הדפסת פולדרים

בכל פגישת עסקים, פרזנטציה או אירוע עסקי מסמכים עוברים מיד ליד. המסמכים האלו מגיעים ללקוחות, לקהל הרחב או לרוכשים פוטנציאליים לצורך המשך עיון בבית וכדו'. קיימות שתי דרכים להגיש מסמכים: בשקית ניילון פשוטה וזולה או בתיקייה מעוצבת ואיכותית, העשויה נייר כרומו במרקם מט או מבריק, עם הדפסים מרשימים ויוקרתיים.

הדפסת פולדרים

כל חברה, עסק או ארגון המכבדים את עצמם, רוצים לעשות את הרושם הראשוני הטוב ביותר האפשרי. רושם ראשוני הוא כל-כך חשוב בעולם העסקים והשיווק, ולא פעם מושקעים משאבים וכספים רבים כדי ליצור רושם ראשוני טוב. רושם ראשוני מסייע בבניית התדמית שלכם – האופן שבו הקהל הרחב וחוג הלקוחות יתפסו אתכם. תדמית של חברה אמינה, יציבה, יוקרתית ובעלת השפעה וכוח היא התדמית שאתם רוצים לשדר, ובכוחה להזניק אתכם קדימה.

מתגו את עצמכם כחברה ששמה דגש רב על איכויות, כחברה שאכפת לה מלקוחותיה. הלקוחות שלכם ייראו שאתם חשובים להם, שאתם לא מתפשרים על בינוניות ולא מפחדים לתת מענה לפרטים הקטנים ביותר, כי זה חשוב לכם. כי הם חשובים לכם.

פולדרים מעוצבים ללקוחות שלכם

הפולדרים הם תיקיות עשויות נייר כרומו ומכילות כיסים עבור המסמכים השונים. פולדרים מעוצבים מגיעים בכמה וכמה תצורות, כאשר כל וריאציה מתאימה לאופי אחר ומשדרת משהו שונה. הפולדר מכיל כאמור כיסים לכריכת המסמכים וניתן להוסיף חריצים לכרטיסי הביקור. השימוש בפולדרים מתאים למגוון רחב של מקרים והזדמנויות: אתם בעיצומו של סבב גיוס הון? הציגו את המסמכים השונים בתוך פולדר מעוצב. פגישה עסקית חשובה? פולדר טוב יביא לרושם ראשוני חיובי. אתם משווקים מוצר חדש או משתתפים בתערוכות וכנסים? השאירו פולדרים מעוצבים למבקרים המכילים מסמכים ומידע. בעצם, פולדר מתאים בכל פעם שאתם רוצים להרשים ולהשאיר רושם מעולה.

אז איזה סגנונות פולדרים קיימים?

כל פולדר ניתן לעיצוב בכל דרך שבה תרצו. בנוסף לעיצוב, ניתן לשדרג את נייר הפולדר עצמו ולהשביח אותו יותר, לצורך רושם ראשוני חיובי אף יותר. השבחות הנייר הנפוצות הן:

  • למינציה – ניתן לצפות את הפולדרים בציפוי ניילון, המוצמד לנייר באמצעות חום. למינציה יכולה להיות בסגנון מט, מבריק או חלק כמשי. הלמינציה מעניקה תחושה יוקרתית יותר ומגע נעים יותר לנייר, ושומרת על הפולדר לאורך זמן.
  • לכה סלקטיבית – ציפוי לכה מבריק על חלקים נבחרים בפולדר, מעניק הבלטה לחלקים החשובים בפולדר. הלכה יכולה להיות בולטת או שטוחה.
  • פויל – הטבעת אלומיניום בנייר הפולדר באמצעות חום. מעניק מראה מתכתי ונוצץ המעורר תחושה יוקרתית ונעימה למגע.

פולדר? "נאנו פרינט"!

אנחנו בנאנו פרינט מייצרים, מעצבים ומדפיסים פולדרים לעסקים וחברות ברמה הגבוהה ביותר. בית הדפוס שלנו מתמחה בייצור פולדרים משובחים, בעלי מרקמים ייחודיים ויוקרתיים, כאלו שיזניקו אתכם קדימה וייצרו רושם ראשוני מעולה. עם למעלה מעשור של ניסיון בתחום, מחיר אטרקטיבי ומערך משלוחים מהיר – הפולדרים שלכם בידיים טובות. לפרטים נוספים וייעוץ נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות