למה צריך רול אפ

כל בעל עסק יודע, שאחד התחומים החשובים ביותר שיש להשקיע בו, הוא הפרסום של העסק. גם אם אתם חלק מארגון גדול, או שאתם דווקא בעלים של עסק קטן וביתי, אין ספק שכדי להגשים את הייעוד שלכם ולהגיע לקהל יעד רחב ומשמעותי יותר, תצטרכו לפרסם את עצמכם בצורה נכונה, יעילה ואטרקטיבית. אבל איך ניתן לעשות זאת? כאן בדיוק נכנס לתמונה השימוש ברול אפ – אבל מה זה בכלל, למה צריך רול אפ, ואיך ניתן לעשות בו שימוש חכם ויעיל? אל דאגה – אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל השאלות.

מה זה רול אפ?

רול אפ הוא שלט פרסום, אשר ניתן להציב היכן שתרצו סביב העסק או האירוע שלכם. את הרול אפ ניתן לשנע בקלות, שכן הוא מוצב על מעמד שאינו כבד; וניתן לגלגל אותו בחזרה בסוף היום כדי לאחסן אותו או להעביר אותו (מכאן שמו – roll up – מתגלגל). הרול אפ בדרך כלל מגיע בצורת מלבן מאונך, ועליו תוכלו להציג מידע, לוגו, ובעצם כל דבר שעולה על רוחכם.

למה צריך רול אפ?

לרול אפ יש יתרונות רבים שהפכו אותו למבוקש. אחד החשובים שבהם, הוא כמובן העובדה שהוא מושך את העין, ולכן ניתן להשתמש בו כדי להציג כל מידע חשוב או הסברים שתרצו שהלקוח שלכם יקרא לפני הכניסה אל העסק: למשל, תוכלו להציג ברול אפ שלכם את שעות הפתיחה של העסק, את המבצעים וההנחות שאתם מציעים, מותגים וחברות נוספים שאתם עובדים איתם או מוכרים את מוצריהם, והרשימה עוד ארוכה.

עוד שימוש פופולרי מאוד ברול אפ, שנפוץ יותר דווקא בקרב מוסדות וארגונים, הוא רול אפ הסברתי: למשל, רול אפ אשר יסביר איזה חומרים וחפצים מותר ואסור להכניס למוסדות כמו בתי ספר, ארגונים ביטחוניים וצבאיים, וכו'. רול אפ כזה יכול גם להכיל הכוונות והוראות הגעה לחתונות, ימי צוות, כנסים, וכיוצא בזה. זאת מאחר שהרול אפ קל לשינוע והזזה, ולכן הוא יכול להתאים לשימוש חוזר ותכוף.

איך לעשות שימוש נכון ברול אפ

אז נכון שיש לרול אפ יתרונות רבים – אבל איך נוודא שאנחנו מתעלים אותם ומייעלים את הרול אפ בצורה הטובה ביותר? ובכן, ראשית כל, חשוב מאוד שהעיצוב הוויזואלי של הרול אפ יעביר את המסר ואת האווירה של העסק שלכם – דוכן טעימות של מבשלת בירה, למשל, לא ישתמש באותו העיצוב כמו חנות למוצרי דיגיטל, וכו'. 

שנית, חשוב מאוד להגדיר מה היא המטרה של הרול אפ – שכן אפשר להשתמש בו למגוון אפשרויות. האם הרול אפ אמור לפרסם את העסק שלכם ולגרום לאנשים לגשת פנימה? האם הרול אפ אמור להעניק הכוונה מסוימת (למשל כאשר מדובר בכנס אשר מתרחש במקום שאינו מקום העבודה הקבוע, או הנחיות כיצד לפעול במתקן מסוים)? או שהרול אפ צריך לכלול מידע חשוב כמו שעות פתיחה, מבצעים, או הנחות? כאשר תגדירו את המטרה של הרול אפ, תמצאו שיהיה לכם קל הרבה יותר להחליט איזה תוכן ומלל צריכים להופיע בו.

אם לסכם, אין ספק שרול אפ הוא שיטה מעולה לפרסם, לקדם ולמשוך לקוחות חדשים אל העסק שלכם, בתנאי שמציבים אותו כראוי, מעצבים אותו בצורה מתאימה, וכמובן מתאימים אותו אל העסק או האירוע שאותו אתם מנסים לקדם. בעלי עסק רבים כבר נהנים מהיתרונות הרבים של שימוש ברול אפ למטרות קידום, ואין סיבה שאתם תהיו היחידים שלא לוקחים חלק בקידום האפקטיבי הזה.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות