עיצוב כרטיסי ביקור למיתוג טוב

כאשר אנו מדברים על פעולות של מיתוג העסק שלנו אנחנו מדברים על מיתוג ברשתות חברתיות, מיתוג ויזואלי כדוגמת כרזות ענק על בנייני יוקרה, מיתוג טלפוני באמצעות ג'ינג'ל ועוד. למעשה יש אין ספור אפשרויות למיתוג העסק, כל עסק יכול לבחור באמצעי המיתוג הטוב ביותר עבורו, אך לכל העסקים יש משהו אחד במשותף – הצורך בכרטיס ביקור איכותי.

כרטיס ביקור מאז ומתמיד מהווה את "כרטיס הביקור" של העסק. זה מוזר לחשוב על זה, כרטיס ביקור אחד קטן הוא זה שיעיד על איכות העסק שלי? ספוילר: אל תספרו לאף אחד, אבל כן.

אין תחליף שני לרושם ראשוני

משפט שאנו מאוד מתחברים אליו הוא – "אין תחליף שני לרושם ראשוני". בעולם בו אנו חיים דברים זזים במהירות מטורפת, אנשים מחפשים את בעל העסק או היזם ש"קפצו" להם לעין. אלו שהשאירו רושם אחריהם, בין אם זה כריזמה סוחפת דרך תיק עבודות מרשים ועד כרטיס הביקור.

למעשה הכנת כרטיס ביקור מצריכה מאיתנו חשיבה יצירתית בכל האמור לעיצוב כרטיס ביקור, תוך כדי התחשבות באיפיון הכרטיס. לשם כך, בבתי דפוס רבים אנו רואים שירות של גרפיקאי מקצועי ומוכשר הנמצא בבית הדפוס, הגרפיקאי יעזור לכם לתרגם את המילים שלך לויזואליות מרשימה – כזו שתעזור לכם לבדל את עצמכם משאר המתחרים בתחום ובאותה נשימה יזכיר ללקוחות שלכם את קיומכם.

מיתוג נכון בעזרת כרטיס ביקור

 מלבד תחושת היזם העסקי שאנו מקבלים ברגע שאנו אומרים ללקוח שלנו – "הנה קח, זה כרטיס הביקור שלי" אנו מקבלים גם ערך מוסף. כרטיס ביקור נכון עוזר לנו למתג את עצמנו בצורה הטובה ביותר אל מול לקוחותינו. אם תהיתם איזה ערך מוסף אתם מקבלים מכרטיס הביקור:

  • היי חבר, אנחנו קיימים – אנו נפגשים בלקוחות פוטנציאלים בסיטואציות רבות בחיים, זה יכול להיות כחלק משיחה בתחנת האוטובוס, כשאנחנו מחכים לאישה בעת מדידת בגדים או במשרד שלנו בזמן סקר שוק של לקוח. לרוב, הלקוחות שלנו לא תמיד יסגרו את הדיל באותו רגע ויקח להם זמן של מחשבה מעמיקה לפניי. בעלי עסקים רבים "נעלמים" ללקוחות הפוטנציאלים שלהם מפני שהם לא השאירו להם דרך יעילה ליצור עמם קשר. "חפש אותי בפייסבוק" כבר מזמן לא עובד במהלך עיסוקי היום, במקרה הטוב הלקוחות שלכם יזכרו שפניתם אליהם ולא יזכרו את השם שלכם, במקרה הרע הם לא יזכרו בכלל. בעזרת כרטיס ביקור הנכנס בקלות לכל ארנק יכול הלקוח הפוטנציאלי להיזכר בכל עת בשיחה איתכם ולפנות אליכם במקרה הצורך.
  • מקצועיות – כרטיס ביקור מעיד על עסק שמכבד את עצמו ונותן ללקוחות שלו אפשרויות נוספות ליצור עמו קשר. תחשבו על עצמכם בתור לקוחות פוטנציאלים הניגשים ל – 2 בתי עסק, אחד הגיש לכם כרטיס ביקור והשני לא. יפה, הבנתם.
  • נגישות – שונה מכרטיסי ביקור שנמכרו בעבר, כיום אפשר להנגיש את כרטיסי הביקור אל מכשירים סלולרים באמצעות קוד QR לסריקה, באמצעותו יכול הלקוח לסרוק את מספר הפלאפון שלכם או לחילופין את אתר התדמית שלכם.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות