איך מעצבים רול אפ כמו שצריך?

ישנן שיטות שיווק רבות ומגוונות כיום, אבל נראה שהרול אפ ממשיך להיות אחת מהשיטות הפופולריות ביותר בזמננו. הרול אפים האלה הם למעשה באנרים נשלפים וניידים, מה שאומר שקל להתקין אותם ולאחסן אותם, מבלי לגרום להם נזק. הם מאפשרים לכם כמפרסמים להתבלט לעומת המתחרים, וכן הם יכולים לעורר רושם ראשוני חיובי בעיני עסקים אחרים או לקוחות פוטנציאליים.

רול אפים משפיעים מכיוון שהם כל כך ויזואליים. באנר מעוצב ייצג היטב את המסר שלכם ולכן ישקף את מטרת הפרסום בצורה חיובית. הדבר הגרוע ביותר שכל עסק יכול לעשות הוא להשקיע בבאנר מעוצב וברול אפ בצורה גרועה שישפיע לרעה על המותג. זו הסיבה שהרכבנו כמה טיפים מובילים ליצירת גרפיקה מושכת את העין עבור הרול אפ שלכם.

תוכן

הרול אפ שלכם צריך לחזור על המסר שאתם רוצים שהוא יעביר באופן מידי. קודם כל, המסר צריך להכיל מידע אודות מה שמייחד את המותג, המוצר או השירות שלכם בהשוואה למתחרים הקיימים שכבר נמצאים בשוק. הטקסטים שלכם צריכים למכור את מה שאתם מציעים תוך שניות, כך שגם אם עובר אורח יעיף מבט חטוף לעבר הבאנר שלכם הוא יבין במה אתם עוסקים. בכך, גרפיקה מושכת את העין תמשוך את תשומת הלב שלו עוד יותר.

אחת הדרכים להעביר ביעילות את המסר שלכם היא להשתמש בעקרון האהוב, 'פחות זה יותר'. כוונתנו כאן היא שלא כדאי להשתמש בכל כך הרבה מילים אם אתם יכולים לצמצם עשרים מילים לכדי חמש מילים. לפיכך, תמיד כדאי לסכם ולזקק את המסר שלכם כך שיהיה קל לעין ובולט יותר. לקוח פוטנציאלי לא מתכוון להישאר ולקרוא פיסקה של טקסט אם לא הצלחתם למשוך את תשומת הלב שלו בשבע השניות הראשונות, אז פשוט אין טעם לכתוב טקסטים נרחבים, זה אפילו יכול להזיק לכם ולהתקבל כמסר לא אסתטי.

גודל

האופן שבו אתם מתכוונים להשתמש ברול אפ שלכם יקבע איזה גודל או סוג של רול אפ אתם צריכים. לדוגמה, אם יש לכם מקום גדול למילוי רול אפ גבוה ורחב עשוי למשוך יותר תשומת לב מאשר רול אפ בגודל רגיל. אתם יכולים אפילו לבחור בגודל מותאם יותר שניתן לעשות על ידי העמדת כמה רול אפים גדולים המוצמדים יחד.

ההחלטה להשקיע ברול אפ היא הצעד הראשון לשימוש בכלי שיווקי זה. הדבר הבא שחשוב לעשות נכון הוא עיצוב הרול אפ, שהוא הבסיס להצלחתו. אם אתם לא מעצבים ואתם זקוקים לעזרה מקצועית, כדאי מאוד למצוא מעצב תותח שיהפוך את הרול אפ שלכם לדבר החם ביותר ברחוב. אל תחשבו שלזרוק כמה תמונות גנריות על פני הרול אפ יעשה את העבודה. עיצוב מדויק ומגניב הוא מה שיקבע אם הרול אפ שלכם הצליח להביא לקוחות חדשים או לא. בואו נדבר קצת על הפרקטיקה שבעיצוב באנר לרול אפ שלכם.

תמונה

בעת עיצוב הבאנר שלכם, עליכם לנקוט ביתר זהירות. אנו מציעים לכם לקדם שני מוצרים לכל היותר על פני הבאנר שלכם המוצג ברול אפ. אם תוסיפו יותר מזה, זה עלול להוביל לכך שהרול אפ שלכם יהפוך למבולגן ומעורפל מדי. השתמשו בתמונות המושכות את העין המבססות את המסר שלכם. כמו כן, כדאי לכם להשתמש בצבעים בהירים התואמים את המותג שלכם כדי למשוך את תשומת לב הלקוחות לכיוון הרול אפ שלכם בעודם הולכים ברחוב וחולפים על פניו.

השלב הראשון ביצירת הרול אפ שלכם הוא הגדרה נכונה של קובץ העיצוב שלכם. הגדרה נכונה של קבצים מבטיחה עיצובי באנרים איכותיים בכל פעם. הדבר השני שאתם צריכים לעשות הוא לבחור באנר שמתאים לצרכי הפרסום של העסק שלכם. הזינו את מידות הבאנר המדויקות שאתם צריכים. אל תדאגו לגבי גודל הקובץ בהתחלה. אתם יכולים להוריד אותו על ידי הורדת רזולוציית הקובץ מאוחר יותר. רזולוציית התמונה הסטנדרטית עבור באנרים ברולר אפ היא 150 dpi. אנשים בדרך כלל מסתכלים על באנרים ממרחק קרוב, כך שאין צורך ברזולוציה גבוהה יותר. יתרון נוסף הוא שהקטנת רזולוציית התמונה מקלה על המחשב שלכם לעבד את הקובץ.

השימוש ב-CMYK נותן לכם מושג על איך ייראו הצבעים של עיצוב הבאנר ברול אפ בעת ההדפסה. בנוסף, השוליים הם קווים מנחים המונעים חיתוך של מידע חיוני אם מכונת החיתוך חותכת בתוך קו החיתוך. השוליים לעיצוב באנר לרול אפ שונים בהרבה בהשוואה לבאנרים רגילים. יש לקחת בחשבון איך הבאנר מתגלגל פנימה והחוצה מהבסיס שלו. השוליים הסטנדרטיים של באנר רול אפ הם 10 מ"מ בחלק העליון, 150 מ"מ לתחתית, ו-4 מ"מ בצד שמאל וימין.

הנה כמה טיפים פשוטים אך יעילים לעיצוב באנרים שיכולים לעזור לכם ליצור באנרים ברורים ומצוינים:

שימו את הלוגו למעלה – אנשים בדרך כלל מסתכלים על כרזות רול אפ מלמעלה למטה. הגדילו את החשיפה למותג על ידי הצבת לוגו המותג שלכם בראש הבאנר כך שכולם יוכלו לראות.

הקפידו על זרימת מידע – אנשים נוטים לקרוא מלמעלה למטה. זכרו זאת בעת הנחת המידע והאלמנטים של העיצוביים בתמונת הבאנר שלכם.

השתמשו בצבעים מתאימים – השתמשו בצבעים המשלימים את המיתוג שלכם. בעוד שאתם בהחלט צריכים עיצוב שמושך את העין, צבעים צריכים גם לסייע בהעברת המסר של המותג שלכם. צבעים שונים יכולים לבטא רעיונות שונים לצופה. יש לזכור את פסיכולוגיית הצבע בעת עיצוב הבאנר שלכם.

זכרו מה רלוונטי – אינכם צריכים לרשום כל פרט עסקי בעיצוב הבאנרים שלכם. יש לכלול רק את המידע החיוני על המותג: מי אתם, מה אתם עושים ומה אתם מציעים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. תכניסו כל מה שלקוחות פוטנציאליים צריכים לדעת על השירות. אם נניח המחיר שאתם מציעים זול במיוחד לעומת המתחרים בשוק, כתבו זאת. אם אתם מציעים שירות איכותי יותר מהמתחרים שלכם, אין שום סיבה בעולם לשמור את המידע הזה לעצמכם.

יש להשתמש אך ורק בתמונות איכותיות – השתמשו בתמונות, בגרפיקה ובאיורים באיכות גבוהה עבור עיצובי הבאנרים שלכם. גרפיקה איכותית נותנת ללקוחות את הרושם שאתם עסק מקצועי ולגיטימי.

שמרו על שפה ויזואלית אחידה וקוהרנטית – ודאו שעיצוב הבאנר לרול אפ שלכם עקבי ומלוכד עם שאר המיתוג של העסק. זה עוזר ללקוחות לזהות ולשייך את החומרים השיווקיים שלכם למותג.

וודאו שהתוכן קריא וברור – הגופן הנכון יכול לעזור להדגיש את מסר המותג שלכם ללקוחות פוטנציאליים. גופנים מסוימים יכולים להתפרש כחברותיים, מקצועיים או סתמיים. גופנים ברורים וקריאים בגודל גופן של 72 נק' ומעלה מקלים על אנשים לקרוא ולהבין את המידע המוצג בבאנר הרול אפ.

תהיו יצירתיים – אל תפחדו להתנסות עם עיצובים שונים. חקרו סגנונות, גופנים וצבעים שונים שיכולים לגרום לעיצוב באנר הרול אפ שלכם להדהים את כל באי הרחוב. עם זאת, הקפידו לבדוק ולשפר את הרול אפ שלכם כדי לשמור על יעילות. רול אפ שמוצב באותו רחוב במשך מספר חודשים כבר לא יעשה את אותו אפקט כמו רול אפ חדש ומרענן.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות