מה זה ברושור?

ברושור זהו דף, חוברת או פרוספקט שמטרתו לספק מידע בצורה יעילה, ברורה ואסתטית. הברושור יכול להתאים לכם אם אתם מעוניינים לספק מידע בנוגע לארגון או לעסק שלכם, שירות או מוצר שאתם מספקים, או כל אירוע, תוכנית או כנס שאתם מקיימים. 

מדוע כדאי להשתמש בברושור?

הברושור עוזר לכם להעביר מידע בצורה יחסית תמציתית אך בו זמנית ממצה, ולכן מהווה פתרון יעיל להעברת מידע לאנשים באופן נעים ולא מכביד מדי, ולכן תופס את עין הקוראים. 

ברושור לעסקים 

משום יתרונות אלו תוכלו להשתמש בברושור ככלי פרסום שיווקי לעסק או לארגון שלכם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים ובעזרת עיצוב מתאים תוכלו ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות הרלוונטיים אליכם המהווים את קהל היעד לשירות שאתם מספקים. בנוסף, נראות הברושור נתונה להחלטתכם ותוכלו לשחק עם העיצוב שלו ולהתאים אותו בדיוק לצורך ולסגנון האישי של העסק שלכם. בנוסף לכך, תוכלו לבחור גם את הגודל שלו ואת הנייר עליו הוא יהיה מודפס ולהגיע לרמת דיוק גבוהה בהשוואה למה שדמיינתם. 

ברושור לכנסים, אירועים, ימי עיון או סדנאות

אם אתם מקיימים כנס או על אירוע שהוא ועליכם לפרסם אותו, או שברצונכם לפרסם את הלו"ז שיהיה באותו האירוע הברושור יכול לעזור לכם לספק לאנשים או לקהל היעד מידע בצורה המכובדת והמעניינת ביותר. הברושור מחייב אתכם להיות תמציתיים במידת מה, ולכן אתם לא מעמיסים על הקורא מידע רב מדי, אך הוא בו זמנית מחייב אתכם למלא את הדף ולהעביר לקורא חוויה או מסר על האירוע שלכם.  

הדרך הטובה ביותר להעביר מידע עם טאץ' אישי

הדבר החשוב ביותר בברושור, ומה שהופך אותו לאופן הפרסום והעברת המידע הטוב ביותר הוא היכולת שלו להעביר מסר אישי. כאשר אתם מפרסמים דבר מה, או מעוניינים לספר לאנשים מה כולל האירוע אליו הם מוזמנים אתם אלו שיודעים הכי טוב מה יהיה שם, ואיזה מסר או תחושה אתם רוצים להעביר ללקוחות או למשתתפים. באמצעות הבחירה האישית ומחשבת העיצוב שלכם תוכלו להעביר את מה שיושב לכם בראש החוצה וכך לייצר יחסי קרבה עם הקוראים, או להעביר להם את חווית האירוע המתוכנן. המסר האישי יורגש בקריאת הברושור, ויעזור לכם לתפוס את העין של הקורא ולחבר אותו למידע שכתבתם. 

עיצוב עצמאי או עיצוב בעזרת איש מקצוע?

רבים נתקלים בתהייה האם יהיה טוב יותר אם יעצבו בעצמם את הברושור, או האם יפקידו את העיצוב בידי איש מקצוע מיומן. אמנם ישנה נטייה לחסוך ולבצע זאת לבד, אך אם אינכם מקצועיים בעיצוב, כדאי יהיה לשכור שירותיו של אדם המבין בעיצוב. כפי שכתבנו מעלה היתרון המרכזי של הברושור הוא ביכולת שלו למשוך את הקורא – בשל העיצוב האישי והמילים שכתבתם בעצמכם שמעבירים חוויה ייחודית. עיצוב לא אסתטי או ברור, או כתיבה שאינה זורמת ומובנת יכולים לפגוע במטרה העיקרית של הברושור. 

עם זאת, אין צורך לדאוג – ישנם בעלי מקצוע בעלי ניסיון בכתיבת ועיצוב ברושורים. תוכלו לשכור את שירותם, להסביר להם בדיוק מה אתם רוצים, להיות חלק מהליך הפקת הברושור, אך לקבל לידיכם את הברושור מוכן ללא מאמץ מיותר. בנוסף, איש המקצוע יוכל לעזור לכם להחליט בנוגע לעיצוב הרחב יותר של הברושור – באיזה גודל כדאי שיהיה כך שיתאים לצורך המסוים שלכם, על איזה סוג נייר וכן להעריך כמויות הדפסה נצרכות. כדי להבטיח שתצאו עם ברושור מוגמר מנצח כדאי לפנות לאיש מקצוע ולהוריד את הדאגה הזאת מלבכם. 

 

מוצרים נוספים

כתבות נוספות