למה כדאי לכם להדפיס רול אפ לעסק שלכם?

כולנו נתקלים בהם כמעט על בסיס יומי: בכניסה לחנויות בקניון, על המדרכה ברחוב, בקופת החולים ובכניסה למשרדים. פוסטרים גבוהים ומרשימים ניצבים על הרצפה ועומדים באמצעות התקן מעמד ייחודי. הפוסטרים האלו יכולים להיות כל דבר: שלטי הכוונה למסעדה, שלטי מידע והסברה, הודעה על מבצעים שונים ועוד. אנחנו כמובן מדברים על כלי הפרסום האחד והיחיד, הרול אפ.

למה כדאי לכם להדפיס רול אפ לעסק שלכם?

אין בעל חברה או עסק שלא התעניין או רכש רול אפ. מדובר בהשקעה הכי יעילה, חסכונית ומניבה שיש: הרול אפ הוא כל-כך רב תכליתי, שאנחנו לא יודעים מה היינו עושים בלעדיו. חשבו על זה ככה: אתם רוכשים שני רול אפים מעוצבים עבור העסק שלכם ומכאן ואילך כל אסטרטגיית השיווק שלכם נמצאת במרחק של דקת עבודה: אתם יכולים להציב אותם, ביום-יום, בכניסה למשרד שלכם. אתם יכולים לקחת אותם לכנסים, תערוכות ואירועים, אתם יכולים להציב אותם סמוך לדוכן קטן של העסק שלכם, ומה לא!

הרול אפ נשאר שם תמיד, נאמן לכם. מחכה לכם שתתנו לו לעשות את עבודתו: לגרום לכל אחד לעצור, ללכוד את תשומת לבם ולהעביר להם את המסר שאתם רוצים.

אינספור יתרונות להתקן כל כך פשוט

קשה להפריז בחשיבותו של הרול אפ. הרול אפ הוא אמצעי השיווק הכי יעיל וחסכוני שיש ויתרונותיו רבים מאוד. הוא מעביר את המסר באופן אטרקטיבי לכל מי שנמצא לידו, עלותו נמוכה, בעל מראה מרשים, מגיע בצורות שונות, גדלים וסגנונות שיתאימו במיוחד לעסק שלכם. ניתן להדפיס עליו כל דבר שתחפצו ואופן התקנתו בשטח היא פשוטה ונוחה.

כל עסק חייב רול אפ אחד או שניים ולו רק בשביל הספורט וההרגשה הטובה, וזה לא משנה איזה עסק ולאיזו מטרה. אתם רוצים הכוונה למסעדה שלכם? הציבו רול אפ על המדרכה הסמוכה. מקימים דוכן בתערוכה או כנס עסקי? רול אפ ליד השולחן וכולכם יידעו שאתם שם. מקיימים אירוע מכירות חגיגי? הצטיידו בכמה רול אפים מתאימים לאווירה ותראו כיצד העסק שלכם מזנק קדימה.

מתאים אפילו לארגון קטן

אתם לא צריכים להיות חברה גדולה או משרד תאגידי כדי לעשות שימוש ברול אפ. אפילו אנשים פרטיים שאין ברשותם משרד רוכשים רול אפ ונהנים מקידום בעסקיהם: יועצי נדל"ן, מאמני כושר, קואוצ'רים ומאמנים עסקיים בוחרים להציב רול אפים בנקודות אטרקטיביות, עם הדפס מרהיב ופרטים ליצירת קשר – וכעבור זמן מועט ראו התקדמות מרשימה.

הדפסת רול אפ אצל "נאנו פרינט"

אנחנו ב"נאנו פרינט" מדפיסים רול אפים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובאופן המקצועי ביותר האפשרי. הרול אפים שלנו עשויים מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן ובעלי התקן איכותי, כזה שישרת אתכם לאורך שנים.

שירות נוסף שאנו מעניקים ללקוחותנו הוא עיצוב הרול אפ – אנו נדאג לאלמנטים הויזואליים, התוכן, הלוגו והעיצוב הכולל, והכל מתוך ניסיון וידע רב שנים. בעל עסק, מעוניין ברול אפ להזנקת העסק שלך קדימה? רוצה לשמוע פרטים נוספים, ייעוץ, יש לך שאלה? אנחנו כאן לכל פנייה.

מוצרים נוספים

  • רול אפ מקצועי למיתוג ושילוט

    גרמו למבקרים במשרד או באירוע לעצור, לקרוא ולזכור

  • מדבקות נייר

    הוסיפו מידע טכני ומסרים קצרים למוצרים ולעזרים שיווקיים

  • הדפסת מגנטים דיגיטלית

    הישארו בתודעה של הלקוחות שלכם, בבית או במשרד

כתבות נוספות