מחברות ממותגות – איך לשדרג את פרסום העסק בקלות

מחברות ממותגות הינן כלי שימושי במיוחד, בכל הנוגע לעולם המיתוג והפרסום של עסקים. עם זאת, בשוק ניתן לראות כי לא תמיד עסקים משתמשים בכלי הזה. נקודה זו יכולה להוות יתרון משמעותי עבור מי שכן בוחר להנפיק מחברות הממותגות, שכן לא רק שהן מספקות מיתוג טוב ואף פרסום, אשר מייד נרחיב על כך, אלא הן גם דרך מקורית לעשות זאת, מה שהופך את המיתוג לאפקטיבי עוד יותר.
אז מה הן מחברות ממותגות, ומה הן מאפשרות?

נעים להכיר – מחברות ממותגות

מחברות ממותגות הינן מחברות, אשר על כריכתן מוטבע או מודפס הלוגו של העסק שלכם. ניתן לבחור במגוון עיצובים שונים של כריכת המחברת, ושל שילוב הלוגו בתוכה. המחברות הללו יכולות להגיע בכל שלל הסגנונות והסוגים של כל מחברת רגילה, החל ממחברות קטנות בגודל 5A, ועד מחברות בגודל של דף רגיל או אף גדולות יותר. ניתן גם לבחור במחברות של מספר נושאים, הכוללות בתוכן חוצצים, או במחברות קצרות. המחברות יכולות להיות גם מחברות ספירלה או מחברות הדבקה רגילות, בעלות כריכה קשה או רכה, עבה או דקה, עם טקסטורה או חלקה, ועוד ועוד.
השימוש של מחברות ממותגות במיתוג ובפרסום של העסק שלכם הוא קל ונוח. פשוט מחלקים לעובדים או ללקוחות מחברות כאלו, מה שהופך אותן למעין שלטי פרסום ניידים, שיכולים להיראות לעיניהם של אנשים רבים נוספים, תוך כדי שימוש של העובד או של הלקוח במחברת. אם המחברת תעשה חשק לשימוש בה, מי שקיבל אותה יוכל להשתמש בה בהזדמנויות רבות, ומאחר שהיא משמשת לרוב למטרות עבודה, ניתן אפילו להניח שהיא תיראה על ידי קהל יעד פוטנציאלי עבור החברה שלכם- במקומות העבודה של לקוחות קיימים. בנוסף, עצם החלוקה של מוצרים ממותגים של העסק יוצרת תדמית מסודרת, עמידה ואיכותית, עבור העסק שלכם. עסק שמחלק מוצרים ממותגים, משדר מעמד יוקרתי, השקעה בעובדיו ובלקוחותיו, ובמיתוג האיכותי שלו.

אז למה חשוב לשים לב בהזמנת מחברות ממותגות?

  • מראה – חשוב ליצור מחברת שנראית טוב, כדי שהיא תוכל לעורר חשק להשתמש בה באופן קבוע. מחברת שמוצאת חן בעיניו של המקבל אותה מבחינת מראה, הינה מחברת שסביר שישתמשו בה, לעומת מחברת שלא מזמינה ולכן עלולה להישכח בארון ולא למלא את ייעודה.
  • איכות – לצד המראה, עוד גורם שעשוי להשפיע על רמת השימוש במחברת, הוא האיכות שלה. מחברת איכותית תישמר לאורך זמן רב יותר, וייעשה בה שימוש מרובה. היא תמשיך להיראות חדשה ונקיה גם לאחר הכנסות חוזרות ונשנות לתיק כזה או אחר, וכך תמשיך להיות בשימוש. לכן, בחרו במחברת איכותית, הן מבחינת הכריכה שלה והן מבחינת הדפים שלה, כך שתשדרו מראה יוקרתי יותר, ותאפשרו שימוש בכלי הפרסום הזה לאורך זמן רב יותר.
  • מחיר – אחד היתרונות הבולטים של המחברות ככלי מיתוג, הוא העלות הנמוכה שלהן. מדובר בהוצאה קטנה יחסית להוצאות פרסום אחרות כגון שלטים או פרסומות אינטרנטיות. לכן, חשוב לשים לב שאנו שומרים על היתרון הזה, ובוחרים בחברה שמציעה שירות הוגן במחירים אטרקטיביים.
  • לוגו – חשוב לשלב את הלוגו בצורה חכמה. אנו רוצים ללכת על התפר בין הניסיון להדפיס לוגו כמה שיותר בולט על מנת למקסם את הפרסום שהמחברת תניב, לבין הרצון שלנו ליצור מחברת יפה ומזמינה לשימוש, ולא מחברת שכל הכריכה שלה מכילה רק לוגו, מה שמוציא את החשק מלהשתמש בה. לכן, מומלץ להתייעץ עם מעצב, ולשלב את הלוגו בצורה מאוזנת ומותאמת לעיצוב המחברת כולה.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות