הדפסת פוסטרים

הדפסת פוסטרים בתל אביב

צריכים הדפסת פוסטרים למטרות פרסום, לאירוע מכירות, כנס או מפגש שעומד להתקיים? הדפסת פוסטרים יכולה להיות מבוצעת על גבי סוגי נייר שונים ומגוונים ובגדלים שונים. על כן חשוב לדעת מה מטרת הדפסת הפוסטרים, איפה למקם אותם ועל גבי איזה חומר גלם תרצו להדפיס את הפוסטרים.

בעקבות השינויים הטכנולוגיים ומגוון חומרי הגלם והציוד המתקדם שהוכנסו לעולם הדפוס בשנים האחרונות, התאפשרה הדפסת פוסטרים בהיקף רחב יותר ובשיטות שונות ומגוונות. הדפסת פוסטרים נעשית על גבי סוגי נייר שונים. נייר ממוחזר, קרטון ביצוע, ניירות בעלי עובי ומשקל שונים, ניירות צבעוניים או זוהרים, ניירות כרומו או נטולי עץ, ניירות מבריקים או מט ועוד מבחר גדול ושונה זה מזה. בהדפסת פוסטרים ולאור כל השיפורים הטכנולוגיים ניתן לקבל בגדלים שונים ובכמויות ללא הגבלה כאשר כולם נעשים בשיטת הדפוס החדשנית ביותר באמצעות מערכות המחשוב בבתי הדפוס ובהדפסה הדיגיטלית.

הדפסת פוסטרים בעיצוב אישי

כיום ניתן לעצב ולנסח כל פוסטר בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח וטעמו האישי וניתן לעצב כל אובייקט בצורה שתבליט את המסר ואת המטרה של כל פוסטר. חברת נאנו פרינט הינה חברת פרסום ודפוס המציעה ללקוחותיה מגוון רחב של הדפסת פוסטרים בעיצוב מותאם אישי ובגרפיקה מהמתקדמת ביותר שנעשית על ידי צוות עובדים מיומן ומקצועי.

בית דפוס ננו פרינט וצוות עובדיה ילוו את הלקוח בכל פרויקט הדפסת הפוסטרים מהשלב הראשון. על מנת להענות לכל הצרכים של הלקוח. תהליך ההדפסה מלווה בבחירת חומר הגלם וסוג הנייר בו תבוצע ההדפסה, עיצוב הפוסטר והכנסת תמונות, טקסטים וכל מה שמשרת את המטרה של הלקוח על מנת ליצור אובייקט הדפסה מושלם לטובת הדפסת הפוסטרים בכמויות הנדרשות ולשביעות רצון הלקוח.

נאנו פרינט מבצעת עבודות הדפסת פוסטרים באיכות וברזולוציה ללא מתחרים בזכות הציוד הטכנולוגי המשוכלל והמתקדם ביותר. כמו כן, חומרי הגלם הנדרשים לביצוע הדפסת הפוסטרים עומדים בכל התקנים הדרושים ובאיכויות ללא פשרות. החברה תשמח לעצב עבורכם את הפוסטרים ותבצע הדפסה איכותית בכל גודל פוסטר שתרצו ובכמויות ללא הגבלה.

כחלק משירותי החברה, חברת נאנו פרינט תספק את המוצר המוגמר ללקוח בכל נקודה ברחבי הארץ באמצעות משלוחים עד לבית הלקוח או משרדו ובכל כמות נדרשת לשביעות רצונו.

כיצד לבחור את חברת ההדפסה המושלמת עבורכם

להלן נציג מספר כלים אשר יסייעו לכם למצוא את חברת ההדפסות המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם:

  • היצע מגוון – חברות הדפסה רבות מגבילות את הלקוחות למספר מצומצם של סוגי דפים או גדלים, והלקוח צריך "להתפשר" על אחת מהאפשרויות המוצעות לו. רצוי לבחור בחברת הדפסה המאפשרת לכם להדפיס על מגוון רחב של דפים וניירות, כך שתוכלו למצוא את צורת ההדפסה המתאימה ביותר עבורכם – הן מבחינת הגודל והן מבחינת סוג החומר עליו אתם מדפיסים.
  • שירות – עניין השירות הוא חשוב מאד, שכן פעמים רבות ההזמנות דורשות התאמה אישית וייחודיות. השירות עשוי להתבטא ביחס אותו מקבלים הלקוחות, בזמינות החברה, בהיענות החברה לשינויים, באפשרויות השונות שהיא מעמידה לרשותכם וכדו'.
  • שירותי עיצוב והדפסה – בתי דפוס רבים מספקים שירותי הדפסה בלבד, ללא עיצוב או עריכה. מומלץ לבחור בחברה המציעה שירותי עיצוב משתי סיבות:
  • שירות כולל יהיה זול יותר מהעסקת שני אנשי מקצוע נפרדים,
  • התנהלות מול בית עסק אחד תהיה פשוטה ומהירה יותר.
  • מחיר – כמובן שגם למחיר יש משקל רב בבחירת בית עסק להדפסת פוסטרים ושלטים. עם זאת, חשוב לשים לב שהמחיר אינו בא לפצות על שירות בעייתי או שימוש בחומרי גלם ברמה ירודה.
  • איכות הדפסה – ההתקדמות הטכנולוגית יצרה מכונות הדפסה איכותיות ומשוכללות המדפיסות ברזולוציה גבוהה על מגוון חומרים. ישנם בתי עסק הממשיכים להשתמש במכונות הישנות, והתוצאה בהתאם. חשוב לבחור בית דפוס המשתמש במכונות חדשניות ואיכותיות, כך שאיכות ההדפסה תהיה ברמה הגבוהה ביותר.

כמה עולה להדפיס על פוסטר?

מחיר ההדפסה משתנה בהתאם למגוון הגורמים השונים: ראשית, גודל ההדפסה משפיע על המחיר במידה רבה. שנית, החומר שעליו מתבצעת ההדפסה (נייר, קרטון ביצוע, נייר זוהר וכדו') משפיע אף הוא על המחיר. כמו כן, הבחירה בהדפסה צבעונית תהיה יקרה יותר מאשר הדפסה בשחור לבן בלבד. היקף השירות משפיע אף הוא על המחיר, כך שאם אתם מעוניינים בשירותי עיצוב, מחיר ההדפסה יהיה גבוה יותר. לקבלת הצעת מחיר מדויקת אתם מוזמנים לפנות אלינו עם כל הפרטים, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

.

מוצרים נוספים

כתבות נוספות