בתי דפוס בתל אביב

בתי דפוס בתל אביב

מאז המצאת הדפוס במאה ה- 15 ועד היום, השימוש בבתי דפוס לא מפסיק לרגע. למרות המהפכה הדיגיטלית, ששינתה את העולם שבו אנחנו חיים שוב, גם היום הדפוס משמש לדברים רבים מאוד. הזמנות לחתונות, כרטיסי ביקור, כרזות, כריכה של עבודות והדפסת תעודות גמר הן רק דוגמאות לדברים שגורמים לנו למצוא את עצמנו נזקקים לשירותיו של בית הדפוס. כיום, הדפוס הינו מודרני ומתקדם ומסוגל לייצר דברים בטכנולוגיות מדהימות לפי צרכי הלקוח, באיכות גבוהה מאוד של הדפסה, על חומרים שונים, ולהיענות לכל הצרכים שלכם.

הדפוס העברי בארץ ישראל

תחילתו של הדפוס העברי בישראל הייתה בצפת כבר במאה ה- 16, אך הוא היה קטן והתמקד במספר קטן של ספרי קודש שידוע לנו עליהם. לאחר 245 שנה הוקם דפוס חדש, גם הוא בצפת על ידי ישראל ב"ק, ובמאה ה- 19 הגיע הדפוס העברי גם לירושלים על ידי המיסיון הנוצרי. משם הדפוס התפשט וצמח במשך תקופת האימפריה העות'מאנית למרות הקשיים, ונהיה מרכזי, עד שכיום ישנם מאות בתי דפוס בירושלים. לתל אביב הגיע הדפוס עם הקמתה על ישי אהרון איתין שהיה ממקימי העיר. הוא היה ממקימי העיר, ופתח שם את בית הדפוס ממש בימיה הראשונים.

דפוס מודרני

הדפוס בתחילתו הסתמך על מכבשים ידניים ותבניות עופרת מותאמות כדי לייצר את הצורות הרצויות, ודרש מאמץ רב לכל הדפסה. כיום, עולם הדפוס נראה אחרת לחלוטין. העולם הדיגיטלי וההתפתחות הטכנולוגית הגיעו גם לתחום הזה ומאפשרים לעשות כמעט כל דבר העולה בדעתכם. כיום, ניתן להדפיס על כל חומר, בכל צורה ובאיכות מדהימה, ואפילו מדפסות התלת מימד שנכנסו לשיח הציבורי היום הן כבר לא אגדה אלא מציאות ממש.

בתי דפוס בתל אביב

היות ותל אביב הינה מהערים הגדולות בישראל, גם ההיצע של בתי הדפוס בה הוא גבוהה מאוד. ישנם אינספור בתי דפוס בכל העיר, מקטנים ונסתרים ועד בתי דפוס של ההוצאות הגדולות כמו שוקן, דפוס דיזינגוף והקופי סנטר. ניתן למצוא ברשת את הידע על כל בתי הדפוס בעיר, יחד עם המלצות על שירות ואיכות העבודה. כמו כן, אף שהמחירים אינם גבוהים בכל מקרה, מומלץ לעשות השוואת מחירים בין העסקים השונים, כי בכמויות גדולות גם לפער קטן במחיר יכולה להיות השפעה רבה.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות