הדפסת כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור נחשבים לחלק הבסיסי ביותר במיתוג ובפרסום של העסק שלכם. הם זמינים, נוחים לשימוש, ופרקטיים במיוחד, מאחר והם מכילים את המידע החשוב ביותר אודות העסק שלכם. לרוב, תמצאו בכרטיסי ביקור מספר טלפון וכתובת מייל ליצירת קשר, לוגו של החברה, כתובת של מיקום החברה, וכמה מילים קצרות על תפקידו של בעל הכרטיס. את כרטיסי הביקור מומלץ לשאת עליכם בכל רגע נתון, כך שבכל סיטואציה שתתאים לכך, תוכלו לשלוף בקלות את כרטיס הביקור, וליהנות מעוד לקוח פוטנציאלי.
עם זאת, מאחר וקיימים כרטיסי ביקור רבים בשוק, וסביר להניח שהאדם שתעניקו לו את הכרטיס, קיבל כבר כרטיסי ביקור רבים בעבר, יש חשיבות רבה לעיצוב שיתפוס את העין. לכן, מומלץ מאוד להשקיע בעיצוב של כרטיסי ביקור, וליצור כרטיס שמצד אחד ייראה מקצועי ונקי, ומצד שני יהיה מזמין ויעורר רצון להשתמש בו, ובשירותי העסק שלכם.

סוגים שונים של כרטיסי ביקור

מאחר וישנם עסקים רבים מאוד המוציאים כרטיסי ביקור, התחום הפך להיות מפותח והוא מכיל אופציות רבות לבחירה בהן. על אף גודלו הקטן של הכרטיס, ניתן למצוא מגוון אופציות עיצוביות שונות, שישנו מאוד את המראה של הכרטיס. עם זאת, אם אתם לא מעוניינים לבצע החלטה עבור כל נושא קטן בתהליך ההוצאה של כרטיס הביקור שלכם, אתם יכולים להתייעץ עם חברת ההדפסה ולאפשר למומחיה להחליט עבורכם, על פי המקובל במשק או על פי רצון מסוים שתתארו להם.
כך או כך, ישנם אלמנטים רבים שיש לתת עליהם את הדעת, בעת הוצאה לאור של כרטיסי ביקור.

  • למינציה – למינציה היא הגימור העוטף את כרטיס הביקור שלכם, ומעניק לו מראה ומעין טקסטורה. סוגי הלמינציה הינם מט, מבריק ומשי.
  • סוג הנייר – סוגי הנייר, עליהם מודפס כרטיס הביקור, יכולים לשוות לו מראה אחר, ולכן כדאי לשקול את בחירת הנייר, גם אם אתם לא בהכרח מבינים בנושא ומכירים את הסוגים השונים. בין הסוגים הנפוצים ניתן למצוא נייר כרומו, נייר נטול עץ, נייר מג'סטיק זהב, נייר פנינה, נייר בריסטול אמריקאי, וכמובן נייר לבן רגיל.
  • גודל הכרטיס – המידות הסטנדרטיות עבור כרטיסי ביקור הן 5-9 סנטימטרים, אך ניתן לבחור גם בגדלים אחרים, ליצירת מראה ייחודי יותר. עם זאת, מומלץ לזכור שבסופו של דבר מדובר בפריט שאמור להיות נוח לנשיאה ונגיש, ולכן לא כדאי ליצור כרטיס גדול מדי.
  • דו צדדי או חד צדדי – כרטיס יכול כמובן להכיל הדפסות על שני הצדדים שלו, מה שמאפשר חופשיות חשובה בכל הנוגע לכרטיס. בחירה בכרטיס דו צדדי, מאפשרת לכם לבחור בערך מוסף שאתם רוצים להוסיף לכרטיס, שייחד את הכרטיס שלכם על פני אחרים, מעבר לאינפורמציה הפרקטית שחייבת להיכלל על אחד הצדדים שלו. תוכלו להוסיף עוד כמה מילים על העסק שלכם, ציטוט יפה, ועוד.

כאשר מעצבים כרטיסי ביקור, הדברים העיקריים שעומדים לנגד עינינו הם עיצוב, ופרקטיות.
מבחינת הפן של העיצוב, חשוב לבצע בחירות טובות בכל הנושאים שציינו, על מנת ליצור כרטיס בעל מראה נעים לעין, ועם זאת בולט ומזמין. ניתן להיעזר בשירותים של מעצבת, או של המומחים בחברת ההדפסה של הכרטיסים.
מבחינת הפן של הפרקטיות, נקפיד כמובן על כרטיס אינפורמטיבי כמה שניתן, בלי להעמיס עליו יתר על המידה. בנוסף, נשקיע גם בגודל מתאים, שיכול להיכנס בקלות לארנק סטנדרטי וכך להיות זמין עבור מי שמקבל אותו, וגם באיכות גבוהה של הכרטיס עצמו, שתאפשר לו להישמר לאורך זמן ולא להישחק עם תזוזות הארנק.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות