כמה עולה לכם רול אפ?

אחד מכלי הפרסום היעילים והחסכוניים ביותר הוא הרול אפ. רול אפ הוא פוסטר הניצב על התקן ייעודי, אותו מציבים בכל מקום אפשרי. תפקידיו הם מגוונים: לפרסם מוצר חדש, חברה או עסק, לכוון לקוחות למקום מסוים או לצורך הסברה ושירות. אחד היתרונות הבולטים ביותר של הרול אפ הוא היכולות הדינאמיות שלו: פשוט מגלגלים אותו ומניחים בכל מקום שתרצו, בקלות ובעלות נמוכה.

כמה עולה לכם רול אפ?

הפוסטרים המודפסים הם חלק מהותי מכל מסע פרסום, אווירה משרדית או תפאורה מיוחדת וחגיגית. כנס עסקי, אירוע חברתי המתקיים בחוץ וכניסה למשרד הם המקומות האידיאליים להצבת רול אפ. רול אפ מגיע בגדלים שונים וניתן להציב אותו על הקרקע, על השולחן או על הדלפק. אחד היתרונות הבולטים של הרול אפ הוא מחירו האטרקטיבי: מדובר בכלי פרסום זול במיוחד – בפרט בהשוואה לשלטי פרסום אחרים – וזאת הודות לפונקציונליות הקלה והנוחה שלו: פוסטר איכותי, מתקן גלילה ותיק נשיאה – זה הכל.

לא לחינם בעלי עסקים רבים בוחרים ברול אפ לצורך פרסום, גם עסקים קטנים בעלי תקציב פרסום מוגבלים יכולים לרכוש רול אפ עבור שיווק יעיל ונוח. מלבד מחיר זול, הרול אפ מתאים לכל אירוע ואפשר לאחסן אותו עד השימוש הבא.

איך לעצב רול אפ שמביא תוצאות?

תהליך עיצוב רול אפ מתחיל, קודם כל, בתהליך חשיבה משותף של בעלי החברה יחד עם אנשי התוכן והגרפיקאים של בית הדפוס. להבין יחד איזה תוכן יעורר את הסקרנות באופן המיטבי ביותר וישבה את תשומת לבם של קהל היעד. לאחר מכן, עובדים עם תוכנת עריכה ייעודית לעיצוב הרול אפ לפי המידות, הרזולוציה והסנטימטרים. מכניסים את הטקסט, מטמיעים לוגו, תמונות ומתאימים את הצבעים. ההמלצה הרווחת היא לייצא את הקובץ בפורמט PDF מלא ללא כיווץ – כך תגיעו לאיכות התמונה הגבוהה ביותר.

אז כמה עולה רול אפ?

כאשר אנו מדברים על רול אפ מחיר הוא היתרון המשמעותי ביותר שלו. מחירי רול אפ נעים בין 200 ש"ח לגודל סטנדרטי עד ל-500 ש"ח לרול אפ ענקי. רול אפ שולחני זעיר יעלה לכם בין 80 ל-130 שקלים. בנוסף, בתי דפוס רבים מציעים רכישת רול אפ בלבד ללא התקן בעלות של 200-300 ש"ח וכן להפך – רכישת ההתקן בלבד ללא הרול אפ במחיר של 150 ש"ח עד 200 ש"ח.

כמו כן, כאשר בית העסק מעצב עבורכם את הרול אפ באופן אישי, עבודת הגרפיקה תעלה לכם בין 100 ל-300 שקלים, לפי כמות העבודה.

רול אפ מנצח אצל "נאנו פרינט"

אנחנו ב"נאנו פרינט" מציעים רול אפים מרשימים ובמחירים אטרקטיביים, בכל גודל וכל צורה. איכות ההדפסה שלנו מקצועית וחסרת פשרות – עם ניסיון של מעל עשור ועשרות לקוחות מרוצים, אנו נעניק לכם את השירות הטוב ביותר. לפרטים נוספים וייעוץ ראשוני ללא עלות אנא צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות