, עסקים ואנשים פרטיים בעולם הדפוס. אין זה מוזר לנו מאחר ועולם הדפוס נמצא כמעט בכל חלק בחיינו – החל מכרזות מפורסמות על בנייני ענק, קנבסים בגדלים שונים, כרטיסי ביקור, כריכות של ספרים, העיתון היומי, בגדול אנחנו יכולים להמשיך איתכם שעות אבל עושה רושם שכבר הבנתם את הקונספט.

"לא נרדמת תל אביב…"

לב ליבה התרבותי של מדינת ישראל מרכז בתוכו בתי דפוס רבים. מאחר ותל אביב מוגדרת כאחת הערים שלא נרדמות לעולם, עיר תרבותית ומגוונת אנו רואים בעיר צריכה מוגברת של מוצרי דפוס. החל מבעלי עסקים קטנים שרוצים למתג את עצמם בעזרת כרטיסי ביקור ופליירים, מסיבות בנמל העיר ועד מסעדות "פאנסיות" שרוצות לפצח את הגרפיקה המושלמת לתפריט קינוחים החדש שלהם. בתי הדפוס בתל אביב חווים את זה כל יום ביומו, מה שהופך אותם ליצירתיים יותר, לומדים תוך כדי תנועה וטכנולוגיים הרבה יותר.

גרפיקה נכונה: חלון הראווה שלכם

כמו שניתן להסיק מהכותרת, יש חשיבות עצומה בין הגרפיקה של הדפוס שלכם לבין הנראות שלכם אצל הלקוחות. למעשה כיום אנו חיים בעידן דיגיטלי, מעבר לדפוס שנראה מקצועי ואיכותי הוא גם צריך להצטלם טוב. שונה מבתי דפוס אחרים בארץ, בתי דפוס בתל אביב דואגים להחזיק גרפיקאי מוסמך מטעמם.

למעשה, בעזרת גרפיקאי מוסמך תוכלו לבנות יחד שפה עיצובית חדשה לעסק שלכם. אין זה משנה אם מדובר במפעל, תאגיד, חברת הייטק או אפילו המכולת השכונתית, תוכלו לבדל את עצמכם משאר המתחרים שלכם בצורה שלא תשאיר ספק לאף אחד מהלקוחות שלכם. בנוסף, מדובר בבונוס אדיר – שיחת ייעוץ עם גרפיקאי מחוץ לבית דפוס עלולה לעלות אף יותר מאחר והעבודה מתפצלת ל – 2 בעלי מקצוע, זאת עוד לפני שדיברנו על פערים בין בית הדפוס לגרפיקאי.

איך שלא תסתכלו על זה, בעזרת מיתוג ושיווק נכון תוכלו לקדם כל עסק או מוצר ולהעניק לו ערך מוסף שיבדל אתכם מהמתחרים שלכם. בעולם המסעדנות יש משפט שאומר – "העין אוכלת". אנחנו חושבים שאתם מספיק מוכנים שהלקוחות שלכם יתחילו "לאכול" גם הם.

שירותים משלימים אל תוותרו עליהם

בתי דפוס כיום שונה ממה שאנחנו רגילים מפעם הם לא רק לצורך כרטיסי ביקור והדפסת העיתון היומי. כיום ניתן למצוא מוצרים רבים של דפוס יחד עם מוצרים ושירותים משלימים. לדוגמא: שירות גרפיקאי מוסמך, שיחות ייעוץ, הפיכת המוצר לשפה ויזואלית, הדפסה על שמשוניות, קטלוגים, מדבקות, מגנטים, הזמנות לאירועים, קנבסים, קיר צילום ואפילו דפוס דיגיטלי.

חברת נאנו פרינט נחשבת לאחת מחברות הדפוס המובילות בישראל, יחד עם שירות אדיב ואיכות בלתי מתפשרת אנחנו מבטיחים לתרגם את העסק שלכם לשפה ויזואלית בצורה הטובה ביותר. אנו מאמינים שההצלחה שלכם היא גם הצלחה שלנו. התקשרו עוד היום לשיחת ייעוץ.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות