הדפסות על מוצרים – חוויה מותאמת אישית

כולנו נתקלים במהלך החיים שלנו בצורך להביא מתנה או מזכרת מאירוע, חלקנו מעוניינים לשכלל את העסק ולתת ללקוחות מוצרים ממותגים. לעיתים אנו מצליחים בקלות למצוא מה כדאי להביא, יודעים מה ישמח ומה ירגש ולפעמים אנחנו נותרים ללא רעיון. 

אבל גם אם אתם מיואשים ממחשבות וחיפושים, אל דאגה – הדפסה על מוצרים תסגור לכם פינה. בין אם מדובר במוצר קטן או גדול, סמלי או משמעותי הדפסה על מוצרים תוכל להתאים לכם, בשל גמישות בחירת המוצרים בה. 

על מה מדפיסים ומה מדפיסים?

הדפסה על מוצרים יכולה להיות על מגוון מוצרים ולכלול כל הדפסה שהיא, וזאת בהתאם לצורך ולרצון שלכם. כך למשל, אם אתם קונים מתנה לאמא, חבר או חברה אתם יכולים להדפיס על ספל, בקבוק או חולצה ואם תרצו לפנק תוכלו להדפיס על מגבת או חלוק אמבט. אם אתם קונים מתנה לילד או ילדה לכבוד הגן או בית הספר תוכלו לעשות זאת על תיק, מחזיק מפתחות, קלמר או אפילו כובע ולהדפיס תמונה משותפת שלכם או ברכה מחממת את הלב שילוו אותם במהלך היום, ויתנו להם להרגיש אהובים ובטוחים גם כשהם רחוקים מכם. גם אם הילדים גדלו ומתחילים דרך חדשה כגון בצבא או בשירות לאומי תוכלו להדפיס להם על שק כביסה או על בקבוק מים חמים, שיהיו גם שימושיים עבורם וגם משמחים. 

 בנוסף, ניתן להדפיס לכבוד העובדים על מוצר משרדי כגון בלוק עץ שעומד על שולחן, פד לעכבר או תג שם איכותי לשם הבעת הערכה לעובדים, ולשם אחידות ונראות אסתטית במשרד או אל מול לקוחות מקבלי שירות. לבסוף, תוכלו לעשות שימוש בהדפסה על מוצרים ככלי פרסום שיווקי, וזאת באמצעות הדפסת לוגו על מוצרים שאתם מוכרים, מחלקים כמתנה ללקוחות או תולים בחנות או בלוחות פרסום. בדומה, תוכלו גם לקנות מתנת אמצע או סוף שנה לגננות או המורים של ילדכם. 

מה היתרון של הדפסת מוצרים אל מול קניית מוצר ללא הדפס?

ראשית כל, יתרון משמעותי הוא התחושה האישית שנוצרת בהבאת מוצר עם הדפסה שהשקיעו בה מחשבה. הדפסה על מוצר מאפשרת ליצור מתנה או מוצר בהתאמה אישית, בהתאם לקשר שלך עם האדם, לתחושה שאתה רוצה ליצור אצל לקוחות ועוד ובכך, תוכלו לקלוע בדיוק לטעם של מי שאליו מיועד המוצר. הבחירה האישית הזאת מביאה למוצר תחושה ייחודית, ויכולה לחמם את הלב לנמען שמקבל מוצר שהושקעה בו מחשבה אישית. 

בנוסף לכך, בעזרת הדפסה בבחירה אישית תוכלו למנף את העסק שלכם, וזאת באמצעות הדפסת הלוגו של העסק שיהיה מזוהה עמכם או מספר מילים המתארות או ממחישות את השירות שהעסק שלכם מספק. כך, אנשים יוכלו להסתובב בעולם עם מוצרים עליהם שם העסק שלכם ולמעשה ליצור לכם מעין פרסומת מהלכת וזאת באמצעות השקעה מינימלית. בכך, תקדמו את העסק ותגיעו לקהל רחב יותר של לקוחות פוטנציאליים. 

לבסוף, הדפסה על מוצר מאפשרת לכם ולאורחים שלכם לזכור את האירוע המשמח שלכם. לעיתים אנשים מתרגשים מהאירוע שלהם, שמחים בו, אך מעוניינים גם שתהיה להם ולמוזמנים שלהם אפשרות להיזכר בו בהמשך. הדפסה על מוצר, בין אם זה ברכון, עץ ריח לרכב, תחתית לכוס או כל דבר סמלי שהוא, יוכלו להשאיר זיכרון מתוק לאירוע בכל שימוש במוצר שבחרתם. 

שורה תחתונה – היתרון המשמעותי בהדפסה על מוצרים הוא שביכולתכם לבחור מוצר שימושי שיוכל להיות יעיל למקבל המתנה בחיי היומיום ובו בזמן להיות בעל ערך סנטימנטלי עבורו.  

 

מוצרים נוספים

כתבות נוספות