כרטיסי ביקור מעוצבים

האימרה "אין שני לרושם ראשוני" קיימת ולא בכדי. אנשים פוגשים בני אדם רבים בכל יום, ואם ברצוננו לקדם את עצמנו ואת העסק שלנו, אנחנו חייבים להצליח להשאיר רושם ראשוני מקצועי, נעים ובולט, כדי שיוכלו להיזכר בנו לעסקאות עתידיות. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא הדפסת כרטיסי ביקור מעוצבים. כך תוכלו לחלק אותם לאנשים אותם פגשתם, ויהיה להם קל ופשוט ליצור איתכם קשר בהמשך הדרך. את כרטיס הביקור ניתן לעצב בדרכים שונות שיוכלו לבטא את הייחוד שלכם ושל העסק. אז מהם כרטיסי ביקור אלה ומהם יתרונותיהם על פני פתרונות שיווקיים אחרים?

מהם כרטיסי ביקור מעוצבים

היסטוריית כרטיסי הביקור הולכת שנים רבות אחורה, עוד לפני העידן הדיגיטלי. טקס החלפת כרטיסי ביקור היה נפוץ במאורעות חברתיים ועסקיים ואיפשר לאנשים לשמור על קשר ולפרסם את עצמם ברבים. כרטיס הביקור הוא לרוב בגודל קטן שנכנס בנוחות לארנק, ומכיל בתוכו מספר פרטים: שמך המלא או שם בית העסק, מקצוע או סוג העסק, פרטי קשר ולוגו (במידה ויש אחד). בעוד פעם כרטיסי הביקור היו בעיצוב בסיסי למדי, כיום עם התקדמות הטכנולוגיה ניתן למצוא סוגים שונים של כרטיסי ביקור בגדלים ועיצובים משתנים. כך ניתן להתאים את עיצוב הכרטיס לעסק שלך. לדוגמא, מהנדס יכול לעצב את כרטיס הביקור שלו שייראה כמו סרגל, נגר יעצב כרטיס עם טקסטורה של עץ ועוד המון דוגמאות נוספות.

מהם היתרונות של כרטיסי ביקור מעוצבים?

כמו שכבר ציינו, אחד היתרונות הגדולים הוא שניתן לעצב כל כרטיס לפי ראות עיניכם ובהתאם לעסק שלכם. ניתן לבחור צבעים רבים, טקסטורות, איורים, אותיות מוטבעות ועוד. תוכלו לבחור אלמנטים רבים כדי לגרום לכרטיס העסק שלכם לבלוט על פני כרטיסים אחרים ובכך להשיג יותר לקוחות ועסקאות. יתרון נוסף הוא שאתם יכולים לבחור מה לרשום על כרטיס הביקור ובכך להיות בשליטה מלאה על הפרטים שיקבל הלקוח עליכם בעת קבלת כרטיס הביקור לראשונה. לדוגמא, אם אתם רוצים להראות שאחד היתרונות של העסק שלכם הוא יחס אישי, ניתן להבליט את מספר הטלפון הנייד שלכם, כך שהלקוח ירגיש שהוא יכול להתקשר אליכם ישירות ולדבר איתכם.

עוד יתרון של כרטיסי ביקור הוא שמאחר והם לא תופסים נפח והם קלים מאוד במשקלם, ניתן להדפיס כמות גדולה של כרטיסים ולהסתובב איתם עליכם, כדי שתוכלו לשלוף אחד בכל סיטואציה. גם נסיעה באוטובוס או עמידה בתור בסופר יכולה להוליד הזדמנויות עסקיות, ולכן חבל לוותר על כך.

אז איך לעצב את כרטיס הביקור שמתאים לי?

עיצוב כרטיסי ביקור חייב להיות תפור אליכם כמו כפפה ליד. כרטיס ביקור הוא המפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלכם, ולכן כדאי שהכרטיס יצליח לספר כמה שיותר פרטים רלוונטיים עליכם. כדאי לחשוב ולעיין בעיצובים השונים כדי לקבל השראה ולהחליט מה הכי נכון לעסק ומה יכול לקדם אותו. רצוי גם להתייעץ עם אנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב כרטיסי ביקור כדי שיוכלו לעזור לכם מהניסיון הרב שצברו. האפשרויות הן מגוונות וכל אלמנט קטן יכול לעשות הבדל משמעותי. ניתן לבחור את צורת הכרטיס, את סוג הנייר, את הלמינציה ועוד.

לסיכומו של דבר

כרטיס ביקור יכול להיות משמעותי מאוד לעסק, לכן כדאי לעצב אותו בצורה הנכונה והמתאימה ביותר. קטלוג העיצובים הוא רחב ויש המון אלמנטים לבחור מהם, לכן מומלץ לחשוב לעומק מה יהפוך את כרטיס הביקור שלכם לבולט, ייחודי ולאחד שמבטא באופן המדויק ביותר את מה שיש לכם להציע.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות