הדפסת תמונות על קנבס

הדפסת תמונות על קנבס היא דרך נוחה, מקורית וזולה יחסית להעניק לאהוביך מזכרת מאירוע מרגש או מחוויה מיוחדת שעברת יחד עימם, אמצעי מעולה להציג במרכז הבית את הזכרונות היפים שצברנו, עיטור צבעוני ומלא חיים לשגרת היומיום. ההדפסה על בד הקנבס מאפשרת שמירה על חדות התמונה וצבעיה בצורה הנשמרת לאורך זמן, ובפורמט מכובד שניתן לתלות בכל סלון, מסדרון או אפילו חדר השינה. 

צילום תמונות והדפסתן

כולנו מצלמים תמונות כל הזמן. זו דרכנו לשתף את היקרים לנו בשגרת יומנו, האופן שבו אנחנו בוחים לשמור זכרונות יקרים מאירוע משפחתי, או תיעוד של חוויות צבעוניות מהטיול שערכנו אחרי השחרור מהצבא לתאילנד והודו. למקצועיים שבינינו צילום יכול להפוך לתחביב כמעט מקצועי או אפילו למקצוע של ממש, ועדשת המצלמות שלנו מסוגלת להפיק תמונות עוצרות נשימה של נוף, פרחים, ים ועוד. 

בעבר, צילום תמונות דרש מכשור מיוחד וכבד, תהליך פיתוח ארוך ומייגע שהיה צריך להיעשות בחדרים מיוחדים ומותאמים לכך תוך שימוש בנוזלים כימיים שונים. כל אירוע תועד בעדשת הצלם המקצועית ונמסר לידינו אחר כבוד מספר שבועות לאחר הצילום עצמו. 

עידן הדיגיטציה והמצאת הטלפונים החכמים הפכו את תהליך הצילום לפשוט, יומיומי ואינטואיטיבי ביותר, וכולנו מטבע הדברים כולנו אימצנו בשמחה את המנהג והתחלנו לשתף זה את זה בכל פרט משגרת יומנו. כל אירוע, הופעה, טיול או קונצרט מלווים באינספור עדשות שנשלפות מכל כיס ומכוונות במיומנות כדי להפיק את התמונה המוצלחת ביותר. רשתות חברתיות שלמות מוקדשות כמעט כולן לתמונות ולסרטונים צצות כפטריות אחר הגשם מדי יום ותחום המדיה החזותית הפך להיות טבעי עבורנו כמעט כמו אכילה ושתיה. 

ערכן של תמונות בעידן הדיגיטציה

הקלות המופלאה בה כולנו מסוגלים לצלם את העולם שסביבנו על ימין ועל שמאל, הביאה יחד עימה גם "אינפלציה" בערכן של תמונות מצולמות. אם בעבר חסנו על כל תמונה ותמונה שאוכסנה בגליל הפילם המוגבל שבמצלמתנו, אם בעבר הקדשנו שעות אינספור לעריכת אלבומים המציגים בססגוניות כל חוויה וזיכרון, כיום אינספור התמונות שכולנו מצלמים ללא הפסקה הוזיל משמעותית את ייחודיותן של תמונות, כולנו מצלמים כל הזמן – אבל אני מתענגים פחות על התוצר. 

דווקא בעולם מהיר כל כך, בו כל דבר סביבנו משתנה מהר ולכל דבר ישנו ערך זול ומוגבל – ישנו ייתרון מיוחד להדפסה של תמונות נבחרות על בד קנבס איכותי המתוח על מסגרת עץ יציבה. הבחירה להדפיס תמונה כיום, בדומה לפיתוח התמונות בעבר, יכול להשיב לנו את הייחודיות וההתרגשות הטמונים בתיעוד חוויה, בזיכרון של צבעים, צלילים וריחות. 

יתרונות ההדפסה על קנבס 

הדפסה על קנבס נהנית מיתרונות רבים אשר הופכים אותה לשיטה האידיאלית להדפסת תמונות. בד הקנבס העבה והאיכותי המתוח היטב על מסגרת עץ קולט היטב צבעים ומבטיח שתמונתנו תודפס בחדות רבה ותישמר כך לאורך שנים. בשל העלות הזולה של חומרי הגלם ותהליך הייצור, ניתן להדפיס תמונות על קנבס בעלות זולה יחסית, במגוון בלתי מוגבל של גדלים וצורות, ובכך לוודא שהתמונה המודפסת שלנו תתאים בדיוק לרצוננו והעדפותינו. 

השילוב בין העלות הנמוכה ואיכות התוצר הגבוהה תמונות מודפסות על קנבס עשויות לשמש כמתנה מושלמת לאינספור סיטואציות עבור חבר יקר או בת זוג אהובה, מזכרת מאירוע משפחתי או מתנת פרידה לעובד העוזב את מקום העבודה. כל שעליך לעשות הוא לבחור את התמונה ו/או את הכיתוב שעליה, לעצבם כאוות נפשך באופן המתאים עבורך ולשלוח אותם אלינו להדפסה, את היתר אנחנו נעשה. 

מוצרים נוספים

כתבות נוספות