הדפסת פולדרים

פולדר הוא הפתרון היעיל והאסתטי ביותר להעברת מידע שיווקי ועסקי. בין אם מדובר בלקוחות המגיעים לפגישה עסקית כלשהי, או בין אם מדובר בניסיון שיווקי של חברה לגרום לאנשים להכיר בה ובכל השירותים שיש לה להציע, הדפסת המידע על פולדר היא ללא ספק האופציה היעילה ביותר לקידום מותג מכל סוג שהוא.

פולדר הוא למעשה תייקיה או אוגדן עליו ניתן להדפיס מידע, מלל כתוב ותמונות בעיצובים גרפיים שונים והוא אף מכיל כיסים פנימיים בהם ניתן להוסיף דפים נוספים. למשל, כאשר מדובר בחברה המעוניינת לבצע הסכם מול לקוח, ניתן להכניס את החוזה הכתוב המוכן לחתימה בתוך כיס הפולדר.

הפולדר בעצם מחליף את השימוש בשמרדף המסורבל. שימוש בשמרדף למעשה מאפשר לנו לראות בצורה פשוטה אך ורק את העמוד הראשון וכדי לראות את יתר הדפים, יש צורך בהוצאתם מן השמרדף ופריסתם, פעולה זו מסורבלת ויכולה גם לגרום לכך שהרבה מידע ילך לאיבוד בדרך או שהלקוח כלל לא יטרח לקרוא את כל המידע המועבר לו. לעומת זאת, שימוש בפולדר נותן  מענה יעיל ואסתטי יותר להעברת מידע.

בנוסף, הפולדר מאפשר לכם גם לארגן את המידע שאתם זקוקים לו. אם אתם עומדים להציג הצעה עסקית, טיעון בבית משפט או רעיון לבוס, כל אלה יראו מקצועיים הרבה יותר אם הדפים והמידע שתעבירו לא יתעופפו לכל עבר בצורה מסורבלת, אלא יהיו מסודרים בתוך פולדר קשיח. כך כלפי חוץ, החזות שתציגו תהיה מקצועית ומקופדת.

פולדר- כרטיס הביקור החדש שלכם:

הפולדרים המודפסים הפכו הלכה למעשה לכרטיס הביקור החדש של עסקים. בדרך כלל נוטים להדפיס על הכריכה של הפולדר את הלוגו של המותג בגדול בצבעים מושכים וגרפיקה מרשימה ומסקרנת. כמו כן, הפתיחה של הפולדר היא קלילה ואינה דורשת פרוצדורה מסורבלת, לכן לקוחות רבים יתפתו לפתוח את הפולדר וכך ייחשפו למידע שנמצא בתוכו.

הפולדר נפתח בדרך כלל ל-2 עד 4 עמודים מקופלים. בעמודים אלה תרצו להעביר מידע תמציתי על העסק שלכם, מידע כללי שיהיה רלוונטי גם לצורכי שיווק אבל גם ללקוחות קיימים. את המידע הנמצא בעמודי הפולדר צריך לבחור בקפידה, אלו הפנים של העסק שלכם ולכן לא תרצו להעמיס את הלקוח במלל. אפשר לחשוב על צורת העברת המידע בפולדר כמו על העברת מידע במצגת, כלומר להעביר את עיקרי הדברים בצורה עניינית בולטת ומושכת את העין.

מלבד העמודים המודפסים מראש עם מידע קבוע, תוכלו להכניס בתוך הפולדר מידע מתחלף בהתאם לצורך ספציפי; צורך שיווקי, עסקי וכיו"ב. ניתן בכל פולדר להוסיף כיס פנימי בעמוד האחרון, בתוך הכיס הפנימי תוכלו להכניס מסמכים מודפסים שונים; חוזים, מפרט עסקאות, מידע שיווקי, מסמכים לחתימה ועוד.

את הפולדרים תוכלו לחלק ממש כמו כרטיס ביקור לעסק שלכם, במפגשים פרטיים עם לקוחות או לכלל הציבור הרחב בכנסים והרצאות שונות. זהו כלי שיווקי מצוין שמצד אחד מכיל מידע רב יותר מאשר כרטיס ביקור סטנדרטי, אך מצד שני בשל העיצוב, הגרפיקה המושכת והמידע המתומצת שמופיע בו, הוא מעניק לכל עסק יכולת לשווק את עצמו בצורה טובה יותר כך שהלקוחות יקבלו מידע מספק על העסק וירצו לדעת עוד.

אופציות שונות להדפסת פולדרים:

את רוב הפולדרים מדפיסים על נייר כרומו, נייר המכיל 3 שכבות כאשר השכבה העליונה יכולה להיות משטח מט או מבריק. היתרונות של נייר הכרומו הם שהפכו אותו לפופולארי בהדפסת פולדרים; מדובר בנייר שנותן אפקט וברק בהדפסה, ההדפסה יוצאת איכותית יותר והנייר עמיד לאורך זמן.

עם זאת, ישנן מספר אופציות שונות הקשורות לצורת ההדפסה על הנייר אותן תצטרכו לקבוע בטרם ההדפסה:

  1. השבחת הנייר- כאמור לעיל תרצו לבחור בין משטח מט למשטח מבריק. כמו כן, תוכלו לבחור לקה UV שבעצם תעניק מעטה לפולדר עצמו. בנוסף, תוכלו להוסיף הטבעות שונות על הפולדר.
  2. מידות הפולדר- תוכלו לבחור בין הסוגים הקיימים הרגילים בשוק A4 (23-32 ס"מ) ו- A5 (17-23 ס"מ). או שתוכלו לבחור מידה בעיצוב אישי.
  3. אופן ההדפסה- עליכם לבחור האם תרצו להדפיס בצורה דו-צדדית או רק על צד אחד. וכן האם תרצו להוסיף כיסים וחריצים לפולדר.
  4. תוספות מיוחדות- מעבר לבחירות הסטנדרטיות, כדי שהפולדר שלכם יהיה ייחודי ויבדיל את העסק שלכם מעסקים אחרים, תוכלו לבחור בתוספות מיוחדות כמו למשל; נייר שונה, הוספת מחברת פנימית המחוברת בסיכות, הוספת חריצים בכיס עצמו לצורך הצמדת כרטיסי ביקור והדפסת פרוצס צבעונית.

עיצוב פולדרים:

חשוב מאוד שהעיצוב והגרפיקה של הפולדר עצמו יתאמו את ה D.N.A של העסק שלכם וידברו את השפה שלכם. לכן, כדאי להתייעץ עם גרפיקאי ולעשות סוג של תיאום ציפיות לגבי מה שאתם רוצים להשיג מהפולדר.

אם תרצו להשיג למשל מראה יוקרתי ורציני, כדאי שתשתמשו בהטבעות רדיד אלומיניום בצבעי כסף וזהב בשם המותג שלכם. זה מוסיף לפולדר נופח ונותן תחושה יוקרתית ומוקפדת. כמו כן, תוכלו להוסיף מעטה של לקה UV על מילים נבחרות שתרצו להדגיש.

לעומת זאת, אם תרצו להשיג פולדר ייחודי שיבדיל את העסק שלכם מהשאר וימשוך את עיניהם של הלקוחות, כדאי שתשתמשו בניירות מיוחדים, תעצבו בגרפיקה בולטת ולא שגרתית ותשתמשו בצבעים עזים. כמו כן, תוכלו להוסיף חיתוכים במקומות מיוחדים ליצירת צורות מעניינות.

בנוסף, ללא קשר למסר שאתם רוצים להעביר בפולדר שלכם, חשוב שתצפו את הפולדר בציפוי ניילון על ידי למינציה. הלמינציה נותנת לפולדר סוג של קשיחות נוספת והופכת אותו לעמיד לאורך זמן רב. הלמינציה מרשימה לקוחות כי היא מעידה על השקעה בפרטים הקטנים ומראה שהמותג לוקח את עצמו ברצינות.

נאנו פרינט הדפסת פולדרים ממותגים:

ישנן אפשרויות רבות ומגוונות להדפסת פולדרים, החל מסוג החומר, המידות מספר הכיסים והקיפולים ועד לסוג הגרפיקה העיצוב והוספת עזרים מיוחדים. כשאתם חושבים על הכנת פולדר לעסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו בספק פולדרים שיוכל להגשים את החזון שלכם ולתת לכם מענה לשלל האופציות הקיימות בשוק הפולדרים מבלי להגביל אתכם לסוג מסוים.

בשל ההיצע המבחר הרב והאופציות המגוונות הקיימות, חשוב שתבחרו בספק שידע גם לייעץ לכם בתחום, ספק שיש לו מומחי דפוס שידעו להגיד לכם בדיוק מה אפשרי ומתאים לעשות בתאימות לצרכים שלכם.

נאנו פרינט בית הדפוס המוביל למוצרי דפוס מיתוג וששילוט, הוא ללא ספק הבחירה המקצועית ביותר שתוכלו לעשות! כשיש בקרת איכות גבוהה, הפקת תוצאות מירביות בכל פרויקט, שילוח ארצי עד לבית העסק ומומחים שידעו לייעץ לכם ולהכווין אתכם בתהליך, אין ספק שאתם נמצאים בידיים טובות.

בנוסף, בנאנו פרינט תוכלו  לקבל גם את המעטפת השלמה, מערך פתרונות מתקדמים בנושאי דפוס. לכן בנוסף לפולדר, תוכלו להיעזר בשירותיהם המשלימים כגון; הדפסות לשילוט ותצוגה (על קאנבסים, פרספקטים, דגלים פוסטרים וכו'), יצירת מתקנים ומעמדים (רול-אפים, דלפקי מכירות וקיר עיתונאים), הכנת מדבקות וטפטים (מדבקות ותוויות, גלילי מדבקות), מוצרי קידום ושיווק (מגנטים, לוחות שנה, כרטיסי ביקור, חוברות וקטלוגים) ועוד. וכן, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי דרך הטלפון, השאירו את הפרטים שלכם באתר ויחזרו אליכם בהקדם האפשרי.

אז למה אתם מחכים? לפרטים נוספים לחצו כאן.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות